Σελίδες

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Η κάθοδος των γελοίων. Σπαρτιάτες της κακιάς ώρας


Κωμικοτραγικό θέαμα παρουσίασαν οι χρυσαυγίτες της Κρήτης σε «εθνικιστική κατασκήνωση» στο Καστέλλι. Μαστίζονται από εσωτερικές έριδες, ενώ οι Κρητικοί τούς γυρίζουν την πλάτη
Του Μάριου Διονέλλη

Θα μπορούσαν να είναι σκηνές από παρωδία της ταινίας «300», αλλά είναι εικόνες που με ελληνική υπερηφάνεια ανέβασαν στο blog της Χρυσής Αυγής Κρήτης τα μέλη της μετά την ολοκλήρωση της «εθνικιστικής κατασκήνωσης» που οργάνωσαν στο Καστέλλι Χανίων. Χωρίς μεγάλες αξιώσεις στη συμμετοχή (λείπουν άλλωστε φωτογραφίες με πολύ κόσμο…) και πάντα με τη διάθεση να διαστρεβλώσουν την ιστορία, τα μέλη της Χρυσής Αυγής συναντήθηκαν στις 3 και 4 Αυγούστου για να γιορτάσουν κάτω από τον ήλιο την εθνικιστική τους ιδεολογία. Οπως ...
διαβάζουμε στο κείμενο που συνοδεύει τις φωτογραφίες, οι συμμετέχοντες «είχαν την ευκαιρία να ζήσουν ένα διήμερο σωματικής, πνευματικής και ψυχικής ευεξίας. Το πρόγραμμα περιείχε αθλοπαιδιές και τα αρχαία Ολυμπιακά Αγωνίσματα του ακοντισμού, της δισκοβολίας, της οπλιτοδρομίας, της πάλης και της διελκυστίνδας…»

Περικαφαλαίες με δόρατα

Οι κατασκηνωτές μιμήθηκαν επαξίως τους Σπαρτιάτες τρέχοντας στην άμμο με περικεφαλαίες, δόρατα και ασπίδες προσφέροντας ένα αμίμητο θέαμα στους ανυποψίαστους λουόμενους που βρέθηκαν στην περιοχή.

Σε σοβαρότερο επίπεδο πάντως, τα εσωτερικά προβλήματα της Χρυσής Αυγής στην Κρήτη μοιάζουν να μην έχουν τελειωμό. Η διαμάχη του γραμματέα της οργάνωσης Σταύρου Καρεφυλάκη με τον υπαρχηγό του και υποψήφιο βουλευτή Στέλιο Βλαμάκη, τον Απρίλιο, οδήγησε στη διαγραφή του τελευταίου από την κομματική οργάνωση. Στην απάντησή του ο Βλαμάκης έκανε λόγο για προσπάθειες αυτοπροβολής του Καρεφυλάκη.

Η κάθοδος των γελοίων

Οι επανειλημμένες κάθοδοι στελεχών στο νησί δεν φαίνεται να έχουν αποτέλεσμα, με τη δυναμική στην Κρήτη να μην ακολουθεί τη δημοσκοπική άνοδο της υπόλοιπης Ελλάδας και με τους Κρητικούς προς το παρόν να μη γοητεύονται ούτε καν από τη σημαία με το πουλί της χούντας που άνοιξε προ μηνών σε συγκέντρωση στη Χερσόνησο ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Χ.Α. Χρήστος Παππάς.

Στις 28 Ιουλίου βρέθηκε στα Χανιά ο Ηλίας Κασιδιάρης για να μιλήσει για την επέτειο της 4ης Αυγούστου και της δικτατορίας Μεταξά. Το… πλήθος που παρακολούθησε την ομιλία του αποτελούνταν από περίπου 30 άτομα.

Τα τελευταία Σαββατοκύριακα είναι περίοδος «χαλάρωσης» για τα στελέχη της Χρυσής Αυγής. Η δημοσίευση των φωτογραφιών από την «εθνικιστική κατασκήνωση» συνέπεσε με αυτές που απεικονίζουν τον Κασιδιάρη σε παραλία με τατουάζ τη ναζιστική σβάστικα στον ώμο. Από τη μία οι περικεφαλαίες και τα ακόντια, και από την άλλη τα σημάδια του ναζισμού συνθέτουν μια εικόνα που θα μπορούσε να ήταν απλώς γελοία αν δεν ήταν τόσο επικίνδυνη…
 http://www.efsyn.gr/?p=86854

Με αφορμή την λάιφ σταιλ προβολή του Κασιδιάρη  με ξυρισμένο σώμα κοπέλα από τα καλλιστεία δίπλα και την σβάστικα στο μπράτσο δείτε το παρακάτω άρθρο.
 «Κασιδιάρη δεν είσαι ο Λεωνίδας. Είσαι ο Αρτέμης Μάτσας»

του Κώστα Βαξεβάνη
Με βάση ένα αυθαίρετο άλμα λογικής, τα στελέχη της Χρυσής Αυγής, αυτοί οι εκπρόσωποι του “πατριωτισμού” των πολεμικών τεχνών και της τεστοστερόνης, είναι απευθείας απόγονοι του Λεωνίδα, του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, των ηρώων του 1821, των σύγχρονων εθνικοφρόνων στους οποίους συμπεριλαμβάνεται ο πατήρ Πλεύρης και άλλοι συνεργάτες της Χούντας, αλλά τους λείπει μια περίοδος. Η περίοδος της ελληνικής κατοχής. Ποιοί είναι οι πρόγονοί τους την εποχή εκείνη; Ποιοι εκφράζουν τον πατριωτισμό και τα ήθη τους; Ποιοι την βαριά και ασήκωτη ιδεολογία τους;
Σε αυτό το άλμα λογικής, οι ηρωικοί “πρόγονοι” του Κασιδιάρη και του Παναγιώταρου, αυτοί που είναι πολύ μακρινοί για να ταυτοποιηθούν ιδεολογικά μαζί τους και πεθαμένοι για να διαψεύσουν, εμφανίζονται να μεταφέρουν όλο το βαρύ φορτίο της δόξας, το οποίο προφανώς καταθέτουν στα πόδια του Μιχαλολιάκου, του μόνου ικανού να το σηκώσει.
Επειδή όμως οι ιστορικές αναγωγές στο μακρινό παρελθόν δεν παρέχουν ασφαλή στοιχεία πατριωτικής ταυτοποίησης για τους Φύρερ της διπλανής πόρτας (για να μην σημειώσουμε πως ο ίδιος ο Μιχαλολιάκος, διαθέτει το σκούρο με το οποίο κατηγορεί τους άλλους ως ακάθαρτους έλληνες), ας σταθούμε στις πρόσφατες περιόδους, που οδηγούν σε ασφαλή συμπεράσματα. Με βάση αυτή την ανάλυση λοιπόν, οι Χρυσαυγίτες δεν μοιάζουν ούτε με τον Λεωνίδα, ούτε με τον Κολοκοτρώνη, αλλά με τον Αρτέμη Μάτσα των ελληνικών ταινιών. Με αυτό τον δοσίλογο που είχε ασπαστεί τον εθνικοσοσιαλισμό, φόραγε κουκούλα και πρόδιδε έλληνες πατριώτες. Είναι προφανές πως όταν μάλιστα το έκανε, όταν οδηγούσε ανθρώπους σε αποσπάσματα ή σε φούρνους, ταυτόχρονα θαύμαζε και το αρχαίο κάλλος που άλλωστε και ο Χίτλερ αποτιμούσε και θεωρούσε την πράξη του πατριωτισμό και όχι προδοσία.
Αυτό το “είναι φίλοι μας οι Γερμανοί” που έχει στοιχειώσει τις ελληνικές ταινίες, αφού πρώτα τύποι σαν τον Αρτέμη Μάτση στοίχειωσαν την ίδια τη χώρα, είναι η μοναδική δίκαιη πατριωτική ταυτοποίηση που μπορεί να γίνει με τη Χρυσή Αυγή. Όλα τα άλλα είναι πολύ μακρινά και μπορεί να τα επικαλείται ο κάθε έλληνας ως καταγωγή και πρότυπο. Σε αυτό όμως που ο καθένας διαφοροποιείται και ελέγχεται, το πρόσφατο, ο Κασιδιάρης και η παρέα του είναι οι λάτρεις του Εθνικοσοσιαλισμού, των εγκληματικών θεωριών και βέβαια εξ” αυτών και οι προδότες ενός λαού που μάτωσε για να αντιμετωπίσει το έγκλημα.
Μπορεί όταν ο Ηλίας Κασιδιάρης βλέπει στο DVD την γνωστή ταινία “300” να θεωρεί πως είναι αυτός που αναφωνεί το “this is Sparta” και το ίδιο να θεωρούν και οι εθνικόπληκτοι φίλοι του. Δυστυχώς, όμως, δεν είναι τίποτα άλλο από τον Αρτέμη της Finos Films.
Όσες φορές τους ακούς να μιλάνε, είναι οι ηρωικοί απόγονοι των πιο ηρωικών στιγμών. Αλλά την μοναδική περίοδο που μπορείς να τους ζυγίσεις και να τους ταυτίσεις ιστορικά, είναι κουκουλοφόροι, ταγματασφαλίτες και μαυραγορίτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου