Σελίδες

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Εκτακτα απεργοδικεία και τα δικαιώματα στο απόσπασμα

 Γράφει ο Βασίλης Νικολόπουλος

Γιατί απεργείτε κύριε;
Γιατί δεν δουλεύετε κύριε;
Το ξέρετε ότι δημιουργείτε πρόβλημα στην αγορά;
Δεν ενδιαφέρεστε για το κόστος της απεργίας σας;
Και μετά «σεντόνι» τα ιδεολογικά επιχειρήματα για την αξία της εργασίας και την ζημιά της απεργίας, ουρά οι θιγόμενες ομάδες προκειμένου να καταθέσουν ως «μάρτυρες κατηγορίας» στα έκτακτα απεργοδικεία τους…
Στα σοβαρά ο ιστορικός του μέλλοντος θα θεωρήσει τη μορφή αυτή δημοσιογραφίας ως «ενημέρωση» και «έλεγχο της εξουσίας» κι όχι άσκηση επιστασίας υπέρ εργοδοτών και κυβερνήσεων;
Έχει καμιά σχέση η ψυχολογική τρομοκρατία, ο διασυρμός και η στοχοποίηση με την ενημέρωση;
Ωραία μας είπαν την .......
είδηση (αιτήματα, ωφελη, ζημιές), η σύνδεση μέσω τηλεοπτικών παραθύρων με τους (ίδιους και ίδιους) «δημόσιους κατήγορους» που ασφυκτικά πλαισιώνουν το «κατηγορούμενο-απεργό» και τους ( ίδιους και ίδιους ) «μάρτυρες κατηγορίας» που τον κατακεραυνώνουν τι σχέση έχει με την ενημέρωση;
Και εν πασει περιπτώσει, ποιο δικαίωμα δεν έχει κόστος;
Το δικαίωμα της «ελευθερίας της έκφρασης» που με τα εκατομμύρια των αφεντικών τους έχουν μετατρέψει σε εξουσία του Τύπου, τι κόστος έχει για την ελληνική κοινωνία με τις κατά καιρούς εκστρατείες παραπληροφόρησης;(τι να πρωτοθυμηθούμε; το χρηματιστήριο; τους ολυμπιακούς; τον υπερδανεισμό; τη γρίπη;)
Το δικαίωμα της «επιχειρηματικότητας»  στον Ασωπό τι κόστος έχει για τα αγροτικά προϊόντα της περιοχής και την υγεία μας; ( http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=207912 )
Το δικαίωμα του «εκλέγειν και εκλέγεσθαι» που όπως μας λέει ο κ. Πάγκαλος με αντάλλαγμα ρουσφέτια έχει εγκαθιδρύσει την κλεπτοκρατία στην εξουσία για να συνεχίζει απενεχοποιημένη «να τρώει μαζί μας» δεν έχει και κόστος;
Η λύση ποια είναι; Η κατάργηση ή μη άσκηση των δικαιωμάτων μας στο όνομα του κόστους; 
Την απάντηση στο ερώτημα, Δημοκρατία με κόστος ή πλουτισμός(για ποιους;) χωρίς κόστος (δικαιωμάτων), την έδωσαν σε αυτό το τόπο πριν 2500 χρόνια στους  πρέσβεις που τους έδειχναν την πανίσχυρη Περσική αυτοκρατορία και τα επιτεύγματα της και πρέπει να είναι η ίδια και σήμερα, σε εκείνους που μας δείχνουν τους ψευτοκομμουνιστες τύπου Κίνας και τους ψευτοδημοκρατες τύπου Ινδίας και τα οικονομικά τους επιτεύγματα και μας καλούν στο όνομα της «ανταγωνιστικότητας» να ξανά «μηδίσουμε» αλά τριτοκοσμικά.
Ο περιορισμός  των δικαιωμάτων στο όνομα του κόστους, δεν περιορίζει αλλά   αυξάνει δυσθεώρητα το τεράστιο και πιο επικίνδυνο κόστος της ασύδοτης εξουσίας που μόνο  τα δικαιώματα μας ελέγχουν.
Η λύση είναι η ισότιμη συμμετοχή όλων σε κόστη και ωφελη (κι όχι σε αγροτες,εργατες,μισθωτους,συνταξιουχους,φορτηγατζηδες το λογαριασμό απ τις ζημιές και σε τραπεζίτες και πολυεθνικές μονό κέρδη κύριοι της κυβέρνησης και της ΕΕ).
Εκστρατείες κοινωνικών αυτοματισμών, στοχοποιησεις, σαλαμοποιήσεις, διαιρέσεις, ισοπεδώσεις προς τα κατω και στρεψοδικιες με χρήση του ενός δικαιώματος εναντίον του άλλου, όλη αυτή η τακτική του διαίρει και βασίλευε, είναι ένας μεγάλος και επικίνδυνος ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
  

ΥΓ Δεν υπάρχει περισσότερο κακοποιημένη λέξη και διαστρεβλωμένη έννοια από εκείνη του δικαιώματος. Το «δικαίωμα» είναι η μαγική λέξη, η βιβλική κολυμπήθρα του Σιλωαμ που εξαγνίζει και καθαγιάζει κάθε εξουσιαστική πρόθεση. Έχεις μια εξουσία; Κρύψου πίσω από ένα δικαίωμα.
Μιλά για την «ελευθερία της έκφρασης» όταν χειραγωγείς, την «ελευθερία της επιχειρηματικότητας» όταν ρυπαίνεις, τα «καταναλωτικά δικαιώματα» όταν κερδοσκοπείς, το «δικαίωμα να είσαι και φορτηγατζής» όταν είσαι ήδη μονοπώλιο καύσιμων. Θυμήσου το «δικαίωμα στην εργασία»( με 30% ανεργία) όταν απεργούν και το «δικαίωμα στην απρόσκοπτη κυκλοφορία»(με μπάρες και διόδια κάθε 10 χιλιόμετρα) όταν διαδηλώνουν.
Βάφτισε κάθε μεμονωμένη επιθυμία «δικαίωμα» και στρέψε μέχρι τελικής πτώσεως το ένα δικαίωμα εναντίον του αλλού…
Κι έπειτα σκύλευσε επί των «πτωμάτων» τους απολαμβάνοντας την παντοδυναμία σου…
Συγχαρητήρια!
Μια χαρά τα κατάφερες….Φασίστα!- Νικολόπουλος Βασίλης
http://kafeneio-gr.blogspot.com/2010/09/blog-post_3054.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου