Σελίδες
Δευτέρα 12 Απριλίου 2010
ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΤΗΣ Ε.ΣΚ. ΑΜΦΙΣΣΑΣ ΣΤΟ 6ο ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ 6ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε τo μεγάλο σκακιστικό φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης που διεξήχθη από 5 έως 11 Απριλίου στον υπέροχο χώρο του Grand Hotel στη Θεσσαλονίκη, αφήνοντας άριστες οργανωτικές εντυπώσεις στους συμμετέχοντες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Στα παραπάνω τουρνουά συμμετείχαν οι αθλητές του συλλόγου μας, Μεγαλιός Κωνσταντίνος, Μαγκλάρας Θεμιστοκλής-Παναγιώτης και Παπακωνσταντίνου Δημήτρης στο Διεθνές Ανοικτό Πρωτάθλημα και Παπακωνσταντίνου Γεώργιος , στο Πανευρωπαϊκό Σχολικό Πρωτάθλημα κατηγορίας 9 ετών, οι οποίοι και πραγματοποίησαν πολύ καλές εμφανίσεις.
Συμμετείχαν αθλητές από Ελλάδα, Ρωσία, Κίνα, Ιταλία, Βουλγαρία, Τουρκία, Αζερμπαϊτζάν κ.λ.π.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των αθλητών μας σε σύνολο 9 αγώνων έχουν ως εξής: ...
ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Μεγαλιός Κωνσταντίνος 2 νίκες , 4 ισοπαλίες και 3 ήττες , σύνολο πόντων : 4
Μαγκλάρας Θεμιστοκλής 3 νίκες ,1 ισοπαλία και 5 ήττες , σύνολο πόντων : 3,5
Παπακωνσταντίνου Δημήτριος 3 νίκες ,2 ισοπαλίες και 4 ήττες , σύνολο πόντων : 4
ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 9 ΕΤΩΝ
Παπακωνσταντίνου Γεώργιος : 4 νίκες ,1 ισοπαλία και 4 ήττες , σύνολο πόντων : 4,5
Επίσης αξιόλογες εμφανίσεις έκαναν και οι υπόλοιποι αθλητές της Ανατολικής Στερεάς και Εύβοιας :
ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 7 ΕΤΩΝ
Μπενέτος Μιχάλης, ΣΟ Λιβαδειάς σύνολο πόντων 4
ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 9 ΕΤΩΝ
Μπενέτος Σπύρος, ΣΟ Λιβαδειάς , σύνολο πόντων 4,5
ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Τσουνής Σεραφείμ, Σκ. Ακαδ. Χαλκίδας , σύνολο πόντων 3,5
Αναγνωστόπουλος Κωνσταντίνος, σύνολο πόντων 4
Ευχόμαστε θερμά συγχαρητήρια στους αθλητές όλων των συλλόγων για τις εμφανίσεις τους και την προσπάθειά τους.
Όλα τα τελικά αποτελέσματα, άρθρα, φωτογραφίες, παρτίδες υπάρχουν στο επίσημο site των αγώνων www.gamesfestival.chessdom.com και στο www.chess-results.com .
Ευχόμαστε θερμά συγχαρητήρια στους αθλητές μας για τα αποτελέσματά τους.
Το Δ.Σ. της ΕΣΚΑ
Αλ. Αλαβάνος: Η κυβέρνηση πρέπει να φύγει
Όπως ανέφερε:
1ον: Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί δεν είναι μια εκλεγμένη κυβέρνηση. Στις εκλογές οι πολίτες εμπιστεύονται πρώτα και κύρια πολιτικές και δευτερευόντως πρόσωπα και κομματικούς μηχανισμούς. Ο κοινοβουλευτισμός δεν είναι καλλιστεία. Απαιτεί συμβόλαιο με τον λαό. Το προεκλογικό συμβόλαιο της κυβέρνησης Παπανδρέου έχει παραβιασθεί απολύτως. Στη σημερινή της πολιτική δεν διαθέτει καμιά δημοκρατική νομιμοποίηση. Είναι μια παράνομη κυβέρνηση
2ον: Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει, γιατί ούτως ή άλλως δεν είναι πραγματική κυβέρνηση της χώρας. Οικειοθελώς παραιτήθηκε από τον ρόλο της. Είναι σκιώδης. Την Ελλάδα ... την κυβερνά ο Μπαρόζο, ο Τρισέ, ο Όλι Ρεν, η Μέρκελ, ο Σαρκοζί.
3ον: Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί έχει ταπεινώσει σε απίστευτο βαθμό την Ελλάδα.
4ον: Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί ο Γ. Παπανδρέου διατελεί σε πλήρη σύγχυση ανάμεσα στις πολιτικές του υποχρεώσεις και τα προσωπικά του ενδιαφέροντα.
5ον: Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί δεν υπερασπίστηκε τη χώρα.
6ον: Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί παρέδωσε τη χώρα μας στα χέρια των πιο ακόρεστων και αναίσχυντων τοκογλύφων.
7ον: Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί η πολιτική της είναι όχι ο μόνος δρόμος που υπάρχει, αλλά και ο μόνος δρόμος που οδηγεί την οικονομία και την κοινωνία σε αδιέξοδο, που μπορεί να τις σφραγίσει για όλον τον 21ο αιώνα.
8ον: Πρέπει να φύγει η κυβέρνηση Παπανδρέου γιατί είναι προϋπόθεση να αρθούν όλα τα επώδυνα για δημόσιους και ιδιωτικούς εργαζόμενους μέτρα.
9ον: Η κυβέρνηση Παπανδρέου οφείλει να φύγει ακριβώς γιατί υπάρχει σαφής, συγκεκριμένη, ρεαλιστική εναλλακτική πολιτική που θα συνεγείρει την κοινωνία, θα την ενεργοποιήσει, θα πυροδοτήσει ένα κίνημα αλληλεγγύης και δράσης.
10ον: H κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει το γρηγορότερο δυνατό γιατί δεν έχει καμία απολύτως βάση η άποψη ότι δεν υπάρχει άλλη κυβερνητική εκδοχή. Ασφαλώς και δεν υπάρχει άλλη για όσους βλέπουν τις εξελίξεις εγκλωβισμένοι μέσα στο πλαίσιο και στην αριθμητική του παρακμασμένου σημερινού πολιτικού συστήματος. Η Ελλάδα όμως βρίσκεται μπροστά σε μια από τις μεγαλύτερες κρίσεις στην ιστορία της. Σε τέτοιες συνθήκες πάντα γινόταν μια πλήρης ανασυγκρότηση του πολιτικού συστήματος, είτε μετά από τη χρεοκοπία και την ήττα στις αρχές του 20ου αιώνα, είτε μετά τον εμφύλιο πόλεμο, είτε μετά την πτώση της δικτατορίας. Η αλλαγή είναι αναγκαία και δυνατή μέσα από την ανατροπή του πολιτικού συστήματος με ένα Μέτωπο ποταμό, που θα ενώνει τον αριστερό με τον σοσιαλιστικό χώρο, με τη νεολαία, με κάθε πολίτη, ανεξάρτητα από την προηγούμενη κομματική του ένταξη, που πιστεύει στην Αλληλεγγύη, στη Λαϊκή Κυριαρχία, στην Ανεξαρτησία, στην Προκοπή για την πατρίδα μας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Έκθεση παλιάς Φωτογραφίας στα Καστέλλια
ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΛΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ο Σύλλογος Γυναικών Καστελλίων διοργάνωσε Έκθεση Παλιάς Φωτογραφίας στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου του Τοπικού Διαμερίσματος Καστελλίων.Τα εκθέματα, με θέμα την Λαϊκή παράδοση και τα έθιμα του τόπου μας, ήταν στη διάθεση του κοινού από 28 Μαρτίου έως και τις 11 Απριλίου 2010.
Σήμερα δυστυχώς όμως... ανάρτησε την είδηση ο Δήμος Γραβιάς που έχει τελειώσει η έκθεση
Στην φωτογραφία το παλιό δημοτικό σχολείο (Δωρεά Ανδρέα Συγγρού) που το βρήκαμε στην Ιστοσελίδα των Καστελλίων Πηγαίνετε σε αυτήν την σελίδα αν θέλετε να βρείτε μερικές παλιές φωτογραφίες.
Συνέντευξη του κ. Ιωάννη Γρίβα, προέδρου του Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Παρνασσού
Ο κ. Ιωάννης Γρίβας, Δασολόγος και μόνιμος κάτοικος Παρνασσού, είναι ο νέος Πρόεδρος του Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Παρνασσού
. Στη συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα “Παρνασσός”, ξεδιπλώνει τα σχέδιά του και αποκαλύπτει τους στόχους του. Με όπλο τη διάθεσή του για προσφορά και την πολυετή εμπειρία του στα Δασικά Οικοσυστήματα ο Αναπληρωτής Διευθυντής Δασών Βοιωτίας δεσμεύεται να εξασφαλίσει οφέλη για το περιβάλλον αλλά και τις τοπικές κοινωνίες, καθησυχάζοντας όσους αγωνιούν για την τύχη των περιουσιών τους στον Παρνασσό
Ποιές οι πρώτες σας κινήσεις μετά την ανάληψη των καθηκόντων σας;Μια από τις πρώτες ενέργειες ήταν η σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με την πολιτική ηγεσία στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Υ.ΠΕ.Κ.Α.) όπου έγινε ενημέρωση από την αρμόδια Υπουργό κ. Μπιρμπίλη σχετικά με ... τους Φορείς Διαχείρισης, το ρόλο τους και τις δράσεις που θα αναλάβουν από τούδε και εις το εξής. Μπορώ να μεταφέρω ότι κατά τη συνάντηση αυτή τονίστηκε το ενδιαφέρον που δίνεται από την πολιτική ηγεσία για το περιβάλλον, κύρια για τις προστατευόμενες περιοχές.
Συγκεκριμένα αναφέρθηκε ότι από τη δική τους πλευρά θα υπάρξει η ανάλογη στήριξη προκειμένου οι 27 Φορείς Διαχείρισης να παίξουν ένα ρόλο σοβαρό και να ανταποκριθούν στα καθήκοντα για τα οποία έχουν συσταθεί, τη Διαχείριση, προβολή και ανάδειξη των χαρακτηριστικών της προστατευομένης περιοχής, προς όφελος της ίδιας της περιοχής αλλά και των τοπικών κοινωνιών και των ανθρώπων τους, και ότι για την επίτευξη όλων των ανωτέρω θα υπάρξει και η ανάλογη χρηματοδότηση.
Η δεύτερη ενέργεια η οποία έχει ήδη υλοποιηθεί είναι η καταγραφή των προβλημάτων, των εκκρεμοτητων που παραμένουν και θα πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστούν προκειμένου ο Φορέας να αρχίσει να ανταποκρίνεται: Οικονομικές εκκρεμότητες, εποχιακό προσωπικό το οποίο έχει ήδη προσληφθεί και πρέπει το θέμα του να αντιμετωπιστεί οπωσδήποτε, και άλλα τρέχοντα λειτουργικά ζητήματα.
Τρίτη ενέργεια ήταν να έχουμε μια ενημέρωση και να κωδικοποιήσουμε ακριβώς το πρόβλημα όσον αφορά τη θεσμοθέτηση της προστατευομένης περιοχής με την περιβόητη Κ.Υ.Α. που όλοι έχουν ακούσει και αφορά τα όρια του Εθνικού Δρυμού Παρνασσού και τους περιορισμούς στη χρήση. Εφόσον τοποθετηθεί στη διάστασή του θα υπάρξει μια σαφής στόχευση προκειμένου να μπει στην ανάλογη διαδικασία για την επίλυσή του.
Βεβαίως και το θέμα του Εποχιακού Προσωπικού, δεδομένου ότι ένας Φορέας εάν δεν είναι στελεχωμένος δεν μπορεί να προσφέρει και πολλά πράγματα. Αν θέλουμε αυτός ο Φορέας να σταθεί στο ύψος του, να ανταποκριθεί και να προωθήσει όλα του τα θέμα θα πρέπει να έχει και την ανάλογη οργάνωση.
Κωδικοποιώντας λοιπόν, τις ενέργειες όσον αφορά τα υφιστάμενα προβλήματα προχωράμε στο αμέσως επόμενο στάδιο που είναι ο καθορισμός των στόχων στο εξής, προκειμένου να έχουμε καθαρή στόχευση σε αυτά που θέλουμε να επιτύχουμε.
Έτσι μπορώ να πω επιγραμματικά ότι πρώτος στόχος που ετέθη στο 1ο Διοικητικό Συμβούλιο που έγινε την 26η Φεβρουαρίου ήταν η διαδικασία της θεσμοθέτησης η οποία κάποια στιγμή πρέπει να γίνει. Εφόσον μιλάμε για προστατευόμενη περιοχή θα πρέπει να ξέρουμε και ποια ακριβώς είναι, με ξεκαθαρισμένο Νομοθετικό Πλαίσιο, πλαίσιο λειτουργίας ξεκαθαρισμένο πλαίσιο δράσεων και «επιτρεπτών παρεμβάσεων». Είναι μια διαδικασία η οποιά εκτυλίσσεται χρόνια τώρα, αλλά δεν κατορθώθηκε να τελειώσει.
Θεωρώ ότι θα πρέπει να τεθεί από το Υ.ΠΕ.Κ.Α. η σωστή διαδικασία θεσμοθέτησής της νομικά, γιατί και σε αυτό το σημείο υπάρχουν προβλήματα. Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν αρκετά ζητήματα τα οποία είναι αντικρουόμενα και πιθανώς να στέλνουν λάθος μηνύματα προς τα έξω.
Όλα αυτά θα πρέπει να συμφωνηθούν αφού υπάρξει πρώτα διαβούλευση, δεδομένου ότι αν αυτό δεν είναι ένα κοινά αποδεκτό πλαίσιο καταλαβαίνετε ότι οι πιθανότητες να προχωρήσει μειώνονται. Γι’αυτό θα μας δοθεί η ευκαιρία να συζητήσουμε και στο μέλλον καθώς είναι ένα μεγάλο θέμα και απασχολεί όλους. Το θίγω σε πρώτη φάση επιγραμματικά, ένα ζήτημα καίριο, κορυφαίο που εμείς από τη δική μας πλευρά θα προσπαθήσουμε βάζοντάς το στη σωστή του διάσταση να το επιλύσουμε.
Δεύτερος στόχος όπως επίσης, συζητήθηκε στο 1ο Διοικητικό Συμβούλιο είναι να ξεκινήσουμε τη διαδικασία ωρίμανσης έργων ώστε όταν η 4η Προγραμματική Περίοδος (Ε.Σ.Π.Α.) ξεκινήσει να είμαστε έτοιμοι να υποβάλουμε τις προτάσεις αυτές προκειμένου να χρηματοδοτηθούν. Είναι ενέργειες οι οποίες απαιτούν χρόνο και σοβαρή προετοιμασία εάν θέλουμε να είμαστε αποτελεσματικοί.
Επ’ευκαιρία να αναφέρω ότι ο δικός μας Φορέας είχε χρηματοδοτηθεί - για αυτά τα λίγα που χρηματοδοτήθηκε - από το Πρόγραμμα Περιβάλλοντος του πρώην Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., όμως για την 4η Προγραμματική Περίοδο οι προστατευόμενες περιοχές των επτά μεταβατικών Περιφερειών στις οποίες υπάγεται και Στερεάς Ελλάδα θα διαχειριστούν έργα από το Π.Ε.Π. Στερεάς Ελλάδας με πόρους οι οποίοι θα μεταφερθούν από το αντίστοιχο πρόγραμμα του Υ.ΠΕ.Κ.Α.
Ως εκ τούτου, λοιπόν, θεωρώ ότι από τώρα πρέπει να ξεκινήσουμε τις διαδικασίες ώστε όταν βγούν στον αέρα οι προσκλήσεις να είμαστε έτοιμοι και εμείς.
Τρίτος Στόχος να ξεκινήσουμε τις προσπάθειες και με τις δυνάμεις που σήμερα έχουμε να οργανώσουμε κάποιες ενέργειες και δράσεις με στόχο την ανάδειξη της προστατευόμενης περιοχής, των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που έχει, της βιοποικιλότητας, των οικοτόπων, ώστε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα στο σύνολο των τοπικών κοινωνιών σε μια ισόρροπη ανάπτυξη περιμετρικά και όχι να έχουμε υπερσυγκέντρωση σε ένα σημείο. Είναι ένας ρόλος σοβαρός που καλούμαστε να παίξουμε και θεωρώ ότι θα τον φέρουμε σε πέρας. Αυτή η ανάδειξη και η αύξηση της επισκεψιμότητας θα είναι προς όφελος των τοπικών κοινωνιών.
Ουσιώδης στόχος, βέβαια, για να μπορέσουμε να τα κάνουμε όλα αυτά, είναι να ξεκαθαρίσουμε και να οριστικοποιήσουμε τη συνέχιση εργασίας του εποχικού προσωπικού, ενός ιδιαίτερα αποτελεσματικού μοχλού για να επιτύχουμε όλα τα παραπάνω.
Φαίνεται ότι ο θεσμός των Φορέων Διαχείρισης των Εθνικών Δρυμών αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα μέχρι και την αμφισβήτηση. Πώς κρίνετε την κατάσταση αυτή;
Κάθε Φορέας, Οργανισμός, Υπηρεσία αντιμετωπίζει κριτική η οποία μπορεί να είναι καλόπιστη, κακόπιστη, συνειδητά παραποιημένη και μέσα σε όλα αυτά πιθανώς να υπάρχει και η σχετική παραπληροφόρηση. Ενδεχομένως να υπάρχουν όλα αυτά μαζί και για το Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Παρνασσού. Το σημαντικό δεν είναι αυτό και βεβαίως δεν θα πρέπει να σταθούμε σε αυτό. Για να μπορέσει ο Φορέας να αγκαλιαστεί και να παράγει έργο θα πρέπει να καταδείξει και να αναδείξει ποιος είναι ο σκοπός και ο ρόλος του. Τι ήρθε να κάνει, δηλαδή.
Εάν αυτό ξεκαθαριστεί, θα πρέπει και καθημερινά να επιβεβαιώνεται μέσα από την καθημερινή του δράση ότι είναι εδώ για να διαχειριστεί, να προστατεύσει μέχρι ενός ορισμένου σημείου, να αναδείξει τα πλεονεκτήματα της περιοχής και με όλα αυτά αυξήσει την επισκεψιμότητα και προσφέρει πολλαπλά οφέλη. Άλλωστε, όπως προανέφερα το έργο του Φορέα δεν είναι σε όφελος κάποιου, αλλά θα οφελήσει τις τοπικές κοινωνίες και τους ανθρώπους τους που δραστηριοποιούνται εκεί.
Δεν θέλουμε ένα περιβάλλον κλεισμένο σε γυάλινο κλουβί που δεν θα αγγίζεται πουθενά αλλά δεν θέλουμε και ένα περιβάλλον να βάλλεται από παντού και δεν θα υπάρχει η έννοια των προαστατευομένων οικοσυστημάτων. Το περιβάλλον δεν χρειάζεται υπερβολή. Δεν χρειάζεται τις κραυγές από την μια πλευρά και δεν χρειάζεται την αδιαφορία από την άλλη. Απαιτεί το ενδιαφέρον μας. Από κει και μετά τα πράγματα θα πάνε πολύ καλύτερα. Συνεπώς, είναι στο χέρι μας να αποδείξουμε ότι ο Φορέας αυτός λειτουργεί για τους ίδιους τους ανθρώπους των τοπικών κοινωνιών και το έργο που καλείται να επιτελέσει πρώτους θα οφελήσει αυτούς. Με αυτή την ένοια θα αρθεί κάθε αμφισβήτηση και ενδεχομένες κακές κριτικές ή αναθέματα» που μέχρι στιγμής έχουν παρουσιαστεί, θα πάψουν να υφίστανται. . .
Τι εχέγγυα έχετε ότι μπορείτε να αλλάξετε την υφιστάμενη κατάσταση;
Τίποτα δεν είναι δεδομένο από την αρχή, όλα θα πρέπει να τα παλέψουμε, για όλα να αγωνιστούμε. Είναι μια κατάσταση που απαιτεί πολλαπλές επαφές, δράσεις, συντονισμό ενεργειών. Εχέγγυο είναι η διάθεσή μου να παλαίψω για αυτή την κατάσταση. Για αυτήν την περιοχή έχω «παλαίψει» και έχω προσφέρει από το 1993 στα πλαίσια της Δημόσιας Διοίκησης ως Δασάρχης Λιβαδειάς και ως Αναπληρωτής Διευθυντής, δεδομένου ότι ένα τμήμα της προστατευόμενης περιοχής ανήκει στη δικαιοδοσία της Δασικής Υπηρεσίας Βοιωτίας.
Είναι και η καταγωγή σας από χωριό του Παρνασσού;
Η καταγωγή μου, πραγματικά, είναι από την Κάτω Τιθορέα και όπως καταλαβαίνετε έχω μια ιδιαίτερη σχέση και ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επίσης, εχέγγυο είναι η εμπειρία που έχω αποκτήσει δουλεύοντας στην περιοχή αυτή για τα προβλήματα του Δασικού Οικοσυστήματος, δεδομένου ότι η περιοχή αυτή κατά 99, 9% αποτελεί Δασικό Οικοσύστημα, το ορεινό Σύμπλεγμα του όρους Παρνασσού. Αυτά είναι τα σημαντικά εχέγγυα στην προσπάθεια να πετύχω τους στόχους που προανέφερα, όχι μόνο εγώ, αλλά όλα τα μέλη του Δ.Σ. του Φορέα Διαχείρισης, αξιόλογα άτομα τα οποία το πλαισιώνουν αυτή τη στιγμή καθώς επίσης και το εποχιακό προσωπικό. Η ιστορία θα δείξει εάν τελικά υπήρχαν αυτά τα εχέγγυα και ήταν ικανά να κάνουμε κάτι, να βάλουμε μια σειρά, να κάνουμε πέντε πράγματα - δεν θεωρώ ότι θα κάνουμε εκατόν πέντε - και ότι αυτά που προανέφερα τα εννοούσα και τα αποδείξαμε στην καθημερινότητα.
Ειδικότερα για το θέμα της επέκτασης του Δρυμού Παρνασσού προς την Αγόριανη και τη Σουβάλα μπορούμε να δώσουμε απαντήσεις στους ιδιοκτήτες γης που ανησυχούν εκεί;
Τίθεται το θέμα της επέκτασης του Εθνικού Δρυμού Παρνασσού προς την Αγόριανη, Σουβάλα κλπ. Να ξεκαθαρίσουμε ότι οι προστατευόμενες περιοχές προβλέπουν ένα πυρήνα απολύτου προστασίας όπου οι επεμβάσεις είναι πολύ περιορισμένες και μια ευρύτερη περιοχή την περιμετρική ζώνη όπου δεν είναι απολύτου προστασίας και προβλέπονται ορισμένες επεμβάσεις», δράσεις χρήσεις, ενέργειες. Έτσι χαρακτηρίζονται οι προστατευόμενες περιοχές.
Για τη συγκεκριμένη περιοχή υπάρχει αυτή τη στιγμή θεσμοθετημένος ο πυρήνας του Εθνικού Δρυμού Παρνασσού με Βασιλικό Διάταγμα του 1938. Είναι ο Δεύτερος στην Ελλάδα μετά τον Όλυμπο που θεσμοθετήθηκε και τροποποιήθηκε εν μέρει με Βασιλικό Διαταγμα του 1939. Είναι μια έκταση περί τα 38. 000 στρέμματα η οποία ακουμπά σε τρεις νομούς, κυρίως στους Νομούς Βοιωτίας και Φωκίδας και δευτερευόντως στο νομό Φθιώτιδας. Όσον αφορά την περιμετρική ζώνη δεν είναι ξεκαθαρισμένη καθώς υπάρχει μια αναφορά στα Βασιλικά Διατάγματα όπου μιλά για την ευρύτερη περιοχή της πρώην επαρχίας Παρνασσίδος που φτάνει μέχρι και την Ιτέα. Η Διαδικασία που έρχεται είναι η θεσμοθέτηση της προστατευόμενης περιοχής με την ονομασία Εθνικός Δρυμός Παρνασσού και θα περιλαμβάνει αυτές τις δυο ζώνες με ειδική μελέτη, προαπαιτούμενη για τη χωροθέτηση και τη περιγραφή των ορίων της μιας ζώνης με την άλλη, με τις συγκεκριμένες χρήσεις.
Μετά την ειδική μελέτη έρχεται η διαδικασία της ΚΥΑ - κατά την άποψή μου Προεδρικού Διατάγματος - σύμφωνα με τη Νομοθεσία όπου περιγράφει τα όρια των εκτάσεων αυτών και τις επιτρεπτές ενέργειες. Είναι μια διαδικασία που ξεκίνησε από παλιά. Υπήρχε ένα άλλο σχέδιο κατά το παρελθόν και υπάρχει σήμερα ένα σχέδιο που δόθηκε για γνωμοδότηση των Νομαρχιακών Συμβουλίων μέσα στο καλοκαίρι του 2009, όπου αυτά που αποτυπώνει είναι διαφορετικά σε σχέση με το προηγούμενο σχέδιο. Με την έννοια αυτή δεν έχει τελειώσει τίποτα.
Το θέμα τέθηκε στο 1ο Δ. Σ. του Φορέα και πάρθηκε απόφαση - η οποία θα αποσταλεί και στην πολιτική ηγεσία - σύμφωνα με την οποία η θεσμοθέτηση πρέπει να τελειώνει και να ξεκαθαρίσει γρήγορα με τη σωστή διαδικασία και να έχει κριτήρια, σε σχέση με τις περιοχές που θα εντάξει ή όχι. Δεν μπορεί να είναι στον αέρα, να είναι αντικρουόμενη. Δεν μπορεί να αποφασίζει για μια περιοχή ότι είναι εκτός με κάποια γεωμορφολογικά κριτήρια και χαρακτηριστικά, σε άλλο σημείο με τα ίδια χαρακτηριστικά να είναι εντός. Ή να προβλέπει δράσεις που έρχονται σε σύγκρουση με άλλο νομοθετημένο πλαίσιο, με νόμιμες δραστηριότητες των κατοίκων κλπ. Αυτό δεν μπορεί να γίνει. Από τη στιγμή που συμβαίνει θα υπάρχουν και κοινωνικές εντάσεις, δικαιολογημένες. Άρα, η οριοθέτηση αυτών των περιοχών θα πρέπει να ακολουθεί κάποια κριτήρια, κριτήρια που προβλέπονται από τη Νομοθεσία, κριτήρια που προκύπτουν μέσα από την Ειδική Περιβαλλοντική Μελέτη, κριτήρια των Διεθνών Συμβάσεων και Κανονισμών που η Ελλάδα έχει αποδεχθεί και έχει εντάξει στο θεσμικό της πλαίσιο, τις παλαιότερες προτάσεις των τοπικών κοινωνιών και έχουν βγει στη διαβούλευση περιγράφοντας τα προβλήματα, τις κοινωνικές διεργασίες που υπάρχουν, τις νόμιμες δραστηριότητες και βεβαίως θα πρέπει να τηρεί το νόμιμο θεσμικό πλαίσιο που ακολουθεί η Ελλάδα.
Με την ευκαιρία να πω ότι θα πρέπει το Θεσμικό πλαίσιο να κωδικοποιηθεί και να πάψει αυτό το αλαλούμ όπου το ένα συγκρούεται με το άλλο και να γίνει ξεκάθαρο - προς όλους όσους δρουν εκεί αλλά και σε μας που θα κληθούμε να το διαχειριστούμε - ότι είναι σαφές, ότι είναι δίκαιο, ότι έχει γίνει με κριτήρια διάφανα και αποδίδει κοινωνική δικαιοσύνη σε όλες τις περιπτώσεις ώστε να πειστούν όλοι για την αναγκαιότητα ύπαρξής του. Δεν μπορεί να ισχύει το «όχι» από τη μια πλευρά και το «ναι» από την άλλη, αυτά δεν γίνονται. Όπου πήγαν να εφαρμοστούν με τέτοιο τρόπο πυροδοτήθηκαν κοινωνικές εντάσεις και δικαιολογημένα.
Από τη δική μας πλευρά βάζουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση ώστε να μην υπάρχουν οι ανησυχίες που μου μεταφέρετε, ώστε όλοι οι κάτοικοι και οι πολίτες να πειστούν για αυτό και μόνο όταν πειστούν θα αγκαλιάσουν αυτό το εγχείρημα και θα βοηθήσουν προκειμένου να πετύχουμε.
Πιστεύω εγώ αλλά και όλα τα μέλη του Δ. Σ. ότι αυτά τα εγχειρήματα αν δεν αγκαλιαστούν από τις τοπικές κοινωνίες δεν έχουν πολλά περιθώρια επιτυχίας σε αυτά που θα κληθούν να εφαρμόσουν. Μόνο όταν οι κανόνες έχουν αποκωδικοποιηθεί, έχουν εξηγηθεί και έχουν πειστεί όλοι για την αναγκαιότητα για την προστασία του περιβάλλοντος και τα οφέλη που θα προκύψουν για το περιβάλλον και τους κατοίκους των περιοχών, μπορεί να πετύχει χωρίς αμφιβολία.
Προς τους ανησυχούντες να πω ότι δεν πρέπει να υπάρχει λόγος ανησυχίας διότι όλα θα γίνουν με πλήρη διαφάνεια. Από την πλευρά μου δεσμεύομαι να διασφαλίσω τη διαφάνεια και τη συμμετοχή των θεσμοθετημένων φορέων και εκπροσώπων σε αυτή τη διαδικασία όπως και σε κάθε άλλη διαδικασία θα ξεκινήσουμε για την προστατευόμενη περιοχή του Εθνικού Δρυμού Παρνασσού.
Πηγή: Εφημερίδα Παρνασσός, τεύχος 30
Το άρθρο το βρήκαμε στο Parnassos.co.nrΗ τρίτη συνάντησή στην παραλία της Χιλιαδούς, του Ιππικού Αθλητικού Πολιτιστικού Συλλόγου Ναυπακτίας και Δωρίδας
Η παραλία της Χιλιαδούς Ναυπάκτου, πλημμύρισε από χιλιάδες κόσμο που ήρθε να απολαύσει την παρέλαση των αλόγων και την εκδήλωση γνωριμίας του κοινού με τα άλογα.
Στις 12 το μεσημέρι, ξεκίνησε η παρέλαση των αλόγων και των αμαξών ,που έκλεψαν το θερμό χειροκρότημα των ... παρευρισκομένων.
Στην φετινή εκδήλωση συμμετείχαν περίπου 50 άλογα ,και αναβάτες από την ευρύτερη περιοχή της Ναυπακτίας και της Δωρίδας, αλλά και από πολλές περιοχές της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδας.
Ξεχωριστή νότα έδωσαν , οι σπάνιες ράτσες αλόγων που έκαναν επιδείξεις δεξιοτεχνίας , αλλά και οι άμαξες , εκ των οποίων την μία έσερναν δύο πανέμορφα και σπάνιας ράτσας άλογα, οι οποίες είχαν ελεύθερη πρόσβαση για όσους επιθυμούσαν μια βόλτα.
Σκοπός του Συλλόγου είναι να αναδείξει το άλογο και την χρησιμότητα του, να φέρει κοντά του τα νέα παιδιά έτσι ώστε οι γενιές που έρχονται να μην γνωρίσουν το άλογο μέσα από εικόνες των βιβλίων αλλά να έχουν βιώματα.
Ικανοποιημένοι από την συμμετοχή του κόσμου, που ξεπέρασε κάθε προσδοκία ,αλλά και από την συμμετοχή των μελών του συλλόγου ,που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να στεφθεί με επιτυχία η εκδήλωση, δηλώνουν ο πρόεδρος και ο γραμματέας του Συλλόγου, Αντώνης Μουχτούρης και Γιώργος Πολιτόπουλος.
Σκοπός του νεοσύστατου Συλλόγου είναι , να αναδείξει το άλογο και την χρησιμότητά του, να φέρει κοντά του τα νέα παιδιά ,έτσι ώστε οι γενιές που έρχονται ,να μην γνωρίσουν το άλογο μέσα από εικόνες βιβλίων ,αλλά να έχουν βιώματα.
Αρωγός , για ακόμη μια φορά , στάθηκε και ο δήμος Ευπαλίου , ο οποίος ,αρκετές ημέρες πριν την διεξαγωγή της εκδήλωσης ,φρόντισε να διαμορφωθεί κατάλληλα ο χώρος της παρέλασης, να καθαριστεί και να απομακρυνθούν τυχόν εμπόδια. Όπως δήλωσε ο δήμαρχος Τάσος Παγώνης ,τέτοιες εκδηλώσεις πρέπει να τονώνονται από την τοπική αυτοδιοίκηση ,αφού, αφενός μεν παράγουν πολιτισμό, αφετέρου δε, διαφημίζουν τον τόπο.
Από lepanto-rtv.gr
ΣΥΡΙΖΑ: ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗ ΘΗΒΑ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Η θεματική «πόλη, περιβάλλον, οικολογία» του ΣΥΡΙΖΑ διοργανώνει το Σάββατο 17/4/2010, πανελλαδική συνάντηση – ανοιχτή συζήτηση με θέμα τον ενεργειακό σχεδιασμό στην Ελλάδα. Η συνάντηση θα γίνει στη Θήβα (Συνεδριακό Κέντρο) με ώρα έναρξης 10.30 π.μ., δεδομένου ότι η Βοιωτία εξελίσσεται σε νέο ανεξέλεγκτο ενεργειακό κέντρο της χώρας.
Καλούμε μέλη και φίλους του ΣΥΡΙΖΑ από όλη την Ελλάδα που έχουν κινηματική, επιστημονική και κοινωνική ενασχόληση με τα ζητήματα της ενέργειας αλλά και φορείς, συλλογικότητες και τοπικά κινήματα να συναντηθούμε και να ανοίξουμε το θέμα της ενέργειας στη χώρα στοχεύοντας στην εκπόνηση του δικού μας ανταγωνιστικού σχεδίου για τον ενεργειακό σχεδιασμό.
Επιθυμία και στόχος μας είναι να εκπροσωπηθούν όλες οι απόψεις και προσεγγίσεις επί του θέματος σε μια συνάντηση ουσιαστική... και πλούσια σε προβληματισμό.
Για το λόγο αυτό καλούμε όσους και όσες επιθυμούν να συμμετάσχουν να στείλουν περίληψη της τοποθέτησής τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση perivallonsyriza@gmail.com ώστε να γίνει καλύτερη οργάνωση της συζήτησης.
Θα κρατηθούν πλήρη πρακτικά της συνάντησης τα οποία στη συνέχεια θα εκδοθούν ως συνεισφορά στο δημόσιο διάλογο.
Ακολουθεί ενδεικτικό πλαίσιο της συνάντησης. Το ακριβές πρόγραμμα θα διαμορφωθεί μετά το ενδιαφέρον που θα εκδηλωθεί για τοποθετήσεις παρεμβάσεις.
Από syrizafokidas
ΣΧΕΔΙΟ "KΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ': ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
Τα βασικά σημεία του προσχεδίου είναι τα εξής:
- Τα τοπικά διαμερίσματα μετονομάζονται σε τοπικές κοινότητες εφόσον έχουν πληθυσμό έως και 2000 κατοίκους, και σε δημοτικές κοινότητες εφόσον έχουν πληθυσμό μεγαλύτερο από 2.000 κατοίκους. Δημοτική κοινότητα συγκροτούν τα τοπικά νησιωτικά διαμερίσματα που έχουν πληθυσμό άνω των χιλίων (1.000) κατοίκων, αλλά και ανεξαρτήτως πληθυσμού πρώην κοινότητες που εκτείνονται σε όλη την περιφέρεια του νησιού και δεν αποτελούν δήμο. Αυτό σημαίνει ότι μικρά ... νησιά όπως για παράδειγμα τα Αντικύθηρα στη νομαρχία Πειραιά θα αποτελέσουν ένα δήμο με γειτονικά (στην συγκεκριμένη περίπτωση τα Κύθηρα). (άρθρο 2)
- Ο δήμος διοικείται από το δημοτικό συμβούλιο, την οικονομική επιτροπή, την επιτροπή ποιότητας ζωής, την εκτελεστική επιτροπή και τον δήμαρχο. Το δημοτικό συμβούλιο αποτελείται από δέκα επτά (17) μέλη σε δήμους με πληθυσμό έως πέντε (5.000) κατοίκους, είκοσι ένα (21) σε δήμους με πληθυσμό από πέντε χιλιάδες έναν έως δέκα χιλιάδες (5.001-10.000) κατοίκους, είκοσι πέντε (25) σε δήμους με πληθυσμό από δέκα χιλιάδες έναν έως τριάντα χιλιάδες (10.001-30.000) κατοίκους, τριάντα τρία (33) σε δήμους με πληθυσμό από τριάντα χιλιάδες έναν έως εξήντα χιλιάδες (30.001-60.000) κατοίκους, σαράντα ένα (41) σε δήμους με πληθυσμό από εξήντα χιλιάδες έναν έως εκατό χιλιάδες (60.001-100.000) κατοίκους, σαράντα πέντε (45) σε δήμους με πληθυσμό από εκατό χιλιάδες έναν έως εκατόν πενήντα (100.001-150.000) κατοίκους, σαράντα εννέα (49) σε δήμους με πληθυσμό από εκατόν πενήντα χιλιάδες και άνω (άρθρο 7).
- Το περιφερειακό συμβούλιο αποτελείται από σαράντα ένα (41) μέλη σε περιφέρειες με πληθυσμό έως 300.000 κατοίκους, πενήντα ένα (51) μέλη σε περιφέρειες με πληθυσμό από 300.001 έως 800.000 κατοίκους, εβδομήντα ένα (71) μέλη σε περιφέρειες άνω των 800.000 κατοίκων. Το περιφερειακό συμβούλιο της περιφέρειας Αττικής αποτελείται από εκατόν ένα (101) μέλη. Το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου αποτελείται από πενήντα ένα (51) μέλη (άρθρο 113)
- Στον τρόπο εκλογής δημοτικών και περιφερειακών συμβούλων ακολουθείται μικτό εκλογικό σύστημα (για να διαβάσετε το σχετικό ρεπορτάζ κάντε κλικ εδώ: http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=6306) (άρθρα 27 και 129)
- Δίνεται το δικαίωμα για εκλογή στο αξίωμα του δημοτικού συμβούλου ή του συμβούλου δημοτικής ή τοπικής κοινότητας ή εκπροσώπου τοπικής κοινότητας, αλλά και του περιφερειακού συμβούλου νέων από 18 ετών και 21 που ίσχυε μέχρι σήμερα
- Εκατοντάδες αρμοδιότητες μεταβιβάζονται σε δήμους (κυρίως αυτές που αφορούν την εξυπηρέτηση του πολίτη) και περιφέρειες (τον αναπτυξιακό σχεδιασμό) Ωστόσο στις περιφέρειες μεταβιβάζονται μεταξύ άλλων και οι αρμοδιότητες για τα νοσοκομεία της χώρας, γεγονός το οποίο τις εντάσσει και στην άσκηση κοινωνικής πολιτικής. (άρθρα 94,95 και 186,187)
- Ο Συνήγορος του Δημότη, όπως είχε ονομαστεί στο αρχικό σχέδιο, μετονομάζεται σε Συμπαραστάτη του δημότη και της επιχείρησης (άρθρο 77)
- Δημιουργείται σε κάθε δήμο Συμβούλιο Ένταξης Μεταναστών με στόχο την καταγραφή και η διερεύνηση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες, που κατοικούν μόνιμα στην περιφέρεια (άρθρο 78)
- Οι μισθοί των αιρετών συνδέονται με αυτούς του γενικού γραμματέα υπουργείου (περίπου 6000 ευρώ μικτά το μήνα). Συγκεκριμένα η αντιμισθία των δημάρχων σε δήμους με πληθυσμό άνω των εκατό χιλιάδων (100.000) κατοίκων είναι ισόποση με το σύνολο των πάσης φύσεως αποδοχών του γενικού γραμματέα υπουργείου, των δημάρχων των δήμων με πληθυσμό από είκοσι χιλιάδες (20.000) έως εκατό χιλιάδες (100.000) κατοίκους είναι ισόποση με το 80% των ανωτέρω αποδοχών και των δημάρχων των δήμων με πληθυσμό κάτω των είκοσι χιλιάδων (20.000) κατοίκων είναι ισόποση με το 60% των ανωτέρω αποδοχών. Παράλληλα οι αντιδήμαρχοι λαμβάνουν το 50% της αντιμισθίας που αναλογεί στο δήμαρχο, ενώ οι πρόεδροι των δημοτικών συμβουλίων λαμβάνουν το 40% αυτής. Επιπλέον, οι μισθοί των περιφερειαρχών είναι ίση με αυτή του γ.γ. υπουργείου, στον αντιπεριφερειάρχη και στον πρόεδρο του περιφερειακού συμβουλίου καταβάλλεται αντιμισθία ίση με το 75% της αντιμισθίας του περιφερειάρχη. (άρθρα 92, 181)
- Ορίζονται πρόσθετες αρμοδιότητες για τους νησιωτικούς και ορεινούς δήμους και για τις νησιωτικές περιφέρειες (άρθρο 204 - 210)
- Ορίζονται μητροπολιτικές αρμοδιότητες (στους τομείς περιβάλλοντος, ποιότητας ζωής, χωρικού σχεδιασμού και αστικών αναπλάσεων, μεταφορών και συγκοινωνιών, διαχείρισης στερεών αποβλήτων κπλ) για την περιφέρεια Αττικής και για την μητροπολιτική ενότητα Θεσσαλονίκης της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (άρθρα 210 - 213)
- Δημιουργείται τριπλό σύστημα διασφάλισης νομιμότητας και εγγύησης του δημοσίου συμφέροντος με πλήρη έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο, νέο σύστημα εποπτείας και ανάρτηση κάθε απόφασης στο Διαδίκτυο (άρθρα 214 - 238)
- Οι μετατάξεις προσωπικού αφορούν κυρίως τους υπαλλήλους των νομαρχιών που οι αρμοδιότητές τους μεταφέρονται στους δήμους αλλά και των σημερινών κρατικών περιφερειών που οι αρμοδιότητες τους μεταφέρονται στις αιρετές περιφέρειες. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις το προσχέδιο προβλέπει ότι μπορεί να γίνει η μετάταξη με αίτηση του ίδιου του ενδιαφερόμενου εντός ενός μηνός και η μετάταξη πραγματοποιείται εντός δύο. Ωστόσο, αν δε καταστεί δυνατή η μετάταξη του αναγκαίου προσωπικού για την άσκηση των απονεμομένων αρμοδιοτήτων και εφόσον συντρέχει απονομή αρμοδιοτήτων για το σύνολο συγκεκριμένου τομέα, οι υπάλληλοι το αντικείμενο των οποίων έχει μεταφερθεί στο δήμο ή στην αιρετή περιφέρεια μετατάσσονται αυτοδικαίως (άρθρα 255 – 258) είτε στην έδρα της περιφέρειας είτε στον αντίστοιχο δήμο της έδρας του νομού. Σε κάθε περίπτωση θα γίνει προσπάθεια οι υπάλληλοι που θα μεταταχθούν να παραμείνουν στην ίδια περιοχή.
- Οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι για τους δήμους αποτελούνται από ποσοστά (δεν προσδιορίζονται) από το Φόρο Εισοδήματος Φυσικών και Νομικών Προσώπων (Φ.Ε.Φ.Ν.Π.) ΦΠΑ και Φόρο Ακίνητης Περιουσίας σε ποσοστό των συνολικών ετήσιων εισπράξεων του φόρου Παράλληλα το κόστος των μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων στους δήμους που δεν καλύπτεται από τα παραπάνω καλύπτεται με αύξηση των ποσοστών των δύο πρώτων. Όσο για τις περιφέρειες οι πόροι τους προέρχονται από τους δύο πρώτους φόρους (ΦΕΦΝΠ και ΦΠΑ). (άρθρα 259, 260). Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στους δήμους να λαμβάνουν ποσοστό επί της ετήσιας αύξησης του ΦΠΑ στην περιοχή τους που θα χρηματοδοτεί αποκλειστικά υπηρεσίες κοινωνικής αλληλεγγύης, αλλά και ποσοστό 20% επί του Φόρου Ακίνητης Περιουσίας ανάλογα με τα έσοδα του φόρου στην περιοχή του, προκειμένου να χρηματοδοτούνται ιδίως δράσεις που αφορούν σε παρεμβάσεις στον πολεοδομικό ιστό και στο δομημένο περιβάλλον του δήμου. (άρθρα 259, 260, 261)
- Δημιουργείται ειδικό πρόγραμμα εξυγίανσης για υπερχρεωμένους ΟΤΑ (άρθρα 262, 263)
- Η κατάρτιση του προγράμματος Ελληνική Αρχιτεκτονική Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, «ΕΛΛ.Α.Δ.Α» για την υποστήριξη των νέων δήμων και των περιφερειών. Διαρθρώνεται σε τρεις άξονες:
(α) ο άξονας με κορμό τα επιχειρησιακά προγράμματα «Διοικητική Μεταρρύθμιση» και «Ψηφιακή Σύγκλιση» του Ε.Σ.Π.Α. 2007 – 2013, στο μέρος που αφορούν στους δήμους και τις περιφέρειες.
(β) ο άξονας του Εθνικού Αναπτυξιακού Προγράμματος Αυτοδιοίκησης που λειτουργεί
συμπληρωματικά με το Ε.Σ.Π.Α. και χρηματοδοτεί ιδίως μη επιλέξιμα από το Ε.Σ.Π.Α. έργα
και δράσεις.
(γ) ο άξονας για την αξιοποίηση και αναδιάταξη των ανθρωπίνων πόρων, με αντικείμενο την
ανάδειξη και αξιοποίηση των ικανοτήτων του υπηρετούντος προσωπικού, το σχεδιασμό της
στελέχωσης με επιστημονικό προσωπικό με βάση την αποτύπωση των αναγκών των νέων
δήμων και περιφερειών (άρθρο 281).
KALLIKRATHS_PROSXEDIO_MH_ORISTIKOPOIHMENO.pdf
Από aftodioikisi.gr/
Η Ελληνική Εταιρεία Εθνοφαρμακολογίας στην Ναύπακτο και την Ποτιδάνεια
Στο χώρο μας υπάρχουν περίπου 7.000 είδη φυτών. Πολλά από αυτά χρησιμοποιούνται από την αρχαιότητα για θεραπευτικούς σκοπούς. Η Ελληνική Εταιρεία Εθνοφαρμακολογίας Ε.Ε.Ε., καταγράφει, μελετά, αναπτύσει και διαδίδει τους παραδοσιακούς τρόπους χρήσης των φυτών.
Τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και πιο επιτακτική η ανάγκη καταγραφής των παραδοσιακών γνώσεων και πρακτικών που ... αναφέρονται σε θεραπευτικές μεθόδους. Η Εθνοφαρμακολογία είναι η επιστήμη που ασχολείται με την παρατήρηση, προσδιορισμό, περιγραφή και πειραματική έρευνα των συστατικών και των δράσεων των φαρμάκων φυτικής, ζωικής και ορυκτής προέλευσης ,που χρησιμοποιήθηκαν από τις τοπικές κοινωνίες. Κυρίως όμως η εθνοφαρμακολογία ασχολείται με την μελέτη των βιοδραστικών φυτών ,που βρίσκουμε στα παραδοσιακά ιατρικά συστήματα των αυτοχθόνων κοινωνιών.
Η Ελληνική Εταιρεία Εθνοφαρμακολογίας είναι επιστημονική εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Ιδρύθηκε το 1995 και έχει μέλη της Φαρμακοποιούς, Γιατρούς και Γεωπόνους. Σκοπούς της έχει την καταγραφή, μελέτη, διάδοση και ανάπτυξη των παραδοσιακών θεραπειών. Προκειμένου να επιτευχθούν οι σκοποί αυτοί η εταιρεία οργανώνει επιστημονικά συνέδρια, διαλέξεις και σεμινάρια, αναπτύσσει δικά της ερευνητικά προγράμματα η συμμετέχει σε άλλα ήδη σε εξέλιξη, συμμετέχει σε διεθνείς εταιρείες με ανάλογο σκοπό και εκδίδει έντυπα σε περιοδικό η μη χρόνο.
"Τουρισμός" στην Ποτιδάνεια
To χωριό μας θα επισκεφτούν, την Κυριακή 18 Απριλίου, τα μέλη της Ελληνικής Εταιρείας Εθνοφαρμακολογίας (Ε.Ε.Ε.) για να κάνουν τον οικολογικό τους περίπατο στα μονοπάτια του χωριού μας, όπως αναφέρουν στην επίσημη ιστοσελίδα τους. Αμέσως μετά θα φάνε στην ταβέρνα του χωριού μας. Ο Σύλλογος του χωριού μας σε συνεργασία με τον Δήμο θα τους βοηθήσει στην επίσκεψή τους αυτή.
Η Ελληνική Εταιρεία Εθνοφαρμακολογίας (Ε.Ε.Ε.) είναι μια επιστημονική εταιρεία που έχει ως σκοπό της την συστηματική καταγραφή, μελέτη, διάσωση, και αξιοποίηση των παραδοσιακών θεραπευτικών μεθόδων. Η εταιρεία απαρτίζεται από Φαρμακοποιούς & γιατρούς με εμπειρία στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο.
Στα πλαίσια της πραγματοποίησης του σκοπού της, η Ελληνική Εταιρεία Εθνοφαρμακολογίας διοργανώνει σε τακτά χρονικά διαστήματα επιστημονικές εκδηλώσεις σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, πάντοτε υπό την αιγίδα του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου και την αρωγή των τοπικών Φαρμακευτικών Συλλόγων.
Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία όχι μόνο συμβάλει στην επιστημονική μελέτη, προστασία, ανάδειξη και προβολή του φυσικού πλούτου κάθε περιοχής, αλλά και στην οικονομική του αξιοποίηση από τις τοπικές κοινωνίες της χώρας μας.
Κατά το διήμερο 17-18 Απριλίου, η Ελληνική Εταιρεία Εθνοφαρμακολογίας θα διοργανώσει επιστημονική διημερίδα στη Ναύπακτο με θέμα: Εθνοφαρμακολογία του πόνου»
Το θέμα θα προσεγγίσουν από ιστορικής, λαογραφικής, φαρμακολογικής & θεραπευτικής απόψεως διακεκριμένοι επιστήμονες.
Ομιλητές θα είναι οι:
Γεράσιμος Ρηγάτος – Διευθυντής Νοσοκομείου Αγίου Σάββα Αθηνών,
Βασίλης Ρούσσης – Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών,
Ζωή Παπαδοπούλου-Νταιφώτη Καθηγήτρια Φαρμακολογίας Παν. Αθηνών
Γιάννης Συλιγνάκης- Εξειδικευμένος Φαρμακοποιός.
Από potidaneia.net/
Οδοιπορικό στην κορφή της Γκιώνας
Κάθε μας βήμα , μιά..πληγή , αλλά και μια εικόνα παραδεισένια , χίλια δυό ..σκεφτόμασταν , ο Γιώργος , ο Μάκης , ο μικρός Παναγιώτης και η ταπεινότητά μας , τι σκεφτόμασταν ; Απλά ..απλούστατα , πως αν τα λεφτά , που σκορπάει η κάθε εταιρεία , σιαδώ..σιακεί , κάνοντας..” δωράκια “ και..μπαξίσια , “ μπουκώνοντας “ στόματα και..συνειδήσεις ,... επιβάλοντας τη..” σιωπή “ των…αμνών (!) , τα χρησιμοποιούσε ΣΩΣΤΑ , αποκαθιστώντας το “κατεστραμμένο “ , κάθε φορά , τοπίο , τα πράγματα θα ήταν πολύ-πολύ..καλύτερα …
Εμπαιγμός , …κοροϊδία , αδέρφια , ασύστολη και…κατ’ εξακολούθηση , οι..δήθεν “ αποκαταστάσεις “ των ..ξεκοιλιασμένων κομματιών της Γκιώνας μας ..
…όπου κι’ αν στρίψεις τη ματιά σου , παντού αντικρύζεις ..οργωμένη γή…
Προκλητικά δε , ..ολοφάνερη η..απόυσία του επίσημου Κράτους , μεγάλες και θανατηφόρες , περιβαλλοντικά , οι ευθύνες κάποιων..που ήταν οι..Δασικές υπηρεσίες , όταν γίνονταν όλα αυτά , και ποιός εφάρμοσε τους Νόμους , για να μη μείνουν όλες αυτές οι..απέραντες πληγές στις πανέμορφες ελατοφυτεμένες πλαγιές της Γκιώνας μας ; Που ήμασταν όλοι εμείς , που σήμερα φωνάζουμε και ..διαμαρτυρόμαστε , σήμερα που είναι πια..αργά , γιατί ..ανάσταση νεκρών , δυστυχώς δεν ..γίνεται …
Ποιός αρμοδιο..υπέυθυνος , αδέρφια , ήταν αυτός που ΠΑΡΕΛΑΒΕ αυτή την..παραπάνω , αποκατάσταση;
ΠΟΙΟΣ ;
Γιατί , κάποιος είχε αυτή την ευθύνη , κάποιος ήταν ο..επιβλέπων (…ο ΠΑΡΑΒΛΈΠΩΝ ) έχουμε πει από παλιότερα..και ρωτάμε απλά..απλά , όλοι αυτοί που..συνέπραξαν στα εγκλήματα αυτά , θα..τιμωρηθούν ; Φυσικά και…όχι..
Από Λιδωρίκι
Δενδροφύτευση στην Ελαία το Μεγάλο Σάββατο
Δεν θα αναφέρω τους συμμετέχοντες γιατί και ήρθαν αρκετοί αλλά και κάποιοι άλλοι ήρθαν σταδιακά, οπότε φοβάμαι μην ξεχάσω κάποιους.
Η ημέρα ήταν ηλιόλουστη και ήταν κάτι σαν μια μικρή εκδρομή. Οι άντρες με τις αξίνες και τις τσάπες και γυναίκες και τα παιδιά φωτογραφίες, πότισμα και πολύ παιχνίδι.
Ήταν ένα ωραίο πρωινό και πολλά αυτοκίνητα που ... ανέβαιναν στο χωριό, σταματούσαν και επικροτούσαν την ενέργεια αυτή. ( θα βάλω και άλλες φωτο στην Αθήνα, γιατί στο χωριό το internet σέρνεται)
Το πρώτο δενδράκι πότισαν συμβολικά ο πρόεδρος του Συλλόγου και όλοι οι μικροί Βελενικιώτες που σίγουρα αυτή η εμπειρία θα αποτελεί γλυκιά ανάμνηση όταν μεγαλώσουν.
Από elea-fokidos.gr Στην σελίδα μπορείτε να βρείτε περισσότερες φωτογραφίες και λεπτομέρειες
Ο Μαριος Ζέρβας κρατείται και 4η εβδομάδα στις φυλακές Κορυδαλλού.
Προφυλακίστηκε με μοναδικό στοιχείο τις κατηγορίες των αστυνομικών που τον συνέλαβαν στη διάρκεια της πορείας της Πέμπτης 11 Μάρτιου 2010, ημέρα απεργίας κατά των νέων οικονομικών μέτρων.
Φωτογραφίες της αναίτιας σύλληψης του Μάριου που παραδόθηκαν, μεταξύ άλλων, ως αποδεικτικά στοιχεία για την αθωότητά του.
Αναφορές στον τύπο και δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο σχετικά με την άδικη κράτησή του.
Η κινητοποίηση του κόσμου για την αποκατάσταση της εξόφθαλμης αδικίας είναι άμεση: δεκάδες πανό, μαζικά ψηφίσματα, γράμματα συμπαράστασης και άλλες παρεμβάσεις αλληλεγγύης έχουν συγκεντρωθεί από την πρώτη μέρα ... κράτησης του Μάριου.
Ενημερωθείτε κι ενημερώστε:
Τα δελτία τύπου της ομάδας αλλυλεγγύης, συμπαράστασης και κινητοποίησης για το Μάριο.
Τα γράμματα του Μάριου από τις φυλακές Κορυδαλλού.
καλούμε σε ΠΟΡΕΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
για τον ΜΑΡΙΟ ΖΕΡΒΑ
την ΠΕΜΠΤΗ, 15/04/2010, στις 19:00
ΑΘΗΝΑ: προσυγκέντρωση στα ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: προσυγκέντρωση στη ΚΑΜΑΡΑ
ΠΑΤΡΑ: προσυγκέντρωση στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΣ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΛΙΒΑΔΕΙΑ: προσυγκέντρωση στη ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ
ΤΡΙΠΟΛΗ: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΤΡΙΝΟΥ
ΧΑΝΙΑ: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στη κεντρική ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΛΑΡΙΣΑ: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ (στις 14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, στις 19: 00)
ΗΡΑΚΛΕΙΟ: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στα ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ
ΣΕΡΡΕΣ: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
ΒΟΛΟΣ: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΚΕΡΚΥΡΑ: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στην ΑΝΩ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΟΥΤΕ ΜΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚH