ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Το Εικαστικό Εργαστήρι του Δήμου Άμφισσας σας προσκαλεί
στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας
την Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010 και ώρα 7.30 μ.μ.
στα εγκαίνια της ετήσιας έκθεσης
όλων των εικαστικών τμημάτων του: ...
ζωγραφικής,
κεραμικής, φωτογραφίας, αγιογραφίας και θεατρικής έκφρασης και
στην παιδική θεατρική παράσταση:
«Ο Πλούτος» του Αριστοφάνη.
Διάρκεια έκθεσης: 9/6/2010 έως 15/6/2010
Ώρες λειτουργίας: πρωί 10.00 π.μ.- 1.30 μ.μ.
απόγευμα 6.00 μ.μ.- 9.00 μ.μ.
Ο Δήμαρχος Άμφισσας Η Υπεύθυνη του
& Εικαστικού Εργαστηρίου
Πρόεδρος της Δ.Ε.Π.Α.Δ.Α.
Ασημάκης Ασημακόπουλος Βούλα Δασκαλοπούλου
Σελίδες
▼
Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010
Μειώνουν τα διόδια για τα φορτηγά μέχρι 30 Ιουλίου στην γέφυρα Ρίου Αντιρρίου
Κάρτα «Επιστρέφω 24» μέχρι 30 Ιουλίου
Τα φορτηγά προτιμούν στην μεγάλη τους πλειοψηφία τα καράβια μιας και οι αυξήσεις που κάνει συνεχώς η γέφυρα Ρίου Αντίρριου μαζί με την οικονομική κρίση δεν αφήνει άλλα περιθώρια για αυξημένα έξοδα στους φορτηγατζήδες. Η εταιρεία για να μην έχει κάμψη εσόδων μιας και οι διελεύσεις λόγω κρίσης μειώθηκαν, κάνει αναπροσαρμογές στις τιμές μέχρι τις 30 Ιουλίου, από εκεί και πέρα ελπίζει να αυξήσει ξανά τις εισπράξεις της από τους ταξιδιώτες του καλοκαιριού.
Η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. μειώνει σημαντικά - μέχρι τις 30 Ιουλίου - το κόστος ταξιδιού των επαγγελματικών οχημάτων με τέσσερις και πλέον άξονες, προσφέροντας έκπτωση που θα ... φτάνει μέχρι και το 29,2% του κόστους της διέλευσης επιστροφής.
Πληρώνοντας μόλις 29 Ευρώ, τα μεγάλα φορτηγά μπορούν να επιστρέφουν μέσω της Γέφυρας εντός 24ώρου συντομεύοντας τον συνολικό χρόνο ταξιδιού κατά μία ώρα περίπου και κυρίως διασχίζοντας με άνεση και ασφάλεια το στενό Ρίου – Αντίρριου, ανεξάρτητα από καιρικές συνθήκες που ήταν παλαιότερα απαγορευτικές.
Τώρα κάθε οδηγός φορτηγού τεσσάρων και πλέον αξόνων, μπορεί να ζητά από το σταθμό διοδίων ή το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Γέφυρας, την κάρτα «Επιστρέφω 24», η οποία καθιστά επιτρεπτή και οικονομική τη διέλευση μετ’ επιστροφής μέσα σε 24 ώρες, μόνο με 68,5€.
Ακόμα και εάν η επιστροφή δεν καταστεί εφικτή μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, τότε το προκαταβληθέν ποσό επιστροφής εντός 24ώρου δεν χάνεται, αλλά χρησιμοποιείται για την κάλυψη μέρους του κανονικού συνολικού κόστους της διέλευσης.
Έτσι για τους επαγγελματίες οδηγούς που θα επωφεληθούν της προσφοράς, η επιστροφή από τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου θα κοστίζει μόνο 29 Ευρώ.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Γέφυρας (Τηλ. 26340-39010 & 39011).
Από lepanto-rtv.gr
Τα φορτηγά προτιμούν στην μεγάλη τους πλειοψηφία τα καράβια μιας και οι αυξήσεις που κάνει συνεχώς η γέφυρα Ρίου Αντίρριου μαζί με την οικονομική κρίση δεν αφήνει άλλα περιθώρια για αυξημένα έξοδα στους φορτηγατζήδες. Η εταιρεία για να μην έχει κάμψη εσόδων μιας και οι διελεύσεις λόγω κρίσης μειώθηκαν, κάνει αναπροσαρμογές στις τιμές μέχρι τις 30 Ιουλίου, από εκεί και πέρα ελπίζει να αυξήσει ξανά τις εισπράξεις της από τους ταξιδιώτες του καλοκαιριού.
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. μειώνει σημαντικά - μέχρι τις 30 Ιουλίου - το κόστος ταξιδιού των επαγγελματικών οχημάτων με τέσσερις και πλέον άξονες, προσφέροντας έκπτωση που θα ... φτάνει μέχρι και το 29,2% του κόστους της διέλευσης επιστροφής.
Πληρώνοντας μόλις 29 Ευρώ, τα μεγάλα φορτηγά μπορούν να επιστρέφουν μέσω της Γέφυρας εντός 24ώρου συντομεύοντας τον συνολικό χρόνο ταξιδιού κατά μία ώρα περίπου και κυρίως διασχίζοντας με άνεση και ασφάλεια το στενό Ρίου – Αντίρριου, ανεξάρτητα από καιρικές συνθήκες που ήταν παλαιότερα απαγορευτικές.
Τώρα κάθε οδηγός φορτηγού τεσσάρων και πλέον αξόνων, μπορεί να ζητά από το σταθμό διοδίων ή το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Γέφυρας, την κάρτα «Επιστρέφω 24», η οποία καθιστά επιτρεπτή και οικονομική τη διέλευση μετ’ επιστροφής μέσα σε 24 ώρες, μόνο με 68,5€.
Ακόμα και εάν η επιστροφή δεν καταστεί εφικτή μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, τότε το προκαταβληθέν ποσό επιστροφής εντός 24ώρου δεν χάνεται, αλλά χρησιμοποιείται για την κάλυψη μέρους του κανονικού συνολικού κόστους της διέλευσης.
Έτσι για τους επαγγελματίες οδηγούς που θα επωφεληθούν της προσφοράς, η επιστροφή από τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου θα κοστίζει μόνο 29 Ευρώ.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Γέφυρας (Τηλ. 26340-39010 & 39011).
Από lepanto-rtv.gr
Εδώ ο κόσμος καίγεται και η ...Περιφερειάρχης χτενιζεται
Έφτιαξε καινούργια ιστοσελίδα η περιφέρεια για να προβάλει την Στερεά Ελλάδα αλλά και την περιφερειάρχη που παρουσιάζεται σε ρόλο μοντέλου και παρουσιάστριας τηλεόρασης.
Αχχχχχχ!!!
Την την θες τόση αυτοπροβολή κυρία Περιφερειάρχης.
Σε έξι μήνες δεν θα υπάρχει η περιφέρεια που διοικείς και εσύ ξοδεύεις ένα σωρό λεφτά για να προβάλεις την φάτσα σου.
Ξοδεύεις τα χρήματα μας το ξέρεις αυτό ή όχι;
Μπορεί σαν μέλος ενός κομματικού στρατού να είσαι μαθημένη χρόνια να τρως το κρατικό χρήμα αλλά δεν... χρειάζεται αυτή η πρόκληση σε περιόδους τέτοιας λιτότητας.
Τόσο χαζούς θεωρείς τους Στερεοελλαδίτες που θα τους εντυπωσιάσεις με τα φύκια για μεταξωτές κορδέλες που παρουσιάζεις; Μην ανησυχείς ο κόσμος δεν είναι χαζός όσο και αν προσπαθείς να τον χαζέψεις μέσα από συγκεκριμένα κανάλια ενημέρωσης .
Η ιστοσελίδα είναι πολύ αργή, σέρνεται και δεν προσφέρει παρά ελάχιστα στοιχεία ενημέρωσης με κυριότερο την προβολή των επιχειρηματιών που όπως φαίνεται θα είναι οι επόμενοι διοικητές της Περιφέρειας.
Θα θέλαμε να μάθουμε πόσο κόστισε αυτό το πράγμα και ποια η χρησιμότητα του. Ποιος νομίζεις ότι έχει όρεξη να βλέπει την φάτσα σου να σπαταλάει το κρατικό χρήμα για αυτοπροβολή, την στιγμή που κόβονται οι μισθοί , οι συντάξεις, υπάρχει ανεργία και ο κόσμος χάνει την ελπίδα του.
Αν δεν καταλάβατε γιατί πράγμα λέμε ,διαβάστε την είδηση από το lamianews που μας έδωσε το αρχικό ερέθισμα
Η Γ. Γ. της Περιφέρειας σε ρόλο ...μοντέλου, διαφημίζει τις χάρες της Στερεάς Ελλάδας
Μην σαν κάνει έκπληξη η φωτογραφία που δημοσιεύουμε. Αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στα όσο θα δείτε στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Δείτε τη Γενική Γραμματέα, κα Διαμαντοπούλου, σε ρόλο και κινήσεις έμπειρης εκφωνήτριας της τηλεόρασης, που λέει τον καιρό, να διαφημίζει εδώ τα "καλούδια" της Στερεάς Ελλάδας και τα νέα "ψηφιακά κόλπα". Αξίζει τον κόπο να την ακούσετε να μιλάει και σε άλλες γλώσσες εκτός της Ελληνικής, που ντουμπλάρουν τη φωνή της...
...Και μια απορία. Το κόστος παρακαλώ του ψηφιακού newsletter
Πως έγινε η ιστορία; Με δημόσιο διαγωνισμό ή με ανάθεση;
Έτσι για να ξέρουμε και τι πληρώνουμε, σε χαλεπούς καιρούς, για τις "καινοτομίες" του καθενός, που σήμερα είναι κι' αύριο δεν είναι και που θέλει να προβληθεί μέσα από κονδύλια του δημοσίου για να μπορεί αύριο να ξαναδιεκδικήσει μια βουλευτική έδρα!!!
Από lamianews
Αχχχχχχ!!!
Την την θες τόση αυτοπροβολή κυρία Περιφερειάρχης.
Σε έξι μήνες δεν θα υπάρχει η περιφέρεια που διοικείς και εσύ ξοδεύεις ένα σωρό λεφτά για να προβάλεις την φάτσα σου.
Ξοδεύεις τα χρήματα μας το ξέρεις αυτό ή όχι;
Μπορεί σαν μέλος ενός κομματικού στρατού να είσαι μαθημένη χρόνια να τρως το κρατικό χρήμα αλλά δεν... χρειάζεται αυτή η πρόκληση σε περιόδους τέτοιας λιτότητας.
Τόσο χαζούς θεωρείς τους Στερεοελλαδίτες που θα τους εντυπωσιάσεις με τα φύκια για μεταξωτές κορδέλες που παρουσιάζεις; Μην ανησυχείς ο κόσμος δεν είναι χαζός όσο και αν προσπαθείς να τον χαζέψεις μέσα από συγκεκριμένα κανάλια ενημέρωσης .
Η ιστοσελίδα είναι πολύ αργή, σέρνεται και δεν προσφέρει παρά ελάχιστα στοιχεία ενημέρωσης με κυριότερο την προβολή των επιχειρηματιών που όπως φαίνεται θα είναι οι επόμενοι διοικητές της Περιφέρειας.
Θα θέλαμε να μάθουμε πόσο κόστισε αυτό το πράγμα και ποια η χρησιμότητα του. Ποιος νομίζεις ότι έχει όρεξη να βλέπει την φάτσα σου να σπαταλάει το κρατικό χρήμα για αυτοπροβολή, την στιγμή που κόβονται οι μισθοί , οι συντάξεις, υπάρχει ανεργία και ο κόσμος χάνει την ελπίδα του.
Αν δεν καταλάβατε γιατί πράγμα λέμε ,διαβάστε την είδηση από το lamianews που μας έδωσε το αρχικό ερέθισμα
Η Γ. Γ. της Περιφέρειας σε ρόλο ...μοντέλου, διαφημίζει τις χάρες της Στερεάς Ελλάδας
Μην σαν κάνει έκπληξη η φωτογραφία που δημοσιεύουμε. Αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στα όσο θα δείτε στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Δείτε τη Γενική Γραμματέα, κα Διαμαντοπούλου, σε ρόλο και κινήσεις έμπειρης εκφωνήτριας της τηλεόρασης, που λέει τον καιρό, να διαφημίζει εδώ τα "καλούδια" της Στερεάς Ελλάδας και τα νέα "ψηφιακά κόλπα". Αξίζει τον κόπο να την ακούσετε να μιλάει και σε άλλες γλώσσες εκτός της Ελληνικής, που ντουμπλάρουν τη φωνή της...
...Και μια απορία. Το κόστος παρακαλώ του ψηφιακού newsletter
Πως έγινε η ιστορία; Με δημόσιο διαγωνισμό ή με ανάθεση;
Έτσι για να ξέρουμε και τι πληρώνουμε, σε χαλεπούς καιρούς, για τις "καινοτομίες" του καθενός, που σήμερα είναι κι' αύριο δεν είναι και που θέλει να προβληθεί μέσα από κονδύλια του δημοσίου για να μπορεί αύριο να ξαναδιεκδικήσει μια βουλευτική έδρα!!!
Από lamianews
Αυτή είναι η αλήθεια για το "Ζενίθ", έχει καμία σχέση με τις κρουαζιέρες στην Ιτέα;
Αυτή είναι η αλήθεια για το "Ζενίθ"
Είναι ψεύτες. Και λένε ψέματα επειδή φοβούνται και θέλουν να συκοφαντήσουν και να τρομοκρατήσουν τους ναυτεργάτες, συνολικά τις απεργίες. Και επειδή ο προβοκάτορας και ο ψεύτης, στη Βουλή και στα κανάλια, εσχάτως και στους εμπορικούς συλλόγους, δεν πρόκειται ποτέ να φτύσει τον εαυτό του στον καθρέπτη για την ατιμία που υπηρετεί, το καθήκον να τον φτύσουν ανήκει στους εργαζόμενους και το λαό. Μπορούν να είναι βέβαιοι ότι, αργά ή γρήγορα, από εκεί θα τους έρθει.
1. Σε ό,τι αφορά το δρομολόγιο: Η διαχειρίστρια εταιρεία μεταφέρει αεροπορικώς - και με το ... αζημίωτο - στην Αθήνα τους επιβάτες από την Ισπανία και τις άλλες χώρες. Μαζί με τους Έλληνες, το σύνολο των επιβατών οδηγείται με πούλμαν στο λιμάνι του Πειραιά, απ' όπου το καράβι αναχωρεί κάθε Δευτέρα, στις 7 το απόγευμα.
Με άλλα λόγια, οι εκατοντάδες τουρίστες δεν αφήνουν ούτε ένα σεντ στην Αθήνα και τον Πειραιά, αφού βλέπουν τις δυο πόλεις μέσα από το πούλμαν, στη διαδρομή αεροδρόμιο - λιμάνι. Το ίδιο συμβαίνει και στην επιστροφή, μόλις το καράβι δέσει στον Πειραιά, μετά το τέλος της εφταήμερης κρουαζιέρας στην Αδριατική.
Η εταιρεία έχει προγραμματίσει για το εξάμηνο Απρίλης - Σεπτέμβρης 2010 συνολικά 18 κρουαζιέρες με αφετηρία και κατάληξη το λιμάνι του Πειραιά. Αυτό όμως που έχει ενδιαφέρον είναι το δρομολόγιο: Πειραιάς, Ντουμπρόβνικ (Κροατία), Βενετία, Μπρίντιζι, Κατάκολο (Ολυμπία), Πειραιάς.
Με άλλα λόγια, οι εκατοντάδες τουρίστες, που μεταφέρει το καράβι, βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους μόνο όταν το κρουαζιερόπλοιο δέσει στο Κατάκολο για 5 μόλις ώρες! Γιατί τόσος είναι ο χρόνος (12 μ. με 5 μ.μ.) τον οποίο διαθέτει η εταιρεία στους τουρίστες για να πάνε με πούλμαν στην Ολυμπία και να γυρίσουν, προκειμένου το πλοίο να αναχωρήσει ξανά για Πειραιά.
Είναι αυτονόητο ότι στις πέντε ώρες που οι τουρίστες βρίσκονται σε ελληνικό έδαφος και μάλιστα μέσα σε πούλμαν προς και από την Ολυμπία, είναι αδύνατον να ξοδέψουν 10.000.000 ευρώ σε 18 κρουαζιέρες και να ζήσουν 400 ελληνικές οικογένειες. Να, πώς κατασκευάζονται τα ψέματα.
2. Εκτός από το παραπάνω δρομολόγιο, το ίδιο κρουαζιερόπλοιο εκτελεί αλλά δυο, με αφετηρία και καταληκτικό σταθμό το λιμάνι το Πειραιά. Το ένα από αυτά τα δρομολόγια (επαναλαμβάνεται 8 φορές το τρίμηνο Σεπτέμβρη - Οκτώβρη - Νοέμβρη και το πλοίο «πιάνει» Κύπρο, Ισραήλ και Αίγυπτο) δεν περιλαμβάνει κανένα σταθμό σε ελληνικό λιμάνι. Δηλαδή, δεκάρα τσακιστή σε οποιαδήποτε ελληνική επιχείρηση.
Η άλλη κρουαζιέρα (τέσσερα δρομολόγια τους μήνες Μάη, Ιούνη, Ιούλη, Αύγουστο) περιλαμβάνει τρεις ελληνικούς σταθμούς: Σαντορίνη, Ρόδο και Μύκονο. Στο πρώτο νησί, σύμφωνα με το πρόγραμμα, το καράβι σταθμεύει 10 ώρες. Στο δεύτερο 9 και στο τρίτο 8. Συνολικά, οι τουρίστες περνούν 27 ώρες σε ελληνικό έδαφος, σε καθεμιά από τις τέσσερις κρουαζιέρες.
Σε όλη τη σεζόν, ο χρόνος αυτός μεταφράζεται σε 108 ώρες. Μέσα σ' αυτό το χρόνο, οι μεγαλοξενοδόχοι και άλλοι μεγαλοπράκτορες του τουρισμού ισχυρίζονται ότι οι τουρίστες αφήνουν σε 400 ελληνικές επιχειρήσεις 10.000.000! Που σημαίνει ότι ακόμα και αν το πλοίο είναι γεμάτο (1.800 επιβάτες) και χωρίς να εξαιρέσει κανείς τα παιδιά, ο κάθε επιβάτης, σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ, αφήνει σε 400 ελληνικές επιχειρήσεις 1.400 ευρώ τη σεζόν! Όσο δηλαδή κοστίζει στον κάθε επιβάτη το σύνολο της κρουαζιέρας (μέση τιμή 1.450 ευρώ). Ο παραλογισμός δείχνει το μέγεθος του ψέματος που έχουν κατασκευάσει και όλοι τους πρόθυμα αναμασούν.
3. Η πραγματικότητα όμως είναι ακόμα χειρότερη για τους ψεύτες και τους προβοκάτορες. Οι κρουαζιέρες του «Ζενίθ» είναι All-inclusive. Που σημαίνει ότι με μια συγκεκριμένη τιμή ο επιβάτης αγοράζει μέσα στο πλοίο το σύνολο των υπηρεσιών (φαγητό, ψώνια κ.ά.) που διαφορετικά θα μπορούσε να αναζητήσει σε ένα από τα λιμάνια, άρα και της Ελλάδας.
Αντιγράφουμε από το site της διαχειρίστριας εταιρείας:
«Η Pullmantur είναι η πρώτη εταιρεία κρουαζιέρας που προσφέρει "All - Inclusive" στο πλοίο και έχει την καλύτερη all-inclusive προσφορά. Το 2005, η Pullmantur έγινε η πρώτη εταιρεία κρουαζιέρας που προσφέρει all-inclusive προσφορές (...) Το πρωινό, μεσημεριανό και δείπνο σε κάθε κρουαζιερόπλοιο της Pullmantur είναι καλύτερο από πολλά θέρετρα της γης. Μπορείτε να παραγγείλετε απεριόριστο νερό, χυμούς φρούτων, καφέ, αναψυκτικά, μπύρα, κρασί και αλκοολούχα ποτά στο μπαρ εστιατόρια, ντίσκο και το θέατρο. Μπορείτε να παραγγείλετε όσες φορές θέλετε και θα εξυπηρετείστε πάντα με ένα χαμόγελο. Συνηθίστε στην ιδέα ότι οι εγκαταστάσεις και το πλήρωμα είναι εκεί για να έχετε τις διακοπές της ζωής σας (...) Πράγματι, η διασκέδαση είναι εγγυημένη με καθημερινό πρόγραμμα ψυχαγωγίας, χορούς και διαγωνισμούς».
Όλα στο καράβι, λοιπόν. Και στα λιμάνια; Κανένα φτηνιάρικο αναμνηστικό, και αυτό από κατάστημα με το οποίο συνεργάζεται η εταιρεία! Δηλαδή φραγκοδίφραγκα για ένα δυο επαγγελματίες! Πού είναι οι 400 θέσεις εργασίας που εξασφαλίζουν οι τουρίστες του «Ζενίθ» και τώρα κινδυνεύουν; Πού είναι τα 10.000.000 ευρώ που χάνει η οικονομία της χώρας; Πουθενά! Είναι όλα φούμαρα και τρομοκρατία.
4. Στις 720 καμπίνες του το «Ζενίθ» μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 1.800 επιβάτες. Το πλήρωμα αποτελείται από 613 ναυτεργάτες. Από αυτούς, μόνο ένας είναι Έλληνας και παραμένει άγνωστο με τι Συλλογική Σύμβαση Εργασίας έχει ναυτολογηθεί. Οι υπόλοιποι είναι διαφόρων εθνικοτήτων. Όλοι τους χαμηλόμισθοι και ανασφάλιστοι, θύματα και οι ίδιοι δουλεμπορικών γραφείων και κυκλωμάτων.
Η δρομολόγηση του πλοίου από το λιμάνι του Πειραιά είναι ευθεία απειλή για όλους τους ναυτεργάτες με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα. Αυτόν τον τουρισμό και αυτήν τη ναυτιλία, με αυτές τις εργασιακές σχέσεις θέλουν όσοι υπερασπίζονται το κάτεργο του «Ζενίθ». Εργασιακές σχέσεις τύπου «Ζενίθ» φέρνει μαζί της η άρση του καμποτάζ.
Το κρουαζιερόπλοιο ανήκει στην πολυεθνική εταιρεία «Royal Caribbean Celebrity Cruises». Εκμεταλλεύεται τζάμπα τις υποδομές του λιμανιού, οι οποίες έχουν φτιαχτεί με λεφτά του ελληνικού λαού.
Στην Ελλάδα, η ισπανική διαχειρίστρια συνεργάζεται με την εταιρεία του εφοπλιστή Ποταμιάνου. Στον ίδιο ανήκε η γνωστή «ROC», την οποία πτώχευσε και πέταξε στο δρόμο απλήρωτους ναυτεργάτες και υπαλλήλους. Αυτούς τους εφοπλιστές υπερασπίζονται όσοι μ' ένα στόμα επιτίθενται στα ναυτεργατικά σωματεία και τους αγώνες τους.
Από ermaikistili
Είναι ψεύτες. Και λένε ψέματα επειδή φοβούνται και θέλουν να συκοφαντήσουν και να τρομοκρατήσουν τους ναυτεργάτες, συνολικά τις απεργίες. Και επειδή ο προβοκάτορας και ο ψεύτης, στη Βουλή και στα κανάλια, εσχάτως και στους εμπορικούς συλλόγους, δεν πρόκειται ποτέ να φτύσει τον εαυτό του στον καθρέπτη για την ατιμία που υπηρετεί, το καθήκον να τον φτύσουν ανήκει στους εργαζόμενους και το λαό. Μπορούν να είναι βέβαιοι ότι, αργά ή γρήγορα, από εκεί θα τους έρθει.
1. Σε ό,τι αφορά το δρομολόγιο: Η διαχειρίστρια εταιρεία μεταφέρει αεροπορικώς - και με το ... αζημίωτο - στην Αθήνα τους επιβάτες από την Ισπανία και τις άλλες χώρες. Μαζί με τους Έλληνες, το σύνολο των επιβατών οδηγείται με πούλμαν στο λιμάνι του Πειραιά, απ' όπου το καράβι αναχωρεί κάθε Δευτέρα, στις 7 το απόγευμα.
Με άλλα λόγια, οι εκατοντάδες τουρίστες δεν αφήνουν ούτε ένα σεντ στην Αθήνα και τον Πειραιά, αφού βλέπουν τις δυο πόλεις μέσα από το πούλμαν, στη διαδρομή αεροδρόμιο - λιμάνι. Το ίδιο συμβαίνει και στην επιστροφή, μόλις το καράβι δέσει στον Πειραιά, μετά το τέλος της εφταήμερης κρουαζιέρας στην Αδριατική.
Η εταιρεία έχει προγραμματίσει για το εξάμηνο Απρίλης - Σεπτέμβρης 2010 συνολικά 18 κρουαζιέρες με αφετηρία και κατάληξη το λιμάνι του Πειραιά. Αυτό όμως που έχει ενδιαφέρον είναι το δρομολόγιο: Πειραιάς, Ντουμπρόβνικ (Κροατία), Βενετία, Μπρίντιζι, Κατάκολο (Ολυμπία), Πειραιάς.
Με άλλα λόγια, οι εκατοντάδες τουρίστες, που μεταφέρει το καράβι, βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους μόνο όταν το κρουαζιερόπλοιο δέσει στο Κατάκολο για 5 μόλις ώρες! Γιατί τόσος είναι ο χρόνος (12 μ. με 5 μ.μ.) τον οποίο διαθέτει η εταιρεία στους τουρίστες για να πάνε με πούλμαν στην Ολυμπία και να γυρίσουν, προκειμένου το πλοίο να αναχωρήσει ξανά για Πειραιά.
Είναι αυτονόητο ότι στις πέντε ώρες που οι τουρίστες βρίσκονται σε ελληνικό έδαφος και μάλιστα μέσα σε πούλμαν προς και από την Ολυμπία, είναι αδύνατον να ξοδέψουν 10.000.000 ευρώ σε 18 κρουαζιέρες και να ζήσουν 400 ελληνικές οικογένειες. Να, πώς κατασκευάζονται τα ψέματα.
2. Εκτός από το παραπάνω δρομολόγιο, το ίδιο κρουαζιερόπλοιο εκτελεί αλλά δυο, με αφετηρία και καταληκτικό σταθμό το λιμάνι το Πειραιά. Το ένα από αυτά τα δρομολόγια (επαναλαμβάνεται 8 φορές το τρίμηνο Σεπτέμβρη - Οκτώβρη - Νοέμβρη και το πλοίο «πιάνει» Κύπρο, Ισραήλ και Αίγυπτο) δεν περιλαμβάνει κανένα σταθμό σε ελληνικό λιμάνι. Δηλαδή, δεκάρα τσακιστή σε οποιαδήποτε ελληνική επιχείρηση.
Η άλλη κρουαζιέρα (τέσσερα δρομολόγια τους μήνες Μάη, Ιούνη, Ιούλη, Αύγουστο) περιλαμβάνει τρεις ελληνικούς σταθμούς: Σαντορίνη, Ρόδο και Μύκονο. Στο πρώτο νησί, σύμφωνα με το πρόγραμμα, το καράβι σταθμεύει 10 ώρες. Στο δεύτερο 9 και στο τρίτο 8. Συνολικά, οι τουρίστες περνούν 27 ώρες σε ελληνικό έδαφος, σε καθεμιά από τις τέσσερις κρουαζιέρες.
Σε όλη τη σεζόν, ο χρόνος αυτός μεταφράζεται σε 108 ώρες. Μέσα σ' αυτό το χρόνο, οι μεγαλοξενοδόχοι και άλλοι μεγαλοπράκτορες του τουρισμού ισχυρίζονται ότι οι τουρίστες αφήνουν σε 400 ελληνικές επιχειρήσεις 10.000.000! Που σημαίνει ότι ακόμα και αν το πλοίο είναι γεμάτο (1.800 επιβάτες) και χωρίς να εξαιρέσει κανείς τα παιδιά, ο κάθε επιβάτης, σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ, αφήνει σε 400 ελληνικές επιχειρήσεις 1.400 ευρώ τη σεζόν! Όσο δηλαδή κοστίζει στον κάθε επιβάτη το σύνολο της κρουαζιέρας (μέση τιμή 1.450 ευρώ). Ο παραλογισμός δείχνει το μέγεθος του ψέματος που έχουν κατασκευάσει και όλοι τους πρόθυμα αναμασούν.
3. Η πραγματικότητα όμως είναι ακόμα χειρότερη για τους ψεύτες και τους προβοκάτορες. Οι κρουαζιέρες του «Ζενίθ» είναι All-inclusive. Που σημαίνει ότι με μια συγκεκριμένη τιμή ο επιβάτης αγοράζει μέσα στο πλοίο το σύνολο των υπηρεσιών (φαγητό, ψώνια κ.ά.) που διαφορετικά θα μπορούσε να αναζητήσει σε ένα από τα λιμάνια, άρα και της Ελλάδας.
Αντιγράφουμε από το site της διαχειρίστριας εταιρείας:
«Η Pullmantur είναι η πρώτη εταιρεία κρουαζιέρας που προσφέρει "All - Inclusive" στο πλοίο και έχει την καλύτερη all-inclusive προσφορά. Το 2005, η Pullmantur έγινε η πρώτη εταιρεία κρουαζιέρας που προσφέρει all-inclusive προσφορές (...) Το πρωινό, μεσημεριανό και δείπνο σε κάθε κρουαζιερόπλοιο της Pullmantur είναι καλύτερο από πολλά θέρετρα της γης. Μπορείτε να παραγγείλετε απεριόριστο νερό, χυμούς φρούτων, καφέ, αναψυκτικά, μπύρα, κρασί και αλκοολούχα ποτά στο μπαρ εστιατόρια, ντίσκο και το θέατρο. Μπορείτε να παραγγείλετε όσες φορές θέλετε και θα εξυπηρετείστε πάντα με ένα χαμόγελο. Συνηθίστε στην ιδέα ότι οι εγκαταστάσεις και το πλήρωμα είναι εκεί για να έχετε τις διακοπές της ζωής σας (...) Πράγματι, η διασκέδαση είναι εγγυημένη με καθημερινό πρόγραμμα ψυχαγωγίας, χορούς και διαγωνισμούς».
Όλα στο καράβι, λοιπόν. Και στα λιμάνια; Κανένα φτηνιάρικο αναμνηστικό, και αυτό από κατάστημα με το οποίο συνεργάζεται η εταιρεία! Δηλαδή φραγκοδίφραγκα για ένα δυο επαγγελματίες! Πού είναι οι 400 θέσεις εργασίας που εξασφαλίζουν οι τουρίστες του «Ζενίθ» και τώρα κινδυνεύουν; Πού είναι τα 10.000.000 ευρώ που χάνει η οικονομία της χώρας; Πουθενά! Είναι όλα φούμαρα και τρομοκρατία.
4. Στις 720 καμπίνες του το «Ζενίθ» μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 1.800 επιβάτες. Το πλήρωμα αποτελείται από 613 ναυτεργάτες. Από αυτούς, μόνο ένας είναι Έλληνας και παραμένει άγνωστο με τι Συλλογική Σύμβαση Εργασίας έχει ναυτολογηθεί. Οι υπόλοιποι είναι διαφόρων εθνικοτήτων. Όλοι τους χαμηλόμισθοι και ανασφάλιστοι, θύματα και οι ίδιοι δουλεμπορικών γραφείων και κυκλωμάτων.
Η δρομολόγηση του πλοίου από το λιμάνι του Πειραιά είναι ευθεία απειλή για όλους τους ναυτεργάτες με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα. Αυτόν τον τουρισμό και αυτήν τη ναυτιλία, με αυτές τις εργασιακές σχέσεις θέλουν όσοι υπερασπίζονται το κάτεργο του «Ζενίθ». Εργασιακές σχέσεις τύπου «Ζενίθ» φέρνει μαζί της η άρση του καμποτάζ.
Το κρουαζιερόπλοιο ανήκει στην πολυεθνική εταιρεία «Royal Caribbean Celebrity Cruises». Εκμεταλλεύεται τζάμπα τις υποδομές του λιμανιού, οι οποίες έχουν φτιαχτεί με λεφτά του ελληνικού λαού.
Στην Ελλάδα, η ισπανική διαχειρίστρια συνεργάζεται με την εταιρεία του εφοπλιστή Ποταμιάνου. Στον ίδιο ανήκε η γνωστή «ROC», την οποία πτώχευσε και πέταξε στο δρόμο απλήρωτους ναυτεργάτες και υπαλλήλους. Αυτούς τους εφοπλιστές υπερασπίζονται όσοι μ' ένα στόμα επιτίθενται στα ναυτεργατικά σωματεία και τους αγώνες τους.
Από ermaikistili
Ενημέρωση από την διεύθυνση του Αλουμινίου στην συνάντηση που προκάλεσε το Εργατικό Κέντρο Λιβαδειάς
Η ενημέρωση έγινε από τον διευθυντή της ΑτΕ Δημήτρη Στεφανίδη.
Η ποιο δύσκολη χρονιά, στην ιστορία της ΑτΕ και του αλουμινίου, που χαρακτηρίστηκε από την ποιο χαμηλή τιμή του μετάλλου από την ύπαρξη του.
Όσο αφορά την ΑτΕ, η χρονιά συμπληρώνετε με τα πολύ άσχημα αποτελέσματα στην ασφάλεια.
Το θετικό αλλά και ελπιδοφόρο αποτέλεσμα τον τεχνικών αποτελεσμάτων είναι το βασικό ... πλεονέκτημα της ΑτΕ.
Παρόλα αυτά, η χρονιά έκλεισε με κέρδη της τάξεως των 34εκ Ε, χάριν της διασφάλισης τιμής με την συμφωνία (Hedging). Χωρίς την συμφωνία αυτή η χρονιά θα έκλεινε με -100εκ Ε παθητικό.
Η καινούρια χρονιά χαρακτηρίστηκε από μια παροδική αύξηση των τιμών μέχρι και 2500$/Τ. Τώρα έχει πέσει στα 1900$/Τ. Η αύξηση αυτή ήταν τεχνητή δημιουργήθηκε από αγορές μετάλλου για στοκ και όχι από αύξηση ζήτησης για την παραγωγική δραστηριότητα. Το στοκ στις αποθήκες του ELM έφτασαν τους 4,5εκ/Τ και σε παρόμοια ψηλά κυμαίνονται και αλλά στοκ εκτός ELM.
Τα καλά τεχνικά αποτελέσματα είναι η εχέγγυο για την εμπιστοσύνη της αγοράς και αυτό μας κάνει να αισιοδοξούμε και να συνεχίζουμε το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρίας ελπίζοντας οι τιμές να μην πέσουν κάτω από το λειτουργικό κόστος της ΑτΕ.
Το επενδυτικό πρόγραμμα έχει ως εξής.
Λειτουργεί ήδη η δεύτερη φιλτροπρεσα και το 70% της λάσπης δεν αποτίθεται πλέων στην θάλασσα. Η τρίτη θα είναι έτυμη τέλος της χρονιάς με αρχές της άλλης. Κατά την προσωπική του γνώμη ώμος θα χρειαστεί και η τέταρτη για να τελειώνει το θέμα της απόθεσης των λασπών στην θάλασσα. Όσο για τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην απόθεση στον Άγιο Αθανάσιο είναι προσωρινά και οφείλονταν στην έλλειψη εμπειρίας και στις πολλές βροχές.
Η τροφοδοσία και του υπόλοιπου εργοστασίου με φυσικό αέριο είναι στα σχέδια του 2011, εκτός του φούρνου ανόδων που υπάρχει πρόβλημα συμβατότητας.
Ήμαστε έτυμοι για αύξηση της παραγωγής στην αλουμίνια πιάνοντας τους 1.050.000Τ και στην ηλεκτρόλυση σε 172.000Τ. Αυτές όμως η δυνατότητες θα εξαρτηθούν από την τιμή του ρεύματος ,την εύρεση ετέρου για την αύξηση της ποσότητας εισαγωγής τροπικού βωξίτη, την τιμή του μετάλλου και τις παραγγελίες των πελατών.
Με την ΔΕΗ για την προμήθεια και τιμολόγηση του ρεύματος η συζητήσεις βρίσκονται σε πολύ προχωρημένων στάδιο.
Με τις ενεργειακές μονάδες αν και δεν είναι στην δικαιοδοσία μας σας ενημερώνω ότι τα τεχνικά προβλήματα της μονάδας συμπαραγωγής έχουν ξεπεραστεί και σύντομα θα μπει σε εμπορική λειτουργιά. Όσο για την νέα μονάδα από τον Αύγουστο θα είναι σε λειτουργία δοκιμών.
Από την μεριά του το ΕΚ τοποθετήθηκε εκδηλώνοντας την ανησυχία του για την κατάσταση που επικρατεί στης εργολαβικές επιχειρήσεις όσο αφορά την εκπαίδευση την τεχνική κατάρτιση του νέου προσωπικού που προσλαμβάνουν και είναι κύρια ανειδίκευτο. Και ζήτησε την παρέμβαση της διεύθυνσης του αλουμινίου για την τήρηση των μέτρων ασφάλειας και υγιεινής αλλά και την απαίτηση για εκπαίδευση ώστε να μην κινδυνεύουν από άγνοια κινδύνου. Δεν πρέπει να επαναληφθούν τα τραγικά γεγονότα των προηγούμενων χρόνων. Ακόμα ζήτησε την βοήθεια για των σεβασμό των συμβάσεων εργασίας από τους εργολάβους.
Η διεύθυνση απάντησε ότι προσανατολίζετε να απαιτήσει από τις εργολαβίες που συνεργάζεται την απόκτηση ενός πιστοποιητικού πρότυπου που προς το παρόν έχει μόνο μια από τις εργολαβικές επιχειρήσεις. Με αυτή την πολίτικη πιστεύει πως θα λυθούν τα προβλήματα που τέθηκαν ως αφορά την τεχνική κατάρτιση και την ασφάλεια στην εργασία. Ως αφορά την τήρηση των συλλογικών συμβάσεων θεωρεί ότι η τήρηση τους θεωρείτε δεδομένη για την συνεργασία.
Στην συζήτηση που ακολούθησε η διεύθυνση διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει σχέδιο για τον απεγκλωβισμό από την παραγωγή αλουμινίου και την δραστηριοποιήσει της σε άλλες επενδύσεις. Αντίθετα η επενδύσεις που γίνονται στο εργοστάσιο της ΑτΕ πρέπει να πείθουν για την σημασία της μεταλλουργίας στον όμιλο.
Στην ερώτηση για ποιο λόγο οι εργαζόμενοι της συμπαραγωγής αφού αυτή ανήκει στην ΑτΕ δεν πληρώνονται και αυτοί με βάση την συλλογική σύμβαση που πληρώνονται και οι εργαζόμενοι της ΑτΕ. Αλλά και ενώ πληρώνονταν σαν εργάτες της Αλουμίνιον της Ελλάδος ΑΒΕΕ από τον Μάρτιο πληρώνονται σαν υπάλληλοι ΜΕΒΑΛ.
Δεν έχει κανέναν ρόλο η διεύθυνση της ΑτΕ στην λειτουργία της συμπαραγωγής. Και δεν μπορούμε να σας ενημερώσουμε για θέματα που δεν ελέγχουμε.
Όσο αφορά την επιστροφή του ονόματος της ΑτΕ που σήμερα κατέχει η μονάδα συμπαραγωγής αυτή θα γίνει αφού πρώτα ολοκληρωθεί η μεταβίβαση της μονάδας της συμπαραγωγής στην νέα μορφή εταιρίας που θα πάρει η EDESA ELLAS. Αυτές οι αλλαγές θα γίνουν με αρχή την 1/7/2010 και πιστεύουμε ότι θα ολοκληρωθούν σύντομα.
Ο ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΑΣ:
Ο Όμιλος συνεχίζει το παιχνίδι με την επωνυμία Αλουμίνιο της Ελλάδος και συνεχίζει την στρατηγική του που δεν είναι άλλη από την ενέργεια. Όσο αφορά το εργοστάσιο αλουμινίου, οι επενδύσεις εδώ και καιρό είναι μόνο στα χαρτιά.
Εμείς έχουμε τοποθετηθεί, να επιστραφεί η επωνυμία Αλουμίνιο της Ελλάδος στο εργοστάσιο αλουμινίου, είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα συμφέροντα του εργαζομένου, η γη είναι απαλλοτριωμένη για την παραγωγή αλουμινίου και των βοηθητικών εγκαταστάσεων.
Η μονάδα της συμπαραγωγής ανήκει στην Αλουμίνιο της Ελλάδος (σήμερα Αλουμίνιο), πρέπει να παραμείνει. Η ενέργεια που παράγει είναι για το εργοστάσιο αλουμινίου, όπως και ο ατμός. Οι εργαζόμενοι πρέπει να αμείβονται όπως οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο του αλουμινίου και ν’ ανήκουν στο σωματείο μας.
Το ΄΄κόλπο΄΄ να πληρώνει το εργοστάσιο αλουμινίου τον ατμό στον Όμιλο και την ενέργεια, ουσιαστικά αποδυναμώνει το αλουμίνιο. Όλοι μας αναγνωρίζουμε την απαξίωση. Όπως και το έννομο δικαίωμα που έχει το Σωματείο μας και ακόμα δεν το έχουμε χρησιμοποιήσει.
Εμείς γι’ αυτό στην τελευταία Γενική Συνέλευση είπαμε πως, ε αν, η πολιτεία και η Ε.Ε. επιτρέψουν την απόσχιση της συμπαραγωγής, να επιστραφεί το αποθεματικό στο εργοστάσιο του αλουμινίου σε επενδύσεις. Σε αυτή την τοποθέτηση μας μέλος της ΑΣΚΕ, είπε, για μας το αποθεματικό είναι για τις αποζημιώσεις των εργαζομένων.
Συνάδελφοι, ποιοι είναι αυτοί που θέλουν το κακό του εργοστασίου;
Εμείς οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ θέλουμε η συμπαραγωγή να είναι ενσωματωμένη με το εργοστάσιο αλουμινίου, αν όχι, το αποθεματικό που ξεπερνάει τα 140 εκατομμύρια ευρώ να επενδυθούν στο αλουμίνιο, γιατί μόνο τότε θα έχουμε βιωσιμότητα. Όσο για τις αποζημιώσεις όλοι ξέρουμε πως οι τελευταίοι που αποζημιώνονται είναι οι εργαζόμενοι και τις περισσότερες φορές οι εργοδότες την ΄΄κάνουν΄΄.
Πρέπει και είναι πια αναγκαίο η πρόταση που έχουμε κάνει. Μία ημερίδα, για το μέλλον του Αλουμινίου, όπου ο εργοδότης, όλες οι συνδικαλιστικές οργανώσεις, όλοι οι τοπικοί άρχοντες, οι τοπικοί βουλευτές, τα αρμόδια υπουργία, οι κάτοικοι της περιοχής και οι εργαζόμενοι, φυσικά όλα αυτά να καταγραφούν από δημοσιογράφους.
Εμείς έχουμε προτάσεις, η ΑΣΚΕ έχει;
Από anexartitoi.gr
Η ποιο δύσκολη χρονιά, στην ιστορία της ΑτΕ και του αλουμινίου, που χαρακτηρίστηκε από την ποιο χαμηλή τιμή του μετάλλου από την ύπαρξη του.
Όσο αφορά την ΑτΕ, η χρονιά συμπληρώνετε με τα πολύ άσχημα αποτελέσματα στην ασφάλεια.
Το θετικό αλλά και ελπιδοφόρο αποτέλεσμα τον τεχνικών αποτελεσμάτων είναι το βασικό ... πλεονέκτημα της ΑτΕ.
Παρόλα αυτά, η χρονιά έκλεισε με κέρδη της τάξεως των 34εκ Ε, χάριν της διασφάλισης τιμής με την συμφωνία (Hedging). Χωρίς την συμφωνία αυτή η χρονιά θα έκλεινε με -100εκ Ε παθητικό.
Η καινούρια χρονιά χαρακτηρίστηκε από μια παροδική αύξηση των τιμών μέχρι και 2500$/Τ. Τώρα έχει πέσει στα 1900$/Τ. Η αύξηση αυτή ήταν τεχνητή δημιουργήθηκε από αγορές μετάλλου για στοκ και όχι από αύξηση ζήτησης για την παραγωγική δραστηριότητα. Το στοκ στις αποθήκες του ELM έφτασαν τους 4,5εκ/Τ και σε παρόμοια ψηλά κυμαίνονται και αλλά στοκ εκτός ELM.
Τα καλά τεχνικά αποτελέσματα είναι η εχέγγυο για την εμπιστοσύνη της αγοράς και αυτό μας κάνει να αισιοδοξούμε και να συνεχίζουμε το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρίας ελπίζοντας οι τιμές να μην πέσουν κάτω από το λειτουργικό κόστος της ΑτΕ.
Το επενδυτικό πρόγραμμα έχει ως εξής.
Λειτουργεί ήδη η δεύτερη φιλτροπρεσα και το 70% της λάσπης δεν αποτίθεται πλέων στην θάλασσα. Η τρίτη θα είναι έτυμη τέλος της χρονιάς με αρχές της άλλης. Κατά την προσωπική του γνώμη ώμος θα χρειαστεί και η τέταρτη για να τελειώνει το θέμα της απόθεσης των λασπών στην θάλασσα. Όσο για τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην απόθεση στον Άγιο Αθανάσιο είναι προσωρινά και οφείλονταν στην έλλειψη εμπειρίας και στις πολλές βροχές.
Η τροφοδοσία και του υπόλοιπου εργοστασίου με φυσικό αέριο είναι στα σχέδια του 2011, εκτός του φούρνου ανόδων που υπάρχει πρόβλημα συμβατότητας.
Ήμαστε έτυμοι για αύξηση της παραγωγής στην αλουμίνια πιάνοντας τους 1.050.000Τ και στην ηλεκτρόλυση σε 172.000Τ. Αυτές όμως η δυνατότητες θα εξαρτηθούν από την τιμή του ρεύματος ,την εύρεση ετέρου για την αύξηση της ποσότητας εισαγωγής τροπικού βωξίτη, την τιμή του μετάλλου και τις παραγγελίες των πελατών.
Με την ΔΕΗ για την προμήθεια και τιμολόγηση του ρεύματος η συζητήσεις βρίσκονται σε πολύ προχωρημένων στάδιο.
Με τις ενεργειακές μονάδες αν και δεν είναι στην δικαιοδοσία μας σας ενημερώνω ότι τα τεχνικά προβλήματα της μονάδας συμπαραγωγής έχουν ξεπεραστεί και σύντομα θα μπει σε εμπορική λειτουργιά. Όσο για την νέα μονάδα από τον Αύγουστο θα είναι σε λειτουργία δοκιμών.
Από την μεριά του το ΕΚ τοποθετήθηκε εκδηλώνοντας την ανησυχία του για την κατάσταση που επικρατεί στης εργολαβικές επιχειρήσεις όσο αφορά την εκπαίδευση την τεχνική κατάρτιση του νέου προσωπικού που προσλαμβάνουν και είναι κύρια ανειδίκευτο. Και ζήτησε την παρέμβαση της διεύθυνσης του αλουμινίου για την τήρηση των μέτρων ασφάλειας και υγιεινής αλλά και την απαίτηση για εκπαίδευση ώστε να μην κινδυνεύουν από άγνοια κινδύνου. Δεν πρέπει να επαναληφθούν τα τραγικά γεγονότα των προηγούμενων χρόνων. Ακόμα ζήτησε την βοήθεια για των σεβασμό των συμβάσεων εργασίας από τους εργολάβους.
Η διεύθυνση απάντησε ότι προσανατολίζετε να απαιτήσει από τις εργολαβίες που συνεργάζεται την απόκτηση ενός πιστοποιητικού πρότυπου που προς το παρόν έχει μόνο μια από τις εργολαβικές επιχειρήσεις. Με αυτή την πολίτικη πιστεύει πως θα λυθούν τα προβλήματα που τέθηκαν ως αφορά την τεχνική κατάρτιση και την ασφάλεια στην εργασία. Ως αφορά την τήρηση των συλλογικών συμβάσεων θεωρεί ότι η τήρηση τους θεωρείτε δεδομένη για την συνεργασία.
Στην συζήτηση που ακολούθησε η διεύθυνση διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει σχέδιο για τον απεγκλωβισμό από την παραγωγή αλουμινίου και την δραστηριοποιήσει της σε άλλες επενδύσεις. Αντίθετα η επενδύσεις που γίνονται στο εργοστάσιο της ΑτΕ πρέπει να πείθουν για την σημασία της μεταλλουργίας στον όμιλο.
Στην ερώτηση για ποιο λόγο οι εργαζόμενοι της συμπαραγωγής αφού αυτή ανήκει στην ΑτΕ δεν πληρώνονται και αυτοί με βάση την συλλογική σύμβαση που πληρώνονται και οι εργαζόμενοι της ΑτΕ. Αλλά και ενώ πληρώνονταν σαν εργάτες της Αλουμίνιον της Ελλάδος ΑΒΕΕ από τον Μάρτιο πληρώνονται σαν υπάλληλοι ΜΕΒΑΛ.
Δεν έχει κανέναν ρόλο η διεύθυνση της ΑτΕ στην λειτουργία της συμπαραγωγής. Και δεν μπορούμε να σας ενημερώσουμε για θέματα που δεν ελέγχουμε.
Όσο αφορά την επιστροφή του ονόματος της ΑτΕ που σήμερα κατέχει η μονάδα συμπαραγωγής αυτή θα γίνει αφού πρώτα ολοκληρωθεί η μεταβίβαση της μονάδας της συμπαραγωγής στην νέα μορφή εταιρίας που θα πάρει η EDESA ELLAS. Αυτές οι αλλαγές θα γίνουν με αρχή την 1/7/2010 και πιστεύουμε ότι θα ολοκληρωθούν σύντομα.
Ο ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΑΣ:
Ο Όμιλος συνεχίζει το παιχνίδι με την επωνυμία Αλουμίνιο της Ελλάδος και συνεχίζει την στρατηγική του που δεν είναι άλλη από την ενέργεια. Όσο αφορά το εργοστάσιο αλουμινίου, οι επενδύσεις εδώ και καιρό είναι μόνο στα χαρτιά.
Εμείς έχουμε τοποθετηθεί, να επιστραφεί η επωνυμία Αλουμίνιο της Ελλάδος στο εργοστάσιο αλουμινίου, είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα συμφέροντα του εργαζομένου, η γη είναι απαλλοτριωμένη για την παραγωγή αλουμινίου και των βοηθητικών εγκαταστάσεων.
Η μονάδα της συμπαραγωγής ανήκει στην Αλουμίνιο της Ελλάδος (σήμερα Αλουμίνιο), πρέπει να παραμείνει. Η ενέργεια που παράγει είναι για το εργοστάσιο αλουμινίου, όπως και ο ατμός. Οι εργαζόμενοι πρέπει να αμείβονται όπως οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο του αλουμινίου και ν’ ανήκουν στο σωματείο μας.
Το ΄΄κόλπο΄΄ να πληρώνει το εργοστάσιο αλουμινίου τον ατμό στον Όμιλο και την ενέργεια, ουσιαστικά αποδυναμώνει το αλουμίνιο. Όλοι μας αναγνωρίζουμε την απαξίωση. Όπως και το έννομο δικαίωμα που έχει το Σωματείο μας και ακόμα δεν το έχουμε χρησιμοποιήσει.
Εμείς γι’ αυτό στην τελευταία Γενική Συνέλευση είπαμε πως, ε αν, η πολιτεία και η Ε.Ε. επιτρέψουν την απόσχιση της συμπαραγωγής, να επιστραφεί το αποθεματικό στο εργοστάσιο του αλουμινίου σε επενδύσεις. Σε αυτή την τοποθέτηση μας μέλος της ΑΣΚΕ, είπε, για μας το αποθεματικό είναι για τις αποζημιώσεις των εργαζομένων.
Συνάδελφοι, ποιοι είναι αυτοί που θέλουν το κακό του εργοστασίου;
Εμείς οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ θέλουμε η συμπαραγωγή να είναι ενσωματωμένη με το εργοστάσιο αλουμινίου, αν όχι, το αποθεματικό που ξεπερνάει τα 140 εκατομμύρια ευρώ να επενδυθούν στο αλουμίνιο, γιατί μόνο τότε θα έχουμε βιωσιμότητα. Όσο για τις αποζημιώσεις όλοι ξέρουμε πως οι τελευταίοι που αποζημιώνονται είναι οι εργαζόμενοι και τις περισσότερες φορές οι εργοδότες την ΄΄κάνουν΄΄.
Πρέπει και είναι πια αναγκαίο η πρόταση που έχουμε κάνει. Μία ημερίδα, για το μέλλον του Αλουμινίου, όπου ο εργοδότης, όλες οι συνδικαλιστικές οργανώσεις, όλοι οι τοπικοί άρχοντες, οι τοπικοί βουλευτές, τα αρμόδια υπουργία, οι κάτοικοι της περιοχής και οι εργαζόμενοι, φυσικά όλα αυτά να καταγραφούν από δημοσιογράφους.
Εμείς έχουμε προτάσεις, η ΑΣΚΕ έχει;
Από anexartitoi.gr
Έκθεση ζωγραφικής – ψηφιδωτού – κεντημάτων – χειροτεχνημάτων
Το Καλλιτεχνικό εργαστήρι φίλων της τέχνης Ιτέας , στο πλαίσιο του φεστιβάλ χορού θα παρουσιάσει και έκθεση ζωγραφικής – ψηφιδωτού – κεντημάτων – χειροτεχνημάτων,
- η οποία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τη λέσχη ψυχαγωγίας ¨Αύρα¨-
θα είναι ανοικτή για το κοινό από 28 Ιουνίου – 4 Ιουλίου στον εκθεσιακό χώρο του κ. Κονιάκου στην Ιτέα, τον οποίο και ... ευχαριστούμε για την διάθεση του χώρου.
Παρακαλούνται όσοι καλλιτέχνες επιθυμούν να λάβουν μέρος, να επικοινωνήσουν άμεσα με το τηλ 6972715454 και να φέρουν τα έργα τους μέχρι τις 20 Ιουνίου 2010.
- η οποία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τη λέσχη ψυχαγωγίας ¨Αύρα¨-
θα είναι ανοικτή για το κοινό από 28 Ιουνίου – 4 Ιουλίου στον εκθεσιακό χώρο του κ. Κονιάκου στην Ιτέα, τον οποίο και ... ευχαριστούμε για την διάθεση του χώρου.
Παρακαλούνται όσοι καλλιτέχνες επιθυμούν να λάβουν μέρος, να επικοινωνήσουν άμεσα με το τηλ 6972715454 και να φέρουν τα έργα τους μέχρι τις 20 Ιουνίου 2010.
Συγκλονιστικές μαρτυρίες από τους αφιχθέντες απο τις φυλακές του Ισραήλ για την εγκληματική δράση του Ισραηλινού στρατού. Ακούστε την συνέντευξη
Στις 3 και 10 το πρωί προσγειώθηκε στην Ελευσίνα το C-130 με τους ακτιβιστές και τους 3 Ελληνες δημοσιογράφους
Το στρατιωτικό αεροπλάνο μετέφερε, ύστερα από αρκετά καψόνια και περιπέτειες, 35 άτομα, εκ των οποίων 31 Ελληνες, 3 Γάλλους και έναν Αμερικανό πολίτη. Στο αεροδρόμιο είχαν συγκεντρωθεί πάνω από 300 άτομα, που φώναζαν συνθήματα υπέρ της Παλαιστίνης ενώ αποδοκίμασαν τον αναπληρωτή υπουργό Εξωτερικών κ. Δρούτσα που βρίσκόταν στο αεροδρόμιο για την στάση που τήρησε η κυβέρνηση στο πρόσφατο περιστατικό.
Εν τω μεταξύ, συγκλονιστικές είναι οι μαρτυρίες των απελευθερωθέντων Ελλήνων για την περιπέτεια τους, τις συνθήκες κράτησης και την συμπεριφορά των Ισραηλινών Αρχών Ασφαλείας.
Το μακελειό κράτησε 30-40 λεπτά!!! Το πρώτο ελικόπτερο απωθήθηκε με μάχη σώμα με σώμα... από ανθρώπους με γυμνά χέρια, ή που είχαν το πολύ πολύ κάποια παλούκια! -Σημάδευαν στο μέτωπο με λειζερ και εκτελούσαν! -Βασάνισαν.Ανέκριναν κλπ. -Έδερναν ακόμα και λίγο πριν πάνε στο αεροδρόμιο. -Άφηναν τους τραυματίες να ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ!
ακούστε την μαρτυρία
Έγινε γνωστό ότι χθες το βράδυ στο αεροδρόμιο, λίγες ώρες πριν την αναχώρηση, 10 περίπου άνδρες της Ασφάλειας ξυλοκόπησαν άγρια τον γιατρό της ελληνικής αποστολής. Ανάλογη μεταχείριση είχαν και άλλα μέλη της αποστολής που οι ισραηλινές μυστικές υπηρεσίες γνώριζαν ότι έπαιζαν κάποιο σημαντικό ρόλο, όπως ο κ. Β. Πισσίας και ο Αμερικανός Πωλ Λαρωντί, ηγετικό στέλεχος του Free Gaza Movement, που επίσης ξυλοκοπήθηκαν και βασανίστηκαν.
Σε δηλώσεις που έκανε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ ο δημοσιογράφος Αρης Χατζηστεφάνου, σημείωσε ότι μπροστά στα βασανιστήρια που υπέστη ο Πωλ Λαρωντί, το "Εξπρές του Μεσονυχτίου" (η γνωστή ταινία στην οποία ένας Αμερικανός βασανίζεται και βιάζεται στις τουρκικές φυλακές) μοιάζει με παιδική χαρά, ενώ περιέγραψε και όσα συνέβησαν στην διάρκεια της επίθεσης των ισραηλινών κομάντος στο τουρκικό πλοίο όπου επέβαινε. Ο κ. Χατζηστεφάνου είπε ότι, μετά την κατάληψη του πλοίου, οι Ισραηλινοί στρατιώτες απαγόρευσαν να παρασχεθεί ιατρική βοήθεια σε τραυματίες που "επί 2 ώρες σιγόσβηναν" ενώ στην συνέχεια "τσουβάλιασαν" στα ελικόπτερα άλλους τραυματίες που υπέφεραν από εσωτερική αιμορραγία, παρά τις εκκλήσεις των γιατρών που εκλιπαρούσαν να τους παρασχεθεί βοήθεια χωρίς να μετακινηθούν.
Έγινε επίσης γνωστό ότι, παρά τις ανακοινώσεις της ισραηλινής κυβέρνησης, ένας αριθμός ακτιβιστών κρατούνται ακόμη στο Ισράηλ όπου ανακρίνονται από τις Μυστικές Υπηρεσίες. Μιλώντας για το ίδιο θέμα, ο δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ είπε ότι στις ανακρίσεις έπαιρναν μέρος και νεαροί πράκτορες της Μοσάντ, που προφανώς εκπαιδεύονταν...
Με στοιχεία από το tvxs.gr
από prezatv
και από athens.indymedia.org
Το στρατιωτικό αεροπλάνο μετέφερε, ύστερα από αρκετά καψόνια και περιπέτειες, 35 άτομα, εκ των οποίων 31 Ελληνες, 3 Γάλλους και έναν Αμερικανό πολίτη. Στο αεροδρόμιο είχαν συγκεντρωθεί πάνω από 300 άτομα, που φώναζαν συνθήματα υπέρ της Παλαιστίνης ενώ αποδοκίμασαν τον αναπληρωτή υπουργό Εξωτερικών κ. Δρούτσα που βρίσκόταν στο αεροδρόμιο για την στάση που τήρησε η κυβέρνηση στο πρόσφατο περιστατικό.
Εν τω μεταξύ, συγκλονιστικές είναι οι μαρτυρίες των απελευθερωθέντων Ελλήνων για την περιπέτεια τους, τις συνθήκες κράτησης και την συμπεριφορά των Ισραηλινών Αρχών Ασφαλείας.
Το μακελειό κράτησε 30-40 λεπτά!!! Το πρώτο ελικόπτερο απωθήθηκε με μάχη σώμα με σώμα... από ανθρώπους με γυμνά χέρια, ή που είχαν το πολύ πολύ κάποια παλούκια! -Σημάδευαν στο μέτωπο με λειζερ και εκτελούσαν! -Βασάνισαν.Ανέκριναν κλπ. -Έδερναν ακόμα και λίγο πριν πάνε στο αεροδρόμιο. -Άφηναν τους τραυματίες να ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ!
ακούστε την μαρτυρία
Έγινε γνωστό ότι χθες το βράδυ στο αεροδρόμιο, λίγες ώρες πριν την αναχώρηση, 10 περίπου άνδρες της Ασφάλειας ξυλοκόπησαν άγρια τον γιατρό της ελληνικής αποστολής. Ανάλογη μεταχείριση είχαν και άλλα μέλη της αποστολής που οι ισραηλινές μυστικές υπηρεσίες γνώριζαν ότι έπαιζαν κάποιο σημαντικό ρόλο, όπως ο κ. Β. Πισσίας και ο Αμερικανός Πωλ Λαρωντί, ηγετικό στέλεχος του Free Gaza Movement, που επίσης ξυλοκοπήθηκαν και βασανίστηκαν.
Σε δηλώσεις που έκανε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ ο δημοσιογράφος Αρης Χατζηστεφάνου, σημείωσε ότι μπροστά στα βασανιστήρια που υπέστη ο Πωλ Λαρωντί, το "Εξπρές του Μεσονυχτίου" (η γνωστή ταινία στην οποία ένας Αμερικανός βασανίζεται και βιάζεται στις τουρκικές φυλακές) μοιάζει με παιδική χαρά, ενώ περιέγραψε και όσα συνέβησαν στην διάρκεια της επίθεσης των ισραηλινών κομάντος στο τουρκικό πλοίο όπου επέβαινε. Ο κ. Χατζηστεφάνου είπε ότι, μετά την κατάληψη του πλοίου, οι Ισραηλινοί στρατιώτες απαγόρευσαν να παρασχεθεί ιατρική βοήθεια σε τραυματίες που "επί 2 ώρες σιγόσβηναν" ενώ στην συνέχεια "τσουβάλιασαν" στα ελικόπτερα άλλους τραυματίες που υπέφεραν από εσωτερική αιμορραγία, παρά τις εκκλήσεις των γιατρών που εκλιπαρούσαν να τους παρασχεθεί βοήθεια χωρίς να μετακινηθούν.
Έγινε επίσης γνωστό ότι, παρά τις ανακοινώσεις της ισραηλινής κυβέρνησης, ένας αριθμός ακτιβιστών κρατούνται ακόμη στο Ισράηλ όπου ανακρίνονται από τις Μυστικές Υπηρεσίες. Μιλώντας για το ίδιο θέμα, ο δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ είπε ότι στις ανακρίσεις έπαιρναν μέρος και νεαροί πράκτορες της Μοσάντ, που προφανώς εκπαιδεύονταν...
Με στοιχεία από το tvxs.gr
από prezatv
και από athens.indymedia.org
Αρχίζουν οι αιτήσεις εγγραφής στην Ε.Π.Α.Σ. του Νοσοκομείου Άμφισσας
Η Ε.Π.Α.Σ. Βοηθών Νοσηλευτών του Γενικού Νοσοκομείου Άμφισσας θα πραγματοποιήσει εγγραφές ενδιαφερομένων μαθητών προς φοίτηση κατά στο σχολικό έτος 2010-2011 από 10-30 Ιουνίου 2010. Θα εισαχθούν 25 μαθητές με σειρά προτεραιότητας. Δικαιολογητικά θα γίνονται δεκτά όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: 08:00 - 14:00.
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι:
1. Τίτλος σπουδών επικυρωμένος (όσοι έχουν ... προαχθεί στην Β' Τάξη των Επαγγελματικών ή Γενικών Λυκείων και όσοι έχουν προαχθεί στην Β' Τάξη Α' Κύκλου Τ.Ε.Ε.)
2. Πιστοποιητικό γεννήσεως δήμου ή κοινότητας ή επικυρωμένο φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας.
3. Υπεύθυνη δήλωση του Ν1599/86 για τους ανήλικους ενδιαφερόμενους.
4. Για τους ενδιαφερόμενους που προέρχονται από άλλες χώρες, Ειδικό Δελτίο ταυτότητας σύμφωνα με την υπ' αριθμ. 4000/3/102 απόφαση.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22653 50121 & 22650 28400 (εσωτ 121)
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι:
1. Τίτλος σπουδών επικυρωμένος (όσοι έχουν ... προαχθεί στην Β' Τάξη των Επαγγελματικών ή Γενικών Λυκείων και όσοι έχουν προαχθεί στην Β' Τάξη Α' Κύκλου Τ.Ε.Ε.)
2. Πιστοποιητικό γεννήσεως δήμου ή κοινότητας ή επικυρωμένο φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας.
3. Υπεύθυνη δήλωση του Ν1599/86 για τους ανήλικους ενδιαφερόμενους.
4. Για τους ενδιαφερόμενους που προέρχονται από άλλες χώρες, Ειδικό Δελτίο ταυτότητας σύμφωνα με την υπ' αριθμ. 4000/3/102 απόφαση.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22653 50121 & 22650 28400 (εσωτ 121)