Σελίδες

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Κοινοβουλευτική ΕΡΩΤΗΣΗ για την Αποκατάσταση του τμήματος του οδοστρώματος που υπέστη καθίζηση στο δρόμο Άμφισσα - Αγ. Ευθυμία

 Ξανά ερώτηση για τον δρόμο Άμφισσας Αγίας ευθυμίας, άντε να δούμε αν βοηθάνε οι ερωτήσεις στο να φτιαχτεί ο δρόμος, ή βοηθάνε μόνο στο να πιάνουμε τόπο στις στήλες των ειδήσεων.

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ

Αθήνα 29 Μαρτίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Κοινοβουλευτική ΕΡΩΤΗΣΗ κατέθεσε σήμερα η Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Φωκίδας κα Αφροδίτη Παπαθανάση, προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ. Μ. Ρέππα, σχετικά με την Αποκατάσταση του τμήματος του οδοστρώματος 30 περίπου μέτρων που υπέστη καθίζηση στο δρόμο Αμφισσα - Αγία Ευθυμία.

Πριν από ένα χρόνο, στο δρόμο Άμφισσα – Αγία Ευθυμία και συγκεκριμένα στη χ.θ. ...
3+400 (δεξιά), παρουσιάστηκε καθίζηση του οδοστρώματος σε τμήμα μήκους 30 περίπου μέτρων. Ο προϋπολογισμός των εργασιών για την αποκατάσταση των ζημιών αυτών στο τμήμα από Άμφισσα έως την διασταύρωση προς Άγιο Γεώργιο ανέρχεται στο ποσό του 1.000.000 €, η σχετική πίστωση για το οποίο ζητήθηκε ήδη από τη Δ/νση Σχεδιασμού & Ανάπτυξης της Περιφέρειας.


Η Βουλευτής αναφέρει στην ερώτηση της μεταξύ άλλων:

«Πέραν από την επιτάχυνση των διαδικασιών για να ξεκινήσει η αποκατάσταση του τμήματος του δρόμου, την οποία έχουμε πολλές φορές ζητήσει από το Υπουργείο και τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας, οφείλουμε να εξετάσουμε συνολικά τις παραμέτρους και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ένα έργο που υλοποιήθηκε , πιστοποιήθηκε και παραδόθηκε την τελευταία δεκαετία , παρουσιάζει τέτοιου είδους προβλήματα, η επίλυση των οποίων απαιτεί ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό ιδιαίτερα κάτω από τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν».



Τα ερωτήματα τα οποία έθεσε η Βουλευτής στον αρμόδιο Υπουργό είναι τα εξής:



1. Ποιο είναι το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την αποκατάσταση του τμήματος του δρόμου που έχει υποστεί καθίζηση στη χ.θ. 3+400 και ποια μέτρα πρόληψης και αποκατάστασης θα ληφθούν για το τμήμα πριν την σήραγγα;

2. Που οφείλονται, σε γεωλογικά φαινόμενα ή σε τεχνικές αστοχίες, αυτές οι καταστροφές της οδού;

3. Εκπονήθηκαν οι απαιτούμενες γεωτεχνικές και γεωλογικές μελέτες;

4. Γιατί για ένα έργο υποδομής που κατασκευάστηκε την τελευταία δεκαετία και ως εκ τούτου θα έπρεπε να είναι τεχνικά και λειτουργικά άρτιο πρέπει σήμερα το Ελληνικό Δημόσιο να καταβάλλει εκ νέου πόρους για την αποκατάσταση του. Πως το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων σκοπεύει να αντιμετωπίσει ανάλογα φαινόμενα κακοτεχνιών και αστοχιών;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου