Του Αποστόλη Τσιάμη
Αν σήμερα κάποιος αποφασίσει να ψωνίσει γάλα από το σούπερ μάρκετ, θα διαπιστώσει ότι θα πρέπει να προσπεράσει όλο το ψυγείο, με προϊόντα που μοιάζουν με φρέσκο γάλα, για να φτάσει στο φρέσκο γάλα των 5 ημερών. Οι μεγάλες γαλακτοκομικές εταιρίες επιλέγουν να δημιουργούν καινούργια προϊόντα, από τα οποία αποκομίζουν περισσότερα κέρδη, που με διάφορες εμπορικές πολιτικές προωθούν σαν δήθεν βελτιωμένα. Το πρόβλημα όλων αυτών των προϊόντων είναι ότι είναι υποβαθμισμένα, λόγω της επεξεργασίας που έχουν υποστεί σε σχέση με το φρέσκο γάλα. Είναι άλλο πράγμα να γίνεται παστερίωση στους 72 βαθμούς και άλλο πράγμα να φτάνει τους 140 βαθμούς Κελσίου....