Σελίδες

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Αυτή είναι η αλήθεια για το "Ζενίθ", έχει καμία σχέση με τις κρουαζιέρες στην Ιτέα;

Αυτή είναι η αλήθεια για το "Ζενίθ"
Είναι ψεύτες. Και λένε ψέματα επειδή φοβούνται και θέλουν να συκοφαντήσουν και να τρομοκρατήσουν τους ναυτεργάτες, συνολικά τις απεργίες. Και επειδή ο προβοκάτορας και ο ψεύτης, στη Βουλή και στα κανάλια, εσχάτως και στους εμπορικούς συλλόγους, δεν πρόκειται ποτέ να φτύσει τον εαυτό του στον καθρέπτη για την ατιμία που υπηρετεί, το καθήκον να τον φτύσουν ανήκει στους εργαζόμενους και το λαό. Μπορούν να είναι βέβαιοι ότι, αργά ή γρήγορα, από εκεί θα τους έρθει.

1. Σε ό,τι αφορά το δρομολόγιο: Η διαχειρίστρια εταιρεία μεταφέρει αεροπορικώς - και με το ... αζημίωτο - στην Αθήνα τους επιβάτες από την Ισπανία και τις άλλες χώρες. Μαζί με τους Έλληνες, το σύνολο των επιβατών οδηγείται με πούλμαν στο λιμάνι του Πειραιά, απ' όπου το καράβι αναχωρεί κάθε Δευτέρα, στις 7 το απόγευμα.
Με άλλα λόγια, οι εκατοντάδες τουρίστες δεν αφήνουν ούτε ένα σεντ στην Αθήνα και τον Πειραιά, αφού βλέπουν τις δυο πόλεις μέσα από το πούλμαν, στη διαδρομή αεροδρόμιο - λιμάνι. Το ίδιο συμβαίνει και στην επιστροφή, μόλις το καράβι δέσει στον Πειραιά, μετά το τέλος της εφταήμερης κρουαζιέρας στην Αδριατική.
Η εταιρεία έχει προγραμματίσει για το εξάμηνο Απρίλης - Σεπτέμβρης 2010 συνολικά 18 κρουαζιέρες με αφετηρία και κατάληξη το λιμάνι του Πειραιά. Αυτό όμως που έχει ενδιαφέρον είναι το δρομολόγιο: Πειραιάς, Ντουμπρόβνικ (Κροατία), Βενετία, Μπρίντιζι, Κατάκολο (Ολυμπία), Πειραιάς.
Με άλλα λόγια, οι εκατοντάδες τουρίστες, που μεταφέρει το καράβι, βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους μόνο όταν το κρουαζιερόπλοιο δέσει στο Κατάκολο για 5 μόλις ώρες! Γιατί τόσος είναι ο χρόνος (12 μ. με 5 μ.μ.) τον οποίο διαθέτει η εταιρεία στους τουρίστες για να πάνε με πούλμαν στην Ολυμπία και να γυρίσουν, προκειμένου το πλοίο να αναχωρήσει ξανά για Πειραιά.
Είναι αυτονόητο ότι στις πέντε ώρες που οι τουρίστες βρίσκονται σε ελληνικό έδαφος και μάλιστα μέσα σε πούλμαν προς και από την Ολυμπία, είναι αδύνατον να ξοδέψουν 10.000.000 ευρώ σε 18 κρουαζιέρες και να ζήσουν 400 ελληνικές οικογένειες. Να, πώς κατασκευάζονται τα ψέματα.
2. Εκτός από το παραπάνω δρομολόγιο, το ίδιο κρουαζιερόπλοιο εκτελεί αλλά δυο, με αφετηρία και καταληκτικό σταθμό το λιμάνι το Πειραιά. Το ένα από αυτά τα δρομολόγια (επαναλαμβάνεται 8 φορές το τρίμηνο Σεπτέμβρη - Οκτώβρη - Νοέμβρη και το πλοίο «πιάνει» Κύπρο, Ισραήλ και Αίγυπτο) δεν περιλαμβάνει κανένα σταθμό σε ελληνικό λιμάνι. Δηλαδή, δεκάρα τσακιστή σε οποιαδήποτε ελληνική επιχείρηση.
Η άλλη κρουαζιέρα (τέσσερα δρομολόγια τους μήνες Μάη, Ιούνη, Ιούλη, Αύγουστο) περιλαμβάνει τρεις ελληνικούς σταθμούς: Σαντορίνη, Ρόδο και Μύκονο. Στο πρώτο νησί, σύμφωνα με το πρόγραμμα, το καράβι σταθμεύει 10 ώρες. Στο δεύτερο 9 και στο τρίτο 8. Συνολικά, οι τουρίστες περνούν 27 ώρες σε ελληνικό έδαφος, σε καθεμιά από τις τέσσερις κρουαζιέρες.
Σε όλη τη σεζόν, ο χρόνος αυτός μεταφράζεται σε 108 ώρες. Μέσα σ' αυτό το χρόνο, οι μεγαλοξενοδόχοι και άλλοι μεγαλοπράκτορες του τουρισμού ισχυρίζονται ότι οι τουρίστες αφήνουν σε 400 ελληνικές επιχειρήσεις 10.000.000! Που σημαίνει ότι ακόμα και αν το πλοίο είναι γεμάτο (1.800 επιβάτες) και χωρίς να εξαιρέσει κανείς τα παιδιά, ο κάθε επιβάτης, σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ, αφήνει σε 400 ελληνικές επιχειρήσεις 1.400 ευρώ τη σεζόν! Όσο δηλαδή κοστίζει στον κάθε επιβάτη το σύνολο της κρουαζιέρας (μέση τιμή 1.450 ευρώ). Ο παραλογισμός δείχνει το μέγεθος του ψέματος που έχουν κατασκευάσει και όλοι τους πρόθυμα αναμασούν.
3. Η πραγματικότητα όμως είναι ακόμα χειρότερη για τους ψεύτες και τους προβοκάτορες. Οι κρουαζιέρες του «Ζενίθ» είναι All-inclusive. Που σημαίνει ότι με μια συγκεκριμένη τιμή ο επιβάτης αγοράζει μέσα στο πλοίο το σύνολο των υπηρεσιών (φαγητό, ψώνια κ.ά.) που διαφορετικά θα μπορούσε να αναζητήσει σε ένα από τα λιμάνια, άρα και της Ελλάδας.
Αντιγράφουμε από το site της διαχειρίστριας εταιρείας:
«Η Pullmantur είναι η πρώτη εταιρεία κρουαζιέρας που προσφέρει "All - Inclusive" στο πλοίο και έχει την καλύτερη all-inclusive προσφορά. Το 2005, η Pullmantur έγινε η πρώτη εταιρεία κρουαζιέρας που προσφέρει all-inclusive προσφορές (...) Το πρωινό, μεσημεριανό και δείπνο σε κάθε κρουαζιερόπλοιο της Pullmantur είναι καλύτερο από πολλά θέρετρα της γης. Μπορείτε να παραγγείλετε απεριόριστο νερό, χυμούς φρούτων, καφέ, αναψυκτικά, μπύρα, κρασί και αλκοολούχα ποτά στο μπαρ εστιατόρια, ντίσκο και το θέατρο. Μπορείτε να παραγγείλετε όσες φορές θέλετε και θα εξυπηρετείστε πάντα με ένα χαμόγελο. Συνηθίστε στην ιδέα ότι οι εγκαταστάσεις και το πλήρωμα είναι εκεί για να έχετε τις διακοπές της ζωής σας (...) Πράγματι, η διασκέδαση είναι εγγυημένη με καθημερινό πρόγραμμα ψυχαγωγίας, χορούς και διαγωνισμούς».
Όλα στο καράβι, λοιπόν. Και στα λιμάνια; Κανένα φτηνιάρικο αναμνηστικό, και αυτό από κατάστημα με το οποίο συνεργάζεται η εταιρεία! Δηλαδή φραγκοδίφραγκα για ένα δυο επαγγελματίες! Πού είναι οι 400 θέσεις εργασίας που εξασφαλίζουν οι τουρίστες του «Ζενίθ» και τώρα κινδυνεύουν; Πού είναι τα 10.000.000 ευρώ που χάνει η οικονομία της χώρας; Πουθενά! Είναι όλα φούμαρα και τρομοκρατία.
4. Στις 720 καμπίνες του το «Ζενίθ» μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 1.800 επιβάτες. Το πλήρωμα αποτελείται από 613 ναυτεργάτες. Από αυτούς, μόνο ένας είναι Έλληνας και παραμένει άγνωστο με τι Συλλογική Σύμβαση Εργασίας έχει ναυτολογηθεί. Οι υπόλοιποι είναι διαφόρων εθνικοτήτων. Όλοι τους χαμηλόμισθοι και ανασφάλιστοι, θύματα και οι ίδιοι δουλεμπορικών γραφείων και κυκλωμάτων.
Η δρομολόγηση του πλοίου από το λιμάνι του Πειραιά είναι ευθεία απειλή για όλους τους ναυτεργάτες με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα. Αυτόν τον τουρισμό και αυτήν τη ναυτιλία, με αυτές τις εργασιακές σχέσεις θέλουν όσοι υπερασπίζονται το κάτεργο του «Ζενίθ». Εργασιακές σχέσεις τύπου «Ζενίθ» φέρνει μαζί της η άρση του καμποτάζ.
Το κρουαζιερόπλοιο ανήκει στην πολυεθνική εταιρεία «Royal Caribbean Celebrity Cruises». Εκμεταλλεύεται τζάμπα τις υποδομές του λιμανιού, οι οποίες έχουν φτιαχτεί με λεφτά του ελληνικού λαού.
Στην Ελλάδα, η ισπανική διαχειρίστρια συνεργάζεται με την εταιρεία του εφοπλιστή Ποταμιάνου. Στον ίδιο ανήκε η γνωστή «ROC», την οποία πτώχευσε και πέταξε στο δρόμο απλήρωτους ναυτεργάτες και υπαλλήλους. Αυτούς τους εφοπλιστές υπερασπίζονται όσοι μ' ένα στόμα επιτίθενται στα ναυτεργατικά σωματεία και τους αγώνες τους.
Από ermaikistili

17 σχόλια:

  1. Έχετε μήπως υπόψη σας πόσα πληρώνει ένα κρουαζιερόπλοιο για ελλιμενισμό;Όταν το μάθετε πολλαπλασιάστε το με τις αφίξεις τέτοιων πλοίων σε ελληνικά λιμάνια για να έχετε μια εικόνα του τι ανακρίβειες και προχειρότητες γράφετε πιο πάνω! Γράφετε ότι στην Ολυμπία μένουν μόνο 5 ώρες!Δηλαδή τα παιδια που πάνε εκεί ημερήσια εκδρομή πόσο μένουν;Αγοράζουν και διαμέρισμα εκεί;Για ρωτήστε: 1)Τα γραφεία που με τα πούλμαν μεταφέρουν τους τουρίστες από Κατάκολο στην Ολυμπία.2)Τα βενζινάδικα της περιοχής.3)Τις "καντίνες"και τα μαγαζιά γύρω και έξω απο το Μουσείο. 4)Τα μαγαζιά με σουβενίρ.5)Το Μουσείο της Ολυμπίας, όπως και κάθε μουσείο, για το τί είσπραξη κάνουν ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ όλο το χρόνο από τα χιλιάδες ταξίδια των κάθε λογής "ΖΕΝΙΘ" που περιφέρουν τους πολίτες του κόσμου και μεταφέρουν σε όλη την υφήλιο τις εντυπώσεις τους!
    Επί τέλους, ας βγάλουμε από μέσα μας την αντίδραση, την κομματική σκοπιμότητα και τη μιζέρια μας και ας σκεφτούμε ότι ο Τουρισμός, είναι ουσιαστικά, το μόνο προϊόν που έχουμε και πρέπει να το στηρίξουμε!Και η στήριξη θέλει οργάνωση, εργατικότητα, ανταγωνιστικότητα και εξυπηρέτηση!Είναι προτιμότερο να είμαστε τα "γκαρσόνια" των δικών μας επιχειρήσεων, παρά οι "λαντζέρηδες" στις αντίστοιχες επιχειρήσεις των τουρκικών παραλίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν γνωρίζετε μπορείτε να μας πείτε εσείς πόσα πληρώνει κάθε κρουαζιερόπλοιο για ελλιμενισμό, όχι τίποτα άλλο αλλά να δούμε και πόσα χρήματα εισπράττει το λιμάνι της Ιτέας.

    Όσο για το άρθρο γράφει
    "Το κρουαζιερόπλοιο ανήκει στην πολυεθνική εταιρεία «Royal Caribbean Celebrity Cruises». Εκμεταλλεύεται τζάμπα τις υποδομές του λιμανιού, οι οποίες έχουν φτιαχτεί με λεφτά του ελληνικού λαού."
    εμείς δεν γνωρίζουμε περισσότερα μια και απλώς το αναδημοσιεύσαμε, αν γνωρίζετε εσείς περισσότερα ευχαρίστως να δεχθούμε την άποψή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πόσο πληρώνει κάθε πλοίο που ελλιμενίζεται στην Ιτέα για παράδειγμα, εξαρτάται από το μήκος του, τη διάρκεια, ακόμα και τη σημαία που φέρει!΄
    Κατά συνέπεια δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει ένας απλός πολίτης άλλες λεπτομέρειες! Όμως αυτοί από τους οποίους πήρατε την ανάρτηση, όταν εκφράζουν καταγγελτικές απόψεις για κάποιο θέμα, οφείλουν να είναι "ψαγμένοι".Διαφορετικά εκτίθενται!Στην Ιτέα πάντως ασφαλώς και πληρώνουν όλα τα καράβια με βάση τους όρους που σας ανέφερα πιο πάνω!
    Εκείνο, πάντως, που έχει σημασία είναι να βρούμε έναν κοινό τόπο συνεννόησης στα βασικά και τα αυτονόητα θέματα!Δεν είναι δυνατό μια συντεχνία , όσο δικιο και αν έχει να δημιουργεί προβλήματα στο κορυφαίο προϊόν της χώρας μας! Δεν αντιλαμβάνονται ότι έτσι χάνουν τη δουλειά τους χιλιάδες άνθρωποι από τις εξαρτώμενες από τον τουρισμό επιχειρήσεις; Ή μήπως, τελικά, αυτό επιζητούν;Και κάτι τελευταίο. Προσωπικά, δεν μου καίγεται καρφί ποιός κερδίζει από τις κρουαζιέρες, αρκεί να κερδίζουμε κι εμείς ως χώρα! Χαίρομαι, όταν κατεβαίνω στην Ιτέα και βλέπω τους τουρίστες να τιτιβίζουν στην παραλία και να μπαινοβγαίνουν στα μαγαζιά της όμορφης πόλης μας! Ναι, θέλω ο φίλος μου ο Νίκος, στη γωνία, να ξεπουλάει με κάθε καραβιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω οτι η απάντησή σας δεν ήταν συγκεκριμένη, ενώ η τοποθέτηση του αρχικού αρθρογράφου ήταν.

    "Εκμεταλλεύεται τζάμπα τις υποδομές του λιμανιού" γράφει

    δεν μου φαίνεται άσχετος ο αρθρογράφος μιας και αν ακολουθήσετε το λίνκ φαίνεται οτι εκπροσωπεί την
    ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΒΔ. ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ
    Δηλαδή δυτική ελλάδα και
    για να γράφει αυτό το πράγμα, πιθανόν να υπάρχουν "διευκολύνσεις " στο κόστος ελλιμενισμού για την προσέλκυση κρουαζιέρων.

    Μην νομίζετε άρα οτι δεν υπάρχουν επιχειρηματίες στον τουρισμό που έχουν την απορία που πηγαίνουν τα χρήματα από την κρουαζιέρα, μιας και δεν φτάνει τίποτα στην τσέπη τους.
    Ακόμα και στην Ιτέα ελάχιστα πλοία αφήνουν τους ταξιδιώτες στην πόλη.

    Η κρουαζιέρα πρέπει να δούμε πως θα είναι επωφελής και για τον τόπο μας και όχι μόνο για τους εφοπλιστές.
    Η κατάργηση του συνδικαλισμού, των συλλογικών συμβάσεων, η πληρωμή με μισθούς Ταϊλάνδης η Νιγηρίας των Ναυτεργατών δεν θα φέρει περισσότερα χρήματα στον φίλο μας τον Νίκο, ή αν φέρει πιθανόν να μην ενδιαφέρει αυτό το πράγμα την υπόλοιπη κοινωνία.

    Οι άνθρωποι ψάχνουν για δουλειά και προσπαθούν να μην χάσουν την θέση εργασίας τους στα πλοία, αυτή είναι η σίγουρη χασούρα των μέτρων,
    Αν θα πάρει και ποιος θα πάρει τα ψίχουλα που θα αφήσουν οι εφοπλιστές αυτό δεν είναι σίγουρο για κανέναν, γιατί μπορούν αν θέλουν να μην σταματούν καθόλου στην Ιτέα και εμείς να μένουμε μόνο με την φασαρία την απαγόρευση πρόσβασης στον μόλο και τα σκουπίδια των τουριστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή για να καταλάβω.Από ένα τάνκερ που φορτώνει αργό απο τον Κόλπο και το πάει Αμερική τι κέρδος έχει η χώρα μαςεκτός από τους 4-5 ναυτικούς που έχει μέσα!Μην τρελλαθούμε κιόλας!Το ζητούμενο είναι να κατεβάζουν τουρίστες τα καράβια! Δε μπορούμε να τους βάλουμε το περίστροφο στον κρόταφο και να τους πούμε "αγοράστε ρε καριόληδες τσολιαδάκια"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το τάνκερ δεν σταματάει στο λιμάνι μας ούτε περνάει απο την χώρα μας. Οι μισθοί για τους εργαζόμενους είναι η υποχρέωση των εφοπλιστών για την Ελληνική σημαία και τον τρόπο φορολόγησης τους από το Ελληνικό κράτος.
    Το ζητούμενο δεν είναι να κατέβουν οι τουρίστες απο τα καράβια αλλά να κερδίσει η οικονομία. Οι τουρίστες αν διαβάσεις το άρθρο καλύτερα θα δεις οτι μπορεί να σουλατσάρουν και να μην αφήνουν τίποτα.
    Θα σου αντιστρέφω την ερώτηση
    Στην κρουαζιέρα πιστεύεις οτις δεν θα πρέπει να διαπραγματευτούμε τίποτα και θα πρέπει να δεχθούμε όλες τις απαιτήσεις των εφοπλιστών και στο τέλος απλώς να απλώσουμε το χέρι για να μας δώσουν ελεημοσύνη ότι προαιρούνται, δεν χρειάζονται ανταλλάγματα για την Ελληνική Οικονομία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατ΄αρχήν , μου επικαλείσθε συνεχώς το "άρθρο", το οποίο, όμως εγώ θεωρώ τουλάχιστον ατυχές!Δεν τεκμηριώνει αυτά που γράφει και κινείται σε μια πολιτική φιλοσοφία η οποία είναι εκτός της σημερινής πραγματικότητας!Χώρια τις ανακρίβειες που έχει τις οποίες θα μπορούσε να πληροφορηθεί με ένα τηλεφώνημα!Τώρα για τη διαπραγμάτευση που γράφετε:Στις διαπραγματεύσεις, αγαπητοί μου, το πάνω χέρι το έχει αυτός που έχει το χρήμα!Σκληρό αλλά ρεαλιστικό!Αυτός που προσδοκά το χρήμα δεν βάζει όρους, πολύ περισσότερο όταν δεν είναι και ανταγωνιστικός!Είδατε να βάζει η Κυβέρνηση κάποιον όρο στο ΔΝΤ;
    Όταν λοιπόν φτάνει καράβι στην Ιτέα προορισμός είναι οι Δελφοί!Τι θα πούμε εμείς; Ελάτε να δείτε και τα ταμπάκικα στην Άμφισσα;Οι Δελφοί, λοιπόν, σύμφωνα με τα προγράμματα των "τουρ οπερέητορς",είναι για πέντε ώρες!Στη Ρόδο για δύο ημέρες(παράδειγμα) στην Αθήνα ίσως περισσότερο!Γιαυτό λέμε ότι χρειάζεται εργασία και προγραμματισμός!Για να αναδείξουμε περισσότερα μέρη της πατρίδας μας μήπως και πετύχουμε στο μέλλον και περισσότερες διανυχτερεύσεις!Αυτά κάνουν τα σοβαρά κράτη!Δεν μπλοκάρουν τα λιμάνια γιατί οι αμείλικτοι τουριστικοί πράκτορες σου τραβάνε ένα "χι" και πας άκλαυτος για καμιά πενταετία στην οποία ζεις, τουριστικά με τα ΚΑΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε μου διαφωνούμε.
    Το ΔΝΤ δεν μας δίνει αλλά μας παίρνει, είναι απλά ο νταβατζής που βάζουν οι Τραπεζίτες για να ληστέψουν τον κοσμάκη και την χώρα και να αυξήσουν τα κέρδη των τραπεζών.
    Όσο για τα ΚΑΠΗ έχω να σου πω ότι άφηναν πολλαπλάσια χρήματα από ότι τα κρουαζιερόπλοια.
    Κανένας δεν κατάφερε τίποτα στην ζωή του σκύβοντας μόνο τον σβέρκο, οι ιδεολογίες σας κατέρρευσαν μαζί με τα κόμματα που τις προωθούσαν .
    Αν πιστεύεις οτι δεν έχεις τίποτα να διαπραγματευθείς και αφήνεσαι στο ότι προερείσθαι θα καταλάβεις πολύ σύντομα οτι κανένας δεν προαιρείται τίποτα.
    Η περιοχή μας και η χώρα μας κάτι πουλάει αυτό πρέπει να καταλάβεις και πρέπει να παζαρέψει το αντίτιμο.
    Όταν μόνο χαρίζει και μόνο παρακαλάει ξευτελίζει από μόνη της το εμπόρευμά της και δεν κερδίζει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το επιχείρημά σας ότι οι εκδρομές των ΚΑΠΗ αφήνουν πολλαπλάσια χρήματα από ότι τα κρουαζιερόπλοια, με σακατέψατε!Αδυνατώ να συνεχίσω! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σας
    Εν πρώτοις θέλω να σας ευχαριστήσω ειλικρινά για τη συνολική συμβολή σας στην ενημέρωση όλων μας. Και είμαστε -όπως αποδεικνύει η alexa- πολλοί που καθημερινά σας παρακολουθούμε.

    Η ενημέρωση που κάνετε είναι ουσιαστική και πιστεύω ελεύθερη. Σέβομαι την επιλογή σας να επαναδημοσιεύσετε το συγκεκριμένο άρθρο. Περιέχει πολλές ακριβείς πληροφορίες και ...απουσία πληροφοριών. Βλέπω ότι ενδιαφέρεστε για στοιχεία, σας παραθέτω λοιπόν μερικά. Θα αποφύγω να δώσω κοστολόγια διότι αυτά είναι θέματα του εκάστοτε επιχειρηματία που εμπλέκεται αμέσως ή εμμέσως στην παροχή υπηρεσιών στους επιβάτες του Zenith.

    Η μεταφορά επιβατών απο/προς το αεροδρόμιο της Αθήνας γίνεται με λεωφορεία ή και ταξί. Η μέση πληρότητα του Zenith είναι 1400 άτομα. Ασφαλώς λοιπόν μπορούμε να πούμε ότι απασχολούνται περίπου 35 λεωφορεία(δεν τα γεμίζουν στο ανώτατο όριο των πενήντα θέσεων) και δεκάδες ταξί. Αυτά ανα διαδρομή.

    Πολλοί επιβάτες (περίπου 150-200 ανα κρουαζιέρα) επιλέγουν να μείνουν μια δυο μέρες παραπάνω στην Αθήνα ή να επεκετείνουν την παραμονή τους για μία εβδομάδα πηγαίνοντας σε κάποια Ελληνικά νησιά. Χρησιμοποιούν δηλαδή πολλές επιπλέον υπηρεσίες όπως ξενοδοχεία, αεροπλάνα, ferry ή high speed, ταξί κλπ κλπ. Φαντάζομαι ότι θα τρώνε κιόλας.

    Περίπου 85% των επιβατών επιλέγει να επισκεφτεί την Ακρόπολη με οργανωμένη εκδρομή που προσφέρει η Pullmantur είτε συνδιαστικά κατα την άφιξη/αναχώρηση (αεροδρόμιο-Ακρόπολις-Πειραιάς) είτε ανεξάρτητα εφόσον τα περιθώρια χρόνου είναι κατάλληλα.

    Στην Ολυμπία η συμμετοχή στην εκδρομή αγγίζει το 70% και γίνεται αποκλειστικά με λεωφορεία που έρχονται απο πολλά μέρη της Ελλάδας για το σκοπό αυτό.

    Σε κάθε λεωφορείο επιβαίνει Ελλην ξεναγός. Αμοιβόμενος και κατα νόμο ασφαλισμένος.

    Κάθε πελάτης χρεώνεται εισόδους Αρχαιολογικών Χώρων. Για παράδειγμα η Ακρόπολις κοστίζει 12 ευρώ.

    Το πλοίο καταβάλει τέλη ελλιμενισμού. Οποια του αντιστοιχούν. Δεν γνωρίζω ουδέν περί διευκολύνσεων. Αν γνωρίζετε εσείς κάτι καταθέστε το. Ειδάλως εκτιμώ ότι δεν πρέπει να το αναφέρετε στα πλαίσια της σωστής ενημέρωσης που παρέχετε.

    Εκτιμίσεις για ψώνια νομίζω πρέπει να αποφεύγονται. Οι πελάτες μπορεί να ψωνίσουν κάτι ακριβό ή φτηνό ή τίποτα. Γιαυτό και νομίζω ότι οι εκτιμίσεις αυτές είναι λίγο αυθαίρετες.

    Η συνεργασία με την εταιρεία Ποταμιάνου είναι σε επίπεδο πωλήσεων εντός Ελλάδος.

    Η ROC πράγματι πτώχευσε. Κύριος μέτοχος τότε ο Λοίζου. Εκ Κύπρου ορμώμενος, νύν πλοιοκτήτης και οργανωτής των κρουαζιερών Louis Cruises. Δεν υποννοώ τίποτε για τον άνθρωπο. Στοιχεία παραθέτω.

    Το συμπέρασμά μου. Καλό το άρθρο. Δεν είναι όμως τόσο καλό για το επίπεδο του iteanet. Γνώμη μου.

    Και πάλι σας ευχαριστώ για το υψηλό επίπεδο ενημέρωσής σας και τις συνεχείς προσπάθειές σας για βελτίωση του νομού μας. Νάστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άσχετο με το θέμα, αλλά χαριτωμένο:
    Γράφει ο Σαλωνίτης: "Όμως αυτοί από τους οποίους πήρατε την ανάρτηση, όταν εκφράζουν καταγγελτικές απόψεις για κάποιο θέμα, οφείλουν να είναι "ψαγμένοι".Διαφορετικά εκτίθενται!".
    Και τι κάνει ο ίδιος; Μα φυσικά καταγγέλει χωρίς επιχειρήματα αυτούς που θεωρεί ότι καταγγέλουν χωρίς επιχειρήματα!!! Σουρεαλισμός;
    Ξεκινάει εντυπωσιακά και κεντρίζει το ενδιαφέρον μας με το ερώτημα:
    "Έχετε μήπως υπόψη σας πόσα πληρώνει ένα κρουαζιερόπλοιο για ελλιμενισμό;"
    Κι ενώ πιο κάτω περιμένουμε να μας πληροφορήσει, αυτός απλά γράφει:
    "Όταν το μάθετε πολλαπλασιάστε το με τις αφίξεις τέτοιων πλοίων σε ελληνικά λιμάνια για να έχετε μια εικόνα του τι ανακρίβειες και προχειρότητες γράφετε πιο πάνω!"
    Δηλαδή "όταν το μάθετε, πείτε το και σε μένα"!!
    Αφελώς ο/η Iteanet επιμένει να μάθει:
    "Αν γνωρίζετε μπορείτε να μας πείτε εσείς πόσα πληρώνει κάθε κρουαζιερόπλοιο για ελλιμενισμό, όχι τίποτα άλλο αλλά να δούμε και πόσα χρήματα εισπράττει το λιμάνι της Ιτέας."
    Κι έρχεται η εμπεριστατωμένη απάντηση:
    "Το πόσο πληρώνει κάθε πλοίο που ελλιμενίζεται στην Ιτέα για παράδειγμα, εξαρτάται από το μήκος του, τη διάρκεια, ακόμα και τη σημαία που φέρει!"
    "Όπα, αυτός κάτι ξέρει", σκεφτόμαστε στιγμιαία, όμως έρχεται γρήγορα η συνέχεια και μας καθηλώνει:
    "Κατά συνέπεια δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει ένας απλός πολίτης άλλες λεπτομέρειες!"!!!!!!
    Συμπέρασμα;
    Το να εμπλουτίζουμε το λόγο μας με ρητορικά, παραπλανητικά ερωτήματα και ωραία λόγια, δεν τον κάνει ούτε ουσιώδη ούτε πειστικό.
    Η ιδιότητα του σχολιαστή άλλωστε δεν μας απαλλάσει αυτόματα από την εγκυρότητα του λόγου μας. Έχουμε κι εμείς οι σχολιαστές την άποψή μας και τα επιχειρήματά μας και κρινόμαστε γι' αυτά που γράφουμε (έστω και σαν εικονικές προσωπικότητες).
    Σημασία δεν έχει να εκφράζουμε μια μόνιμη διαφωνία προς συγκεκριμένες απόψεις μόνο και μόνο γιατί τις απεχθανόμαστε και θέλουμε να καταγραφούμε στη συνείδηση του αναγνώστη ως διαφωνούντες, αλλά να προσφέρουμε πιο ουσιαστικά στο διάλογο και στην πληροφόρηση προβάλοντας και επιχειρήματα και πληροφορίες όπου αυτό είναι δυνατό.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ειναι δυνατον να γνωριζει ο καθενας τα οικονομικα μεγεθη και ωφελη ( επ ακριβως ,γιατι οφελη υπαρχουν οποσδηποτε)απο τετοιες αφιξοαναχωρησεις κρουαζιεροπλοιων ,ΘΕΩΡΩ οτι η δημοσιευση ή αναδημοσιευση της σχετικης αναρτησης σκοπο εχει,ΜΟΝΟ, να παρουσιασει οτι η αλυσιδα διακινησης-μεταφορα-σιτισης-θεαματων -επισκεψεων των τουριστων ειναι ενα τιποτα μπροστα στα "δικαια" αιτηματα
    των ναυτεργατων ( δεν εχω τιποτε με αυτους ουτε ξερω τα αιτηματα τους ) αλλα επειδη ειμαι και εγω "εξ εργατων " θελω να πω οτι πολλα,παρα πολλα εχουμε χασει απο αυτοκλητους σωτηρες της εργατικης ταξης ,απο οποια ΠΑΡΑΤΑΞΗ και αν προερχονται αυτοι.
    Δικαιωμα του καθ ενος να κανει απεργια ,αλλα να μην θιγει τα δικαιωματα αλλης κοινωνικης ή παραγωγικης ταξης.
    Καθε ενεργεια που ΕΜΕΙΣ θεωρουμε σωστη και την επιβαλουμε με την βια αδιαφοροντας για τις ζημιες που προξενουμε στου αλλους,ε ΑΥΤΟ δεν λεγεται συνδικαλισμος ειναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
    Και κλεινοντας λεω,
    ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ZENITH !!!
    Τοτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε ανώνυμε 9:43 π.μ.
    Κανένας δεν αμφισβήτησε ότι παίρνουν το λεωφορείο οι επιβάτες της κρουαζιέρας, ή ότι πληρώνουν τα εισιτήρια στα μουσεία, ενώ φυσικά χρησιμοποιούν ξεναγούς στις ξεναγήσεις τους.
    Αυτό το κάνουν χωρίς να έχει αλλάξει η Ελλάδα τους νόμους της.
    Η χώρα αποτελεί τουριστικό προϊόν και το ζήτημα που μπαίνει είναι αν θα κερδίσει κάτι από αυτό το προϊόν, ή όχι.
    Στην Ελληνική κρουαζιέρα, στα πλοία εργάζονται 600 άτομα τα οποία αν αντικατασταθούν από ξένους, αυτό θα έχει μεγάλη επίπτωση στην οικονομία μας, ενώ η απασχόληση κάποιου ελάχιστου Ελληνικού εργατικού δυναμικού δεν θα επιβάρυνε τόσο πολύ τις εταιρείες που διακινούν όπως γράφεις 1400 άτομα στο ταξείδι.
    Η κρουαζιέρα υπάρχει εδώ και χρόνια και οι νόμοι μας δεν απέτρεψαν την ανάπτυξή της.

    Ειδικότερα για την περιοχή μας που βρίσκεται αρκετά κοντά στην Αθήνα, είναι συχνή η διέλευση εκδρομών με πούλμαν (που συχνά είναι ΚΑΠΗ )και προσφέρουν στον τόπο και γεύμα και διανυκτερεύσεις που δεν το προσφέρουν οι Κρουαζιέρες.
    Γι αυτόν τον λόγο δεν χρειάζονται γενικεύσεις. Κανένας δεν περιμένει πως να μας γεμίσει με χρήματα ο κάθε ένας κάνει την δουλειά του ας κάνουμε κι εμείς την δική μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ kindzadza:
    Τι κρίμα για σένα! Ο ανώνυμος 9:43, βαθύς γνώστης του θέματος, αν το κατάλαβες, με επιβεβαίωσε πλήρως και σε διέψευσε τραγικά!Αγαπητέ μου, ασφαλώς και δεν είναι εύκολο σε ένα απλό πολίτη να γνωρίζει τι ποσά πληρώνει ένα πλοίο για ελλιμενισμό!Διέψευσα όμως αυτό που έλεγε η ανάρτηση ότι "δεν πληρώνουν τα κρουαζιερόπλοια"!Στο απλό τηλεφώνημα που έκανα το Λιμεναρχείο, για λόγους αυτονόητους αρνήθηκαν να μου πουν ποσά και το καταννοώ αυτό!Εκείνο που δεν καταννοώ είναι η παραπληροφόρηση της ανάρτησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τόση φασαρία για να μην το ψάξουμε από την αρχή.

    Λοιπόν

    Τιμοκατάλογος ο ΟΛΠ είναι στην σελίδα

    http://www.olp.gr/GR_PDF/Entypa/Kanonismoi/Dikaiomata_Ploiwn.pdf

    Διαβάζουμε: Δικαιώματα Προσόρμισης
    Υπολογίζονται για κάθε κατάπλου με βάση την ολική χωρητικότητα (Κ.Ο.Χ ή G.T.),
    ως εξής:
    Κατηγορία πλοίου / πλωτού ναυπηγήματος
    3.1.2. Κρουαζιερόπλοια 0,048 € / Κ.Ο.Χ. ή G.T

    Επί των κρουαζιερόπλοιων που πραγματοποιούν πλέον του ενός κατάπλου εβδομαδιαίως τα δικαιώματα των εδαφίων 3.1.2 και 3.2.2. υπολογίζονται με έκπτωση 25%.
    Επί κρουαζιερόπλοιων που πραγματοποιούν περισσότερους από τρεις κατάπλους μηνιαίως τα ανωτέρω δικαιώματα υπολογίζονται με έκπτωση 10%.
    Διευκρινίζεται ότι χορηγείται κατά περίπτωση η μία εκ των δύο αναφερομένων εκπτώσεων
    Βρίσκουμε μετά τα G.T. του MS Zenith που είναι 47,255 GT
    Από http://en.wikipedia.org/wiki/Pullmantur_Cruises

    Κάνουμε τον πολλαπλασιασμό και έχουμε : 47,255 Χ 0,048= 2268,24 ευρώ
    αφαιρούμε τις εκπτώσεις και βγαίνει γύρω στα 2000 ευρώ την άφιξη, ή 1,5 ευρώ τον επιβάτη.

    Δεν ξέρω αν σας φαίνονται πολλά ή λίγα πάντως τόσα μου βγήκαν
    Αν θέλετε δείτε και στην Πάτρα.
    Τέλη ελλιμενισμού , Οργανισμού λιμένος Πάτρας

    http://www.patrasport.gr/?section=1657&language=el_GR

    Κατηγορίες πλοίων/πλωτών ναυπηγημάτων Ευρώ/αγγλικό πόδι/ημέρα
    Επί επιβατηγών πλοίων και κρουαζιερόπλοιων ανά 1000 πόδια 193,10 €

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επειδή δουλεύω σε τουριστικό γραφείο εισερχόμενο τουρισμού ένα θα σας πω για να μην μακρυγορώ γιατί από ότι βλέπω το iteanet δυστυχώς εμμένει σε ένα άρθρο που βλέπει μόνο την μια πλευρά. Μόνο το city tour πουλιέται 60,00 ευρώ το άτομο. Και από τα 60,00 ευρώ τα 40,00 μένουν ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. και την εκδρομή αυτή την παίρνουν το 99% των τουριστών. Πέρα από τα έσοδα από τα καυσιμα. Σαφώς και έχουν δίκιο οι λιμενεργάτες, αλλά με το να εκθέτουν παγκοσμίως την χώρα μας, το πολύ πολύ να μην έρθει κανένας του χρόνου. ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΑΣ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΖΕΝΙΤΗ, ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε ανώνυμε 3:51 π.μ.
    Καλημέρα
    Κατ αρχάς δεν καταλαβαίνουμε την έννοια εμμένουμε στο άρθρο. Το άρθρο υπάρχει απο μόνο του , δεν το γράψαμε εμείς ούτε έχει την υπογραφή μας. Φυσικά όταν δημοσιεύσεις κάτι , αυτό το κάνεις γιατί πιστεύεις οτι έχει ενδιαφέρον για τους αναγνώστες σου.
    Αυτό το ενδιαφέρον υπήρξε και κατατέθηκαν διαφορετικές απόψεις και οπτικές.
    Η χτεσινή δε απόφαση συμφωνίας της Κυβέρνησης των ναυτεργατών και των εκπροσώπων της κρουαζιέρας για άρση του Καμποταζ αλλά την θέσπιση ανταλλαγμάτων στους εργαζόμενους φανερώνει οτι υπάρχει περιθώρια και συζητήσεων και συμβιβασμών, πράγμα που υποστηρίζαμε απο την αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή