Μία μεγάλη σύγκρουση υπάρχει αυτήν την στιγμή στο Ιράν με νεκρούς και τραυματίες.
Από την μία πλευρά οι εκσυγχρονιστές από την άλλοι οι συντηρητικοί, έτσι μας περιγράφουν τα γεγονότα τα διεθνή ΜΜΕ που έχουν ταχθεί εδώ και χρόνια ενάντια στο ΙΡΑΝ και προσπαθούν να ολοκληρώσουν το ντόμινο της κατάληψης των χωρών της περιοχής.
Ένα καθεστώς που δεν έχει Δημοκρατικότητα από την μία και οι Δυτικοί που επιβουλεύονται την κυριαρχία του Ιραν από την άλλη, συνθέτουν ένα σκηνικό παρόμοιο με αυτά που έφεραν αίμα και συγκρούσεις και στο ... παρελθόν.
Η απελευθέρωση των Ιρανών δεν μπορεί να προέλθει από τους Δυτικούς αλλά από τα ίδια τους τα χέρια.
Το κείμενο αυτό μας το έστειλε Ο/Η kindzadza και αποτέλεσε την αφορμή για αυτήν την δημοσίευση.
Η δεύτερη δυναμική εξέγερση των Ιρανών μετά τις 'εκλογές' του καλοκαιριού και η εξίσου δυναμική αντίδραση του καθεστώτος που οδηγεί σε άλλο ένα λουτρό αίματος, μα δείχνει να μην κάμπτει τον κόσμο που βγαίνει στο δρόμο.
Δυστυχώς η ενημέρωση είναι δύσκολη λόγω λογοκρισίας, πόσο μάλλον μια σοβαρή ανάλυση για το τι στον Αλλάχ συμβαίνει εκεί κάτω.
Για μένα πάντως είναι από τα πιο σοβαρά γεγονότα της δεκαετίας,
γι' αυτό παραθέτω ένα link με κάποια video διαδηλωτών:
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/tehranbureau/2009/12/ashura-videos.html
Όποιος έχει κάποια αλλή πηγή εκτός CNN ας τη μοιραστεί μαζί μας.
ΥΣ:Σ' αυτή τη 'δημοκρατία' κινδυνεύουν να σταλούν οι 15 Ιρανοί πολιτικοί πρόσφυγες πρώην απεργοί πείνας, λόγω αναλγησίας του Ελληνικού Κράτους....
Σελίδες
▼
Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009
Παράνομος χώρος απόρριψης αδρανών υλικών πάνω απο την Σεγδίτσα
Ένας αναγνώστης, μας έστειλε φωτογραφίες και το παρακάτω κείμενο
"Χώρος απόρριψης αδρανών υλικών (τουλάχιστον), φάτσα κάρτα στον οδικό άξονα Λαμία - Άμφισσα πάνω από τη Σεγδίτσα.
Τα πεταμένα μπάζα είναι φρεσκότατα, όπως και τα ίχνη από τα φορτηγά άλλωστε....
Βρε μάγκες, οργανωμένη χωματερή γι' αυτή τη δουλειά δεν υπάρχει;
Είναι ανάγκη να τα πετάτε καταμεσής του δρόμου;"
"Χώρος απόρριψης αδρανών υλικών (τουλάχιστον), φάτσα κάρτα στον οδικό άξονα Λαμία - Άμφισσα πάνω από τη Σεγδίτσα.
Τα πεταμένα μπάζα είναι φρεσκότατα, όπως και τα ίχνη από τα φορτηγά άλλωστε....
Βρε μάγκες, οργανωμένη χωματερή γι' αυτή τη δουλειά δεν υπάρχει;
Είναι ανάγκη να τα πετάτε καταμεσής του δρόμου;"
Βούλιαξε η Αράχωβα, έλιωσαν τα χιόνια.
Ρεκόρ εισιτηρίων σημειώθηκε τη δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων στο χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού, όχι όμως από σκιέρ αλλά από αυτούς που ήθελαν να κάνουν πεζοπορία.
«Δεν είχαμε ικανοποιητική χιονόπτωση και γι΄ αυτό η κίνηση στο χιονοδρομικό ήταν μειωμένη κατά 30%. Υπήρχαν ανοιχτές πίστες, αλλά το μισό μέτρο χιόνι που είχαμε έλιωσε από τον νοτιά και τη βροχή» σημειώνει ο Γιάννης Παπαχρήστος, υπεύθυνος του χιονοδρομικού. Προσθέτει μάλιστα ότι στη γύρω περιοχή δεν υπήρχε κανένα κενό δωμάτιο!
Από Τα Νέα
«Δεν είχαμε ικανοποιητική χιονόπτωση και γι΄ αυτό η κίνηση στο χιονοδρομικό ήταν μειωμένη κατά 30%. Υπήρχαν ανοιχτές πίστες, αλλά το μισό μέτρο χιόνι που είχαμε έλιωσε από τον νοτιά και τη βροχή» σημειώνει ο Γιάννης Παπαχρήστος, υπεύθυνος του χιονοδρομικού. Προσθέτει μάλιστα ότι στη γύρω περιοχή δεν υπήρχε κανένα κενό δωμάτιο!
Από Τα Νέα
Τρίτο θανατηφόρο περιστατικό μέσα σέ ένα χρόνο
Καλό ταξίδι Λουκά.
Έφυγε σήμερα τα ξημερώματα από κοντά μας ο πατριώτης μας Λουκάς Κ. 50 χρόνων, πατέρας δυο ανήλικων παιδιών, εργαζόμενος σε εργολαβία στο Αλουμίνιο της Ελλάδος Β.Ε.Α.Ε., ο οποίος το πρωί της Δευτέρας (2/11/2009), υπέστη ηλεκτροπληξία στον υποσταθμό του Αλουμινίου και μεταφέρθηκε με εκτεταμένα εγκαύματα στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Αθηνών.
Πρόκειται για το τρίτο θανατηφόρο περιστατικό μέσα σε ένα ......χρόνο σε μια επιχείρηση που στο παρελθόν υπερηφανευόταν για τα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής και τώρα δυστυχώς τα θυσιάζει όλα στο βωμό του κέρδους.
Το σωματείο εργαζομένων εξέδωσε ανακοίνωση και καλεί 2ωρη στάση εργασίας την Τετάρτη 30/12/09 και από ώρα 12:00 έως 14:00.
Την είδηση την είδαμε στα Βοιωτικά και προέρχεται απο Τα νέα του Στειρίου
Έφυγε σήμερα τα ξημερώματα από κοντά μας ο πατριώτης μας Λουκάς Κ. 50 χρόνων, πατέρας δυο ανήλικων παιδιών, εργαζόμενος σε εργολαβία στο Αλουμίνιο της Ελλάδος Β.Ε.Α.Ε., ο οποίος το πρωί της Δευτέρας (2/11/2009), υπέστη ηλεκτροπληξία στον υποσταθμό του Αλουμινίου και μεταφέρθηκε με εκτεταμένα εγκαύματα στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Αθηνών.
Πρόκειται για το τρίτο θανατηφόρο περιστατικό μέσα σε ένα ......χρόνο σε μια επιχείρηση που στο παρελθόν υπερηφανευόταν για τα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής και τώρα δυστυχώς τα θυσιάζει όλα στο βωμό του κέρδους.
Το σωματείο εργαζομένων εξέδωσε ανακοίνωση και καλεί 2ωρη στάση εργασίας την Τετάρτη 30/12/09 και από ώρα 12:00 έως 14:00.
Την είδηση την είδαμε στα Βοιωτικά και προέρχεται απο Τα νέα του Στειρίου
Η συγκέντρωση στο Λιδορίκι για την Γκιώνα
Πραγματοποιήθηκε η συγκέντρωση της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Ενάντια στην καταστροφή της Γκιώνας στο Λιδορίκι το Σάββατο 26 Δεκεμβρίου.
Στην συνάντηση συμμετείχαν αρκετοί κάτοικοι, πολλοί περισσότεροι από την πρώτη συνάντηση και ο Νίκος Ασημακόπουλος από το Τοπικό συμβούλιο του Δήμου.
Η μεγάλη παρουσία του κόσμου και των εκπροσώπων των κινήσεων από τις άλλες περιοχές, έδωσαν θάρρος στους συμμετέχοντες για να συνεχίσουν με μεγαλύτερη δύναμη. Ήδη ο Δήμαρχος ......Λιδορικίου όταν έμαθε ότι μαζεύεται κόσμος στην κίνηση και ότι οι κάτοικοι την αγκαλιάζουν, είπε στον σύμβουλο που παρέστη στην εκδήλωση, ότι θα πάρει θέση στο Δημοτικό Συμβούλιο κατά των επιφανειακών εξορύξεων.
Διάφοροι σύλλογοι που δέχονται χορηγίες από τις εταιρίες εξορύξεων και δεν δημοσίευαν τις ανακοινώσεις για τις συγκεντρώσεις, έχουν αρχίσει και πιέζονται για να πάρουν θέση.
Μια νέα σελίδα ξεκινάει στο Λιδορίκι που πλέον βάζει με νέους όρους το κίνημα των κατοίκων για την υπεράσπιση του περιβάλλοντος σε όλη την περιοχή.
Στην αρχή ήταν κάποιοι μεμονωμένοι που κάποιοι μπορεί να τους χαρακτήριζαν και γραφικούς, που αποφάσιζαν να αντισταθούν, τώρα υπάρχει δίκτυο κατοίκων για την Γκιώνα και οι τοπικοί άρχοντες έχουν αρχίσει να λαμβάνουν σημάδια οτι δεν θα μπορούν να συνεχίσουν να εξυπηρετούν τις διάφορες εταιρείες χωρίς να χρεώνονται το αντίστοιχο κόστος.
Στην Συγκέντρωση παρέστησαν και εκπρόσωποι της Κίνησης για την σωτηρία της Γκιώνας και από το Παρατηρητήριο Μεταλλευτικών Δραστηριοτήτων.
Σειρά για να τοποθετηθούν τώρα παίρνουν και τα πολιτικά κόμματα, για να δούμε τι απόψεις έχουν για τις επιφανειακές εξορύξεις και τι υποστηρίζουν για το μέλλον της περιοχής.
Από ΣΥΡΙΖΑ Φωκίδας
Στην συνάντηση συμμετείχαν αρκετοί κάτοικοι, πολλοί περισσότεροι από την πρώτη συνάντηση και ο Νίκος Ασημακόπουλος από το Τοπικό συμβούλιο του Δήμου.
Η μεγάλη παρουσία του κόσμου και των εκπροσώπων των κινήσεων από τις άλλες περιοχές, έδωσαν θάρρος στους συμμετέχοντες για να συνεχίσουν με μεγαλύτερη δύναμη. Ήδη ο Δήμαρχος ......Λιδορικίου όταν έμαθε ότι μαζεύεται κόσμος στην κίνηση και ότι οι κάτοικοι την αγκαλιάζουν, είπε στον σύμβουλο που παρέστη στην εκδήλωση, ότι θα πάρει θέση στο Δημοτικό Συμβούλιο κατά των επιφανειακών εξορύξεων.
Διάφοροι σύλλογοι που δέχονται χορηγίες από τις εταιρίες εξορύξεων και δεν δημοσίευαν τις ανακοινώσεις για τις συγκεντρώσεις, έχουν αρχίσει και πιέζονται για να πάρουν θέση.
Μια νέα σελίδα ξεκινάει στο Λιδορίκι που πλέον βάζει με νέους όρους το κίνημα των κατοίκων για την υπεράσπιση του περιβάλλοντος σε όλη την περιοχή.
Στην αρχή ήταν κάποιοι μεμονωμένοι που κάποιοι μπορεί να τους χαρακτήριζαν και γραφικούς, που αποφάσιζαν να αντισταθούν, τώρα υπάρχει δίκτυο κατοίκων για την Γκιώνα και οι τοπικοί άρχοντες έχουν αρχίσει να λαμβάνουν σημάδια οτι δεν θα μπορούν να συνεχίσουν να εξυπηρετούν τις διάφορες εταιρείες χωρίς να χρεώνονται το αντίστοιχο κόστος.
Στην Συγκέντρωση παρέστησαν και εκπρόσωποι της Κίνησης για την σωτηρία της Γκιώνας και από το Παρατηρητήριο Μεταλλευτικών Δραστηριοτήτων.
Σειρά για να τοποθετηθούν τώρα παίρνουν και τα πολιτικά κόμματα, για να δούμε τι απόψεις έχουν για τις επιφανειακές εξορύξεις και τι υποστηρίζουν για το μέλλον της περιοχής.
Από ΣΥΡΙΖΑ Φωκίδας
Ένας στάβλος γεμάτος ζώα
Ταξιδιωτικές εντυπώσεις από το Χάνι της Γραβιάς.
Η παρούσα μαρτυρία μου έρχεται -δυστυχώς- να επιβεβαιώσει την εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας, μιας Ελλάδας της προχειρότητας, τσαπατσουλιάς, εγωισμού και κιτς.
Η αφήγησή μας ξεκινά την επομένη των Χριστουγέννων του 2009, σε μια ηλιόλουστη και περισσότερο Πασχαλινή παρά χειμωνιάτικη μέρα, στην όμορφη Φωκίδα. Η παρέα πρότεινε και αποφάσισε να εκδράμουμε στο χάνι της Γραβιάς όπου μπορεί κανείς να επισκεφθεί το αναπλασμένο κτίσμα του χανιού, στον χώρο της ομώνυμης μάχης και νίκης του Οδυσσέα Ανδρούτσου επί των Τούρκων του Ομέρ Βρυώνη στις 8/5/1821.
Πράγματι, φθάνοντας εκεί είδαμε το αναπλασμένο πλίθινο χάνι. Η επίσκεψή μας αυτή, δυστυχώς, αντί να εξελιχθεί σε μια ευχάριστη εμπειρία, μας χάλασε την διάθεση, διότι συνεχώς μας υπενθύμιζε τις "αρετές" της φυλής μας....
Ο χώρος έχει κατασκευασθεί με συγχρηματοδότηση της ΕΕ. Πράγματι το κτίριο ικανοποιεί και τις πιο απαιτητικές προδιαγραφές "ιστορικής" αναπαράστασης. Οι εσωτερικοί όμως χώροι αναδεικνύουν την προχειρότητα και την (λαογραφική) ασχετοσύνη αυτών που τους "διακόσμησαν". Πρόκειται για μια ατάκτως ειρημένη συλλογή παλαιών αντικειμένων, ενίοτε ασχέτων με την λειτουργία που θα ανέμενε κανείς από ένα "χάνι". Στο κάτω επίπεδο βλέπει κανείς ένα τεράστιο κρεβάτι εποχής, και στον επάνω μερικά ασύνδετα εργαλεία ύφανσης!!!. Κάποιες φωτό του Ανδρούτσου και άλλες αντίκες εποχής συμπληρώνουν το ατυχές σκηνικό. Ο χώρος δημιουργεί στον επισκέπτη απόλυτη σύγχυση για το αν πρόκειται περί ακριβούς αναπαράστασης ενός χανιού του 1821, ή ενός τοπικού λαογραφικού μουσείου όπου έχουν τοποθετηθεί ότι εκθέματα συλλέχθηκαν από τα κατώγια των ντόπιων.
Στους εξωτερικούς χώρους δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στον σύγχρονο φούρνο που υποτίθεται θυμίζει αυτούς του 1821, με πλήρη επένδυση μπετόν, με τσιμεντοσοφά! Αδυνατούμε να σχολιάσουμε άλλο την προφανή δυσαρμονία του με τον όλο χώρο. Στην μέση του προαύλιου χώρου κατασκευάζεται κάτι -μάλλον αναψυκτήριο;;;- με μεταλλικό σκελετό που προϊδεάζει για μια πλούσια τζαμαρία, ένα κατασκευαστικό έκτρωμα που θα αλλοιώσει και θα καταστρέψει οριστικά την πλήρη εικόνα του χανιού. Στα υπόστεγα του χανιού έχουν παρκάρει διάφορα μηχανήματα (για να μην βρέχονται!!!), προφανώς κάποιοι πιστεύουν πως το χάνι είναι και σήμερα εν λειτουργία.
Στο τέλος επισκεφτήκαμε και το "εντυπωσιακό", υποτίθεται, Κέντρο (!!!) Εικονικής (!!!) Αναπαράστασης (!!!) Stellart (!!!), αποτελούμενο από 3 slide projectors ελεγχόμενους από ένα pc και 3 οθόνες, μια κεντρική και δύο μικρές κατακόρυφες, που φιλοξενούνται στον χώρο που αναπαριστά τον στάβλο της εποχής του χανιού. Η προβολή διαρκεί περίπου 10 λεπτά και παρουσιάζει την "ιστορική μνήμη" του χώρου. Βέβαια ο όλη προβολή μετατράπηκε σε μια άσκηση της φαντασίας μας διότι λειτουργούσε μόνον ο ήχος και οι δύο πλαϊνές οθόνες, των οποίον όμως ο ρόλος ήταν καθαρά συμπληρωματικός. Όταν ενημερώσαμε με το πέρας της "παράστασης" την υπεύθυνη του χώρου ότι ο κεντρικός projector έχει χαλάσει, μας ενημέρωσε πως δεν γνωρίζει πως να τον φτιάξει και δεν υπάρχει διαθέσιμος τεχνικός! (Αναρωτηθήκαμε τότε γιατί λειτουργούν το σύστημα μόνο με τον ήχο, αλλά θα μου πείτε ότι ψάχνω βελόνι στ' άχυρα!).
Κατά την διάρκεια της "κολοβής" αυτής προβολής, οι συμπατριώτες μας ανέδειξαν σε όλο του το μεγαλείο το savoir vivre της φυλής μας...άλλοι έμπαιναν, άλλοι έβγαιναν, ανοιγοκλείνοντας τις πόρτες και καταστρέφοντας το σκοτάδι που απαιτείται για την προβολή, κινητά χτυπούσαν και φυσικά αντί να τα κλείνουν απαντούσαν κανονικά, επισκέπτες έμπαιναν στον χώρο από τις πόρτες εξόδου πίσω από τις οθόνες, μωρά έκλαιγαν...πλήρες αλαλούμ...Πίστεψα πραγματικά πως ο στάβλος που βρισκόμασταν δεν σταμάτησε ποτέ να λειτουργεί από το 1821 και παρόλο που βρισκόμασταν στο 2010 ήταν ακόμη γεμάτος από ζώα.
Έφυγα από τον ιστορικό αυτό χώρο απογοητευμένος, για το οργανωτικό χάος, την καταστροφή του από τις άσχετες "αρχιτεκτονικές" παρεμβάσεις ασχέτων αρμοδίων και από την "γυφτιά" της συμπεριφοράς του ίδιου μας του λαού.
Κάποιος από την παρέα είπε πως θα έπρεπε να μας δώσουν πίσω (ή να μας κάνουν credit) το αντίτιμο τους εισιτηρίου...Αλλά, ποιός νοιάζεται για 3 ευρώ; ...Το ερώτημα είναι ποιός μπορεί να μας δώσει πίσω την χαμένη ευαισθησία, αξιοπρέπεια και αρχοντιά του ίδιου μας του λαού;
Σημείωση: Το "Χάνι της Γραβιάς" αποτελεί μια Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση του Δήμου Γραβιάς (http://www.gravia.gr/)
Από atithasos.blogspot.com
Η παρούσα μαρτυρία μου έρχεται -δυστυχώς- να επιβεβαιώσει την εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας, μιας Ελλάδας της προχειρότητας, τσαπατσουλιάς, εγωισμού και κιτς.
Η αφήγησή μας ξεκινά την επομένη των Χριστουγέννων του 2009, σε μια ηλιόλουστη και περισσότερο Πασχαλινή παρά χειμωνιάτικη μέρα, στην όμορφη Φωκίδα. Η παρέα πρότεινε και αποφάσισε να εκδράμουμε στο χάνι της Γραβιάς όπου μπορεί κανείς να επισκεφθεί το αναπλασμένο κτίσμα του χανιού, στον χώρο της ομώνυμης μάχης και νίκης του Οδυσσέα Ανδρούτσου επί των Τούρκων του Ομέρ Βρυώνη στις 8/5/1821.
Πράγματι, φθάνοντας εκεί είδαμε το αναπλασμένο πλίθινο χάνι. Η επίσκεψή μας αυτή, δυστυχώς, αντί να εξελιχθεί σε μια ευχάριστη εμπειρία, μας χάλασε την διάθεση, διότι συνεχώς μας υπενθύμιζε τις "αρετές" της φυλής μας....
Ο χώρος έχει κατασκευασθεί με συγχρηματοδότηση της ΕΕ. Πράγματι το κτίριο ικανοποιεί και τις πιο απαιτητικές προδιαγραφές "ιστορικής" αναπαράστασης. Οι εσωτερικοί όμως χώροι αναδεικνύουν την προχειρότητα και την (λαογραφική) ασχετοσύνη αυτών που τους "διακόσμησαν". Πρόκειται για μια ατάκτως ειρημένη συλλογή παλαιών αντικειμένων, ενίοτε ασχέτων με την λειτουργία που θα ανέμενε κανείς από ένα "χάνι". Στο κάτω επίπεδο βλέπει κανείς ένα τεράστιο κρεβάτι εποχής, και στον επάνω μερικά ασύνδετα εργαλεία ύφανσης!!!. Κάποιες φωτό του Ανδρούτσου και άλλες αντίκες εποχής συμπληρώνουν το ατυχές σκηνικό. Ο χώρος δημιουργεί στον επισκέπτη απόλυτη σύγχυση για το αν πρόκειται περί ακριβούς αναπαράστασης ενός χανιού του 1821, ή ενός τοπικού λαογραφικού μουσείου όπου έχουν τοποθετηθεί ότι εκθέματα συλλέχθηκαν από τα κατώγια των ντόπιων.
Στους εξωτερικούς χώρους δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στον σύγχρονο φούρνο που υποτίθεται θυμίζει αυτούς του 1821, με πλήρη επένδυση μπετόν, με τσιμεντοσοφά! Αδυνατούμε να σχολιάσουμε άλλο την προφανή δυσαρμονία του με τον όλο χώρο. Στην μέση του προαύλιου χώρου κατασκευάζεται κάτι -μάλλον αναψυκτήριο;;;- με μεταλλικό σκελετό που προϊδεάζει για μια πλούσια τζαμαρία, ένα κατασκευαστικό έκτρωμα που θα αλλοιώσει και θα καταστρέψει οριστικά την πλήρη εικόνα του χανιού. Στα υπόστεγα του χανιού έχουν παρκάρει διάφορα μηχανήματα (για να μην βρέχονται!!!), προφανώς κάποιοι πιστεύουν πως το χάνι είναι και σήμερα εν λειτουργία.
Στο τέλος επισκεφτήκαμε και το "εντυπωσιακό", υποτίθεται, Κέντρο (!!!) Εικονικής (!!!) Αναπαράστασης (!!!) Stellart (!!!), αποτελούμενο από 3 slide projectors ελεγχόμενους από ένα pc και 3 οθόνες, μια κεντρική και δύο μικρές κατακόρυφες, που φιλοξενούνται στον χώρο που αναπαριστά τον στάβλο της εποχής του χανιού. Η προβολή διαρκεί περίπου 10 λεπτά και παρουσιάζει την "ιστορική μνήμη" του χώρου. Βέβαια ο όλη προβολή μετατράπηκε σε μια άσκηση της φαντασίας μας διότι λειτουργούσε μόνον ο ήχος και οι δύο πλαϊνές οθόνες, των οποίον όμως ο ρόλος ήταν καθαρά συμπληρωματικός. Όταν ενημερώσαμε με το πέρας της "παράστασης" την υπεύθυνη του χώρου ότι ο κεντρικός projector έχει χαλάσει, μας ενημέρωσε πως δεν γνωρίζει πως να τον φτιάξει και δεν υπάρχει διαθέσιμος τεχνικός! (Αναρωτηθήκαμε τότε γιατί λειτουργούν το σύστημα μόνο με τον ήχο, αλλά θα μου πείτε ότι ψάχνω βελόνι στ' άχυρα!).
Κατά την διάρκεια της "κολοβής" αυτής προβολής, οι συμπατριώτες μας ανέδειξαν σε όλο του το μεγαλείο το savoir vivre της φυλής μας...άλλοι έμπαιναν, άλλοι έβγαιναν, ανοιγοκλείνοντας τις πόρτες και καταστρέφοντας το σκοτάδι που απαιτείται για την προβολή, κινητά χτυπούσαν και φυσικά αντί να τα κλείνουν απαντούσαν κανονικά, επισκέπτες έμπαιναν στον χώρο από τις πόρτες εξόδου πίσω από τις οθόνες, μωρά έκλαιγαν...πλήρες αλαλούμ...Πίστεψα πραγματικά πως ο στάβλος που βρισκόμασταν δεν σταμάτησε ποτέ να λειτουργεί από το 1821 και παρόλο που βρισκόμασταν στο 2010 ήταν ακόμη γεμάτος από ζώα.
Έφυγα από τον ιστορικό αυτό χώρο απογοητευμένος, για το οργανωτικό χάος, την καταστροφή του από τις άσχετες "αρχιτεκτονικές" παρεμβάσεις ασχέτων αρμοδίων και από την "γυφτιά" της συμπεριφοράς του ίδιου μας του λαού.
Κάποιος από την παρέα είπε πως θα έπρεπε να μας δώσουν πίσω (ή να μας κάνουν credit) το αντίτιμο τους εισιτηρίου...Αλλά, ποιός νοιάζεται για 3 ευρώ; ...Το ερώτημα είναι ποιός μπορεί να μας δώσει πίσω την χαμένη ευαισθησία, αξιοπρέπεια και αρχοντιά του ίδιου μας του λαού;
Σημείωση: Το "Χάνι της Γραβιάς" αποτελεί μια Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση του Δήμου Γραβιάς (http://www.gravia.gr/)
Από atithasos.blogspot.com
Καταγγελία για το εργατικό ατύχημα στο νοσοκομείο(Σωμ Εργ Νοσοκομείου Αμφισσας)
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Γ. Ν. ΑΜΦΙΣΣΑΣ
Με αφορμή το ατυχές συμβάν που έλαβε χώρα σε ανελκυστήρα του Νοσοκομείου μας, καταγγέλουμε την έλλειψη μέτρων συντήρησης και ασφάλειας, που έχει ως αποτέλεσμα να κινδυνεύουν οι εργαζόμενοι, οι επισκέπτες και οι ασθενείς.
Επίσης καταγγέλουμε για πολλοστή φορά την παντελή έλλειψη προσωπικού με αποτέλεσμα για την πλήρωση των αναγκών του Νοσοκομείου να επιστρατεύονται όχι μόνιμοι ......εργαζόμενοι αλλά μαθητές, stage ή οτιδήποτε άλλο (security, συνεργείο καθαριότητας) σε αλλότρια καθήκοντα.
Η μη δε σωστή γνώση του αντικειμένου αυτών να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια τους.
Και εν τέλει καταγγέλουμε την παντελή αδιαφορία και απαξίωση του νοσοκομείου μας εδώ και χρόνια, από όλους τους αρμόδιους φορείς.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΛΥΤΡΑ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΈΑΣ
ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΦΡ.
Από ΣΥΡΙΖΑ Φωκίδας
Με αφορμή το ατυχές συμβάν που έλαβε χώρα σε ανελκυστήρα του Νοσοκομείου μας, καταγγέλουμε την έλλειψη μέτρων συντήρησης και ασφάλειας, που έχει ως αποτέλεσμα να κινδυνεύουν οι εργαζόμενοι, οι επισκέπτες και οι ασθενείς.
Επίσης καταγγέλουμε για πολλοστή φορά την παντελή έλλειψη προσωπικού με αποτέλεσμα για την πλήρωση των αναγκών του Νοσοκομείου να επιστρατεύονται όχι μόνιμοι ......εργαζόμενοι αλλά μαθητές, stage ή οτιδήποτε άλλο (security, συνεργείο καθαριότητας) σε αλλότρια καθήκοντα.
Η μη δε σωστή γνώση του αντικειμένου αυτών να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια τους.
Και εν τέλει καταγγέλουμε την παντελή αδιαφορία και απαξίωση του νοσοκομείου μας εδώ και χρόνια, από όλους τους αρμόδιους φορείς.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΛΥΤΡΑ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΈΑΣ
ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΦΡ.
Από ΣΥΡΙΖΑ Φωκίδας
Θεατρικές παραστάσεις απο το Λύκειο Ερατεινής
Δύο παραστάσεις θα γίνουν ακόμα στις 29 Δεκεμβρίου στο Παπαχαραλάμπειο με το έργο
"Κατ ανάγκην απατεώνες πρωτοχρονιάς" του ΤΣΕΧΩΦ