Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Δίνουμε και τόκο για τα δικά μας χρήματα


Οι τράπεζες με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου δανείζονται απο τη Κεντρική Ευρωπαική Τράπεζα με 1% και μετά δανείζουν το δημόσιο με 6%

Κοινοπρακτικό δάνειο πενταετούς ή επταετούς διάρκειας αναμένεται να εκδώσει σήμερα ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημόσιου Χρέους.
Αν και το ποσό που θα επιχειρήσει να αντλήσει το κράτος δεν έχει γίνει γνωστό, το επιτόκιο αναμένεται να διαμορφωθεί κοντά στο 6%.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο δάνειο θα συμμετάσχουν οι τράπεζες Alpha Bank, Εμπορική και Credit Agricole, Societe Generale, ING και Merrill Lynch.
Εν τω μεταξύ, σταθερό στις 304 μονάδες βάσης κινείται το spread των ελληνικών δεκατετών ομολόγων σε σχέση με τα αντίστοιχα γερμανικά....
Κέρδη 0,90% κατέγραφε νωρίτερα ο γενικός δείκτης στο χρηματιστήριο της Αθήνας.

Την ικανοποίησή του για τη συμφωνία που επετεύχθη για την Ελλάδα στη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ εξέφρασε ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Λουκάς Παπαδήμος.
Σε δηλώσεις του στο Reuters στο περιθώριο συνεδρίου που διοργάνωσε η Fed στη Νέα Υόρκη, ο κ. Παπαδήμος επεσήμανε ότι η συμφωνία απομακρύνει τους κινδύνους για κρίση χρέους στην Ελλάδα και εξέφρασε την εκτίμηση ότι ο μηχανισμός στήριξης κατά πάσα πιθανότητα δε θα χρειαστεί να ενεργοποιηθεί "εάν λάβουμε υπόψη το πρόγραμμα δημοσιονομικής εξυγίανσης, που υιοθέτησε η ελληνική κυβέρνηση".
Παράλληλα, αναφερόμενος στις ανησυχίες για διάχυση του "ελληνικού προβλήματος" σε άλλες χώρες της Ευρωζώνης, ο κ. Παπαδήμος είπε χαρακτηριστικά ότι "ο κίνδυνος μόλυνσης είναι πολύ μικρός".
Ο επίτιμος αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, Παναγιώτης Γεννηματάς δήλωσε στο ΣΚΑΪ 100,3 ότι αν δεν μπει το μαχαίρι στο κόκαλο και δε δρομολογηθούν τα διαρθρωτικά μέτρα, δε θα μειωθούν τα spreads.
Επίσης, είπε ότι το πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι «δεν έχει ψυχή, δεν έχει δύναμη» και είναι παθητικός αποδέκτης χρημάτων και τόνισε την ανάγκη να γίνουν βαθιές τομές στην ελληνική κοινωνία.

Αρνάκι ...κλέφτικο για το Πάσχα ήθελαν κάποιοι στην Άμφισσα

Εντυπωσιάζουν τα φαινόμενα των σύγχρονων ζωοκλοπών , καθώς μάστιγα τείνει να γίνουν για τους κτηνοτρόφους της περιοχής, οι ζωοκλοπές στην περιοχή της Φωκίδας.

Ζωοκλοπές που έχουν ξεφύγει από το χωροχρόνο του παρελθόντος, για να επισκεφτούν το σήμερα.

Τα περιστατικά που έχουν καταγραφεί την φετινή χρονιά είναι σαφώς αυξημένα , προφανώς λόγω της οικονομικής κρίσης και μέσα στην γενικότερη αύξηση της ... εγκληματικότητας .


Στην Φωκίδα, πριν κάποιες ημέρες, καταγράφηκε ένα τέτοιο περιστατικό, όπου άνδρες της Αστυνομίας , συνέλαβαν ένα ζωοκλέφτη, ο οποίος μετέφερε σε Ι.Χ. φορτηγό , οκτώ αρνιά που είχε κλέψει από στάβλο στην Άμφισσα.
Από lepanto-rtv.gr

Έκλεισαν το δρόμο γιατί δεν έδωσαν άδεια απο τις φυλακές Μαλανδρίνου σε φυλακισμένο να πάει στην κηδεία του αδελφού του

επισόδια σε καταυλισμόΣε αποκλεισμό της οδού Θήβας- Λιβαδειάς, στην γέφυρα του ΟΣΕ, προχώρησαν δεκάδες κάτοικοι του καταυλισμού των τσιγγάνων του Πυριού σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση της Αστυνομίας να μην επιτρέψει σε κατάδικο να παραστεί στην κηδεία του αδερφού του.
Οι εξαγριωμένοι τσιγγάνοι είχαν στήσει οδοφράγματα βάζοντας και φωτιές στο οδόστρωμα διακόπτοντας για αρκετές ώρες την κυκλοφορία των οχημάτων
Στο σημείο προκλήθηκε κυκλοφοριακό κομφούζιο, καθώς τα αυτοκίνητα αναζητούσαν τρόπο να βγουν προς την εθνική οδό ενώ σοβαρές υλικές ... ζημιές προκλήθηκαν σε διερχόμενα αυτοκίνητα.
Η ισχυρή αστυνομική δύναμη και τα οχήματα της Πυροσβεστικής που κατέφθασαν, ενημερώθηκαν από τους τσιγγάνους ότι ο αποκλεισμός γινόταν σε ένδειξη διαμαρτυρίας επειδή η ΕΛ.ΑΣ. δεν συμφώνησε να χορηγηθεί άδεια σε έναν ομόφυλό τους κρατούμενο των φυλακών Μαλανδρίνου να παραστεί στην κηδεία του αδερφού του, ο οποίος είχε πεθάνει που από χρήση ναρκωτικών στις φυλακές Κορυδαλλού. Τελικά μετά από αρκετή ώρα οι συγκεντρωμένοι πείστηκαν να αποχωρήσουν και η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε. Από thiva-press

Οι ίδιοι που κυβερνάνε και έφτιαξαν πλεονάσματα για τις Γερμανικές εταιρείες και ελλείματα για το Ελληνικό κράτος, ... θέλουν τώρα να μας σώσουν


Χιονοστιβάδα οι μίζες από γερμανικές εταιρείες
Σύμφωνα με έρευνα της γερμανικής δικαιοσύνης, κρατικοί αξιωματούχοι «λαδώθηκαν» το 2000 για να γίνει η παραγγελία του «Παπανικολής»

Μετά το τεράστιο πολιτικοοικονομικό σκάνδαλο με τα «μαύρα ταμεία» της Siemens, τις προμήθειες που φέρεται να πήραν κάποιοι από την Daimler για αγορά στρατιωτικών τζιπ, κι όχι μόνο, την εμπλοκή του ονόματος της γερμανικής εταιρείας ΜΑΝ για αγορά λεωφορείων, σειρά παίρνουν οι αποκαλύψεις για την κατασκευή υποβρυχίων.

Σύμφωνα με στοιχεία της γερμανικής δικαιοσύνης, που επικαλείται η εφημερίδα «Καθημερινή της... Κυριακής», η εταιρεία Ferrostaal AG με παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες «λάδωνε» κρατικούς αξιωματούχους για να παίρνει παραγγελίες με σκοπό την κατασκευή υποβρυχίων.

Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, σύμφωνα με μαρτυρικές καταθέσεις, δόθηκαν μεγάλα ποσά ως προμήθεια για την παραγγελία κατασκευής 4 υποβρυχίων, μεταξύ αυτών του γνωστού «Παπανικολής» που «γέρνει» και είναι μέχρι σήμερα αντικείμενο διαπραγμάτευσης με τους Γερμανούς.

Μόνο για το συγκεκριμένο υποβρύχιο οι καταθέσεις υπαλλήλων της γερμανικής εταιρείας κάνουν λόγο για 10-12 εκατ. ευρώ ενώ συνολικά και για τα τέσσερα το 2000 φέρεται να δόθηκαν ίσως και 50 εκατ. ευρώ. Τα στοιχεία που έρχονται από τη Γερμανία αναφέρουν ότι η Ferrostaal έδινε μέχρι και το 5% του κόστους της παραγγελίας για προμήθεια. Μέχρι το 1999 τα χρήματα δίνονταν κατευθείαν στους αξιωματούχους των διάφορων κρατών με τη μορφή «χρήσιμων πληρωμών».

Ιχνη
Από εκεί και στο εξής μεσολαβούσαν δικηγόροι και διάφορες υπεράκτιες εταιρείες ώστε να χάνονται τα ίχνη της μίζας. Στην περίπτωση των υποβρυχίων, των οποίων το κόστος της παραγγελίας ανέρχεται σε 1,8 δισ. ευρώ, μεσολάβησε μια εταιρεία στο Λονδίνο, η MFI στην οποία συμμετείχαν με 50% η Ferrostaal και η Thyssen Group. Από αυτήν έφυγαν χρήματα με την εποπτεία 60χρονου Ελληνα ο οποίος μοίραζε τις μίζες σε εταιρείες συμβούλων για να καταλήξουν στα πρόσωπα που θα μεσολαβούσαν για να ληφθούν οι «σωστές» αποφάσεις.

Από τις καταθέσεις προκύπτει ότι μίζες δόθηκαν σε Ελλάδα, Τουρκία, Πορτογαλία, Πακιστάν, Αργεντινή ενώ ειδικά για τη χώρα μας ένας μάρτυρας ανέφερε ότι ήταν έκπληκτοι που μια χώρα της Ευρωπαϊκής Ενωσης ζητούσε τόσο υψηλές μίζες. Οι συνολικές πληρωμές δεν μπορούν να υπολογιστούν αλλά, όπως λέγεται, ήταν πολύ υψηλές δεδομένου ότι η Ferrostaal αγόρασε το 2001 τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Μετά τις νέες αποκαλύψεις, δημιουργείται μείζον πρόβλημα για την Ελλάδα η οποία θα πρέπει να ερευνήσει σε βάθος την υπόθεση για το τι τελικά συνέβη με τη σύμβαση 012Β/00 για τα 4 υποβρύχια.

Κι όλα αυτά ενώ βρίσκεται υπό δικαστική διερεύνηση η υπόθεση της Siemens ενώ έρευνα γίνεται για τις προμήθειες 1998-2008 του υπουργείου Μεταφορών από τη γερμανική Daimler (Mercedes). Αν όλα αυτά που καταγγέλλονται επιβεβαιωθούν τότε το σίγουρο είναι πως οι μίζες για πολλά χρόνια «έπεφταν βροχή» στη χώρα μας και πολλοί κρατικοί αξιωματούχοι έκαναν περιουσίες από το «λάδωμα» γερμανικών εταιρειών.
Από imerisia.gr

Το δίλλημα της Ιτέας, δύο κρουαζιερόπλοια και ένα πλοίο μεταφοράς μεταλλεύματος χθες στο λιμάνι.

Την Κυριακή 28 Μαρτίου, συγκροτήθηκε στη Λιβαδειά Επιτροπή Συμπαράστασης στον προφυλακισμένο συμπολίτη τους Μάριο Ζέρβα

Σας στέλνουμε την Ανακοίνωση – έκκληση συμπαράστασης και παρακαλούμε για την δημοσιοποίησή της.
Τις επόμενες ημέρες προγραμματίζονται και θα ανακοινωθούν και άλλες εκδηλώσεις.

Εκ μέρους της Επιτροπής,
Δέσποινα Σπανούδη

Ανακοίνωση – έκκληση συμπαράστασης στον συμπολίτη μας Μάριο Ζέρβα

Την Πέμπτη 11 Μαρτίου, συνελήφθη απρόκλητα κατά τη διάρκεια της μεγάλης διαδήλωσης των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στην Αθήνα, ο Μάριος Ζέρβας, ετών 27. Δυστυχώς παρά τις δεκάδες φωτογραφίες κατά τη στιγμή της σύλληψης και τους δεκάδες αυτόπτες μάρτυρες που μαρτυρούσαν την αθωότητα του, του απαγγέλθηκαν κατηγορίες για κουκούλα, κατοχή και ρίψη ... μολότοφ, διατάραξη της κοινής ειρήνης και απόπειρα βαριάς σκοπούμενης σωματικής βλάβης και προφυλακίσθηκε στον Κορυδαλλό.
Ο Μάριος είναι απόφοιτος ΤΕΦΑΑ και εργάζεται ως προπονητής κολύμβησης παιδιών και νηπίων στο ΟΑΚΑ. Είναι ένας νέος που μεγάλωσε στη Λιβαδειά, ιδιαίτερα αγαπητός σε όλους όσους τον γνωρίζουν. Την ημέρα της σύλληψης του αμέσως μετά την πορεία σκόπευε να πάει στο ΟΑΚΑ που είχε μάθημα. Στις φωτογραφίες φαίνεται ότι το πρόσωπό του είναι ακάλυπτο, ενώ στον σάκο που κρατούσε δεν βρέθηκαν παρά τα πράγματα της δουλειάς του.
Είναι φανερό ότι ο Μάριος είχε την ατυχία να αποτελέσει παράδειγμα προς συμμόρφωση. Στη θέση του Μάριου θα μπορούσε να βρίσκεται οποιοσδήποτε νέος άνθρωπος που διαδηλώνει, για να προστατέψει κοινωνικά δικαιώματα και να εκφράσει την αντίθεσή του στα μέτρα κατά των εργαζομένων. Είναι λοιπόν εγκληματικό να ταλαιπωρείται, να στιγματίζεται και να αντιμετωπίζει κίνδυνο φυλάκισης στην αρχή της ζωής του, επειδή άσκησε ειρηνικά το δικαίωμά του στη διαμαρτυρία. Και είναι επικίνδυνο το μήνυμα που στέλνουν στην κοινωνία πρακτικές όπως η βία, η κατάχρηση εξουσίας και η αδικία απέναντι σε ενεργούς πολίτες όπως ο Μάριος.
Για τους λόγους αυτούς η άδικη σύλληψη του Μάριου Ζέρβα έχει ξεσηκώσει ένα πρωτοφανές πανελλαδικό κύμα συμπαράστασης. Πιστεύουμε ότι είναι σημαντική η συμπαράσταση που θα εκδηλωθεί από τους συντοπίτες και την πόλη που μεγάλωσε. Απευθύνουμε έκκληση σε όλους να σταθούν στο πλάι του και να αναλάβουν πρωτοβουλίες. Καλούμε το δημοτικό και το νομαρχιακό συμβούλιο, κάθε σύλλογο και σωματείο, κάθε συνδικαλιστικό, πολιτικό, επιστημονικό, αθλητικό, κοινωνικό, πολιτιστικό φορέα της Λιβαδειάς και της Βοιωτίας να εκδώσουν ψήφισμα συμπαράστασης στο Μάριο Ζέρβα.
Η επιτροπή συμπαράστασης στον Μάριο Ζέρβα
1. Αγαπίδου Αγγελική
2. Αγραφιώτης Γιώργος
3. Αντωνιάδης Δημήτρης
4. Αντωνόπουλος Ηλίας
5. Ασημάκης Θύμιος
6. Βλάχος Γιώργος
7. Γιαννέλος Στάθης
8. Γερούλιας Γιάννης
9. Γεωργαντά Ελίζα
10. Γεωργίου Αθανάσιος
11. Γούπιος Βαγγέλης
12. Γουργιώτης Σπύρος
13. Γκουλής Λουκάς
14. Γκουλής Χρήστος
15. Γκουλής Ραφαήλ
16. Δεδεμάδης Χρήστος
17. Δημακόπουλος Στάθης
18. Δημητρέλος Πάνος
19. Δημητρίου Χρήστος
20. Δουλάκα Παναγιώτα
21. Δουλάκας Γιώργος
22. Ζαίμης Κ.
23. Ηλιάδης Γιώργος
24. Ηλίας Γιάννης
25. Θηβαίος Γιώργος
26. Θηβαίος Γιάννης
27. Κακοσαίου Κατερίνα
28. Κακοσαίος Σεραφειμ
29. Καλογήρου Στέλιος
30. Καρακούση Παναγιώτα
31. Καρατζάς Χαράλαμπος
32. Καρκάνας Αλέξανδρος
33. Καρκάνας Παναγιώτης
34. Κεράστας Εμμανουήλ
35. Κοτσικώνας Νώντας
36. Κουνούκλα Ευαγγελία
37. Λάμπρου Σπύρος
38. Λεβέντης Δημήτρης
39. Λιάκου Σοφία
40. Λυμπεράτος Μιχάλης
41. Μάρκος Λεωνίδας
42. Μεργούπης Δημήτρης
43. Μελισσάρης Δημήτρης
44. Μεταξάς Σπύρος
45. Μοσκέρα Βανέσσα
46. Μοσκέρα Σύλβια
47. Νιαβή Βασιλική
48. Νίκαινας Αναστάσιος
49. Νίκαινα Θεοδώρα
50. Νικολόπουλος Μάκης
51. Νικολίνας Δημήτριος
52. Ντίκα Άννα
53. Παπαγεωργίου Παναγιώτης
54. Παπαιωάννου Μιχάλης
55. Παπαγιαννάκη Νίκη
56. Παπαλάμπρος Βασίλης
57. Παπαθανασίου Φωτεινή
58. Πατρόκλου Χρυσαφούλα
59. Πέζη Ασπασία
60. Πολυτάρχου Κωνσταντίνα
61. Πολυτάρχου Μαρίνα
62. Πούλος Αγγελής
63. Πούλου Γιώτα
64. Πούλου Ελένη
65. Ράπτης Μάριος
66. Ραπτογιάννης Άκης
67. Ρεντίφη Βάσω
68. Σιμιτσάκου Λένα
69. Σπανούδη Δέσποινα
70. Σπήλιας Βασίλης
71. Στάμου Μαρία
72. Στρομπούλας Γιώργος
73. Τσαρούχας Γιάννης
74. Τζαβούλης Εμμανουήλ
75. Τσεπραηλίδου Χρυσάνθη
76. Τσιαχρής Βαγγέλης
77. Τσιαχρή Χαρούλα
78. Τσώνη Ελένη
79. Χρυσικού Βιβή
80. Φίλων Μαρίνος
81. Φλωρονίκου Μαρία
82. Φουντάς Βαγγέλης
83. Χρηστίδη Βασιλική
84. Ψάχουλας Ιωάννης

Ηλεκτρονική συλλογή υπογραφών: http://petitiononline.com/mariosz/petition.html

Ψήφισμα Συμπαράστασης απο το Εργατικό Κέντρο Λιβαδειάς για τον Μάριο.Ζ


ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Το Εργατικό Κέντρο Λιβαδειάς καταδικάζει τη σύλληψη και προφυλάκιση του νεαρού συμπολίτη μας γυμναστή Μάριου Ζέρβα.
Θεωρούμε ότι η προφυλάκιση και η κράτηση στις φυλακές Κορυδαλλού ενός νέου ανθρώπου που διαμαρτύρεται και που διεκδικεί μέσα από τους αγώνες για ένα καλύτερο αύριο γι’ αυτόν, είναι πολύ σκληρό και άδικο να συλλαμβάνεται.
Εμείς σαν Εργατικό Κίνημα τέτοιες ενέργειες τις καταδικάζουμε, είναι κατακριτέες και μας βρίσκουν αντίθετους.
Το μήνυμα που στέλνουμε προς τις αρχές καταστολής, προς τους νέους και προς όλους τους εργαζόμενους, είναι ότι δεν θα πάψουμε να διεκδικούμε σαν Εργατική Τάξη και σαν λαός, ώστε να έχουμε ένα καλύτερο αύριο, όπως έχουμε κάνει και στο παρελθόν.
Γι’ αυτό το λόγο απαιτούμε ο νεαρός συνάδελφος να αφεθεί άμεσα ελεύθερος κι αν υπάρχουν πραγματικά στοιχεία σε βάρος του να παραπεμφθεί σε δίκη.
Καλούμε τη Κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στην κατάργηση του νόμου που ποινικοποιεί την «κουκούλα» , γιατί τέτοιοι νόμοι δεν συνάδουν με τη Δημοκρατία και την ελεύθερη έκφραση.
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΣΤΑΘΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Δήλωση του βουλευτή Βοιωτίας του ΠΑΣΟΚ,Β.Τόγια σε ραδιόφωνο, στις 26/03/2010



Η Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ, εξέδωσε επιτέλους δελτίο τύπου για τον Λιβαδίτη Μάριο Ζέρβα. Μπράβο τους έστω και με καθυστέρηση.
Το σχετικό ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ έχει ως ακολούθως:

H Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ με αφορμή την σύλληψη και προφυλάκιση του νεαρού συμπολίτη μας γυμναστή Μάριου Ζέρβα θεωρεί ότι η προφυλάκιση και η κράτηση στις φυλακές Κορυδαλλού ενός νέου ανθρώπου που συνελήφθη σε πορεία, είναι πολύ σκληρό και άδικο μέτρο που δεν μπορεί να συμβαδίσει με τις αρχές μας, ούτε με την ιδεολογία της παράταξη μας, που έδωσε αγώνες για την Δημοκρατία, την Ελεύθερη έκφραση, την Συμμετοχή.
Ο νεαρός θα πρέπει να αφεθεί άμεσα ελεύθερος και αν υπάρχουν στοιχεία σε βάρος του να παραπεμφθεί σε δίκη.
Η Κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην κατάργηση του νόμου που ποινικοποιεί την κουκούλα.
Ο Γραμματέας της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ
Γιώργος Σιδέρης

Μείωση των ατυχημάτων στην χώρα, στην τέταρτη θέση υψηλής επικινδυνότητας όμως η Φωκίδα

Στην Τέταρτη θέση υψηλής επικινδυνότητας η Φωκίδα, την ίδια στιγμή που ταυτόχρονα σαν Νομός εμφανίζεται να έχει πολλά ατυχήματα ενώ έχει λίγες παραβάσεις.
Μόνο στα έργα της Κακανού να μετρήσουμε τα θύματα φτάνει. Πρέπει να βελτιωθεί το οδικό δίκτυο, όσοι είναι αρμόδιοι έχουν την ευθύνη για την κατάσταση αυτή.

«Γρίπη» της ασφάλτου με χιλιάδες θύματα
Του ΓΙΑΝΝΗ ΛΥΒΙΑΚΗ

Πρώτη φορά μετά το 1982 καταγράφτηκε στην Ελλάδα μείωση στα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα κατά 7,1% και στον αριθμό των νεκρών κατά 6,2%.

Συγκεκριμένα, το 2009 είχαμε 100 λιγότερα ατυχήματα και 96 λιγότερους νεκρούς, σε σχέση με το 2008. Στους σοβαρά τραυματίες παρατηρήθηκε μείωση κατά 11,6%, ενώ στους ελαφρά η μείωση ήταν μόνο 2,7% με τον αριθμό τους όμως να παραμένει μεγάλος, 16.683 άτομα. Οι μειώσεις δεν κυμάνθηκαν ομοιόμορφα σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος, αλλά υπήρχαν και νομοί όπου διαπιστώθηκαν σημαντικές αυξήσεις είτε των ατυχημάτων είτε των παθόντων.

Η αξιολόγηση έγινε από το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης και συγκεκριμένα απ' τον διευθυντή του Εργαστηρίου, Κ. Ζοπουνίδη, και τους καθηγητές Μιχ. Νικολαράκη και Μιχ. Δούμπο.

*Οπως επισημαίνουν, με την εφαρμογή της πολυκριτήριας μεθοδολογίας των συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων επεξεργάζονται τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν τα τροχαία ατυχήματα και τους παθόντες ... σε κάθε νομό της Ελλάδος κάθε έτος. Για τον εντοπισμό των επικίνδυνων νομών χρησιμοποιούνται 18 κριτήρια, τα οποία προκύπτουν από το συνδυασμό κάθε είδους ατυχήματος (θανατηφόρα, σοβαρά, ελαφρά) και κατηγορίας παθόντων (νεκροί, σοβαρά, ελαφρά τραυματίες) ενός νομού προς το αντίστοιχο σύνολο της χώρας σε σχέση με μεταβλητές του νομού όπως ο πληθυσμός, τα κυκλοφορούντα οχήματα και το μήκος οδικού δικτύου προς τις αντίστοιχες στο σύνολο της χώρας.

*Οι ίδιοι διαπιστώνουν ότι «σύμφωνα με το β' εθνικό στρατηγικό σχέδιο "καθ' οδόν 2006 -2010", που εκπονήθηκε για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα, ο αριθμός των νεκρών για το 2009 έπρεπε να ήταν 1.120 άτομα, υπάρχει δηλαδή αρνητική απόκλιση κατά 343 άτομα. Το ίδιο συνέβη και το 2008, κατά το οποίο η απόκλιση ήταν 337 άτομα. Το σχέδιο αυτό δεν εφαρμόσθηκε από τους φορείς της πολιτείας, έτσι ο στόχος των 1.010 νεκρών για το 2010 έχει εγκαταλειφθεί και τώρα επιδιώκεται η μείωση κατά 100 ατόμων κάθε έτος ώστε να επιτευχθεί το επιδιωκόμενο έστω με καθυστέρηση τεσσάρων ετών το 2014. Η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες της Ε.Ε. που δεν έχει πετύχει σημαντικά αποτελέσματα και δεν έχει κάνει ουσιαστική προσπάθεια για την επίτευξη του στόχου της μείωσης των νεκρών από τροχαία ατυχήματα.

Το μέτρο της απόσυρσης

»Η απόφαση για κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης των παλαιών αυτοκινήτων μόνο για βραχυπρόθεσμους οικονομικούς λόγους ήταν εσφαλμένη, γιατί από άποψη οδικής ασφάλειας είναι ολέθρια. Συνεχίζουν να κινούνται στους ελληνικούς δρόμους αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, χωρίς σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, κακοσυντηρημένα, ρυπογόνα κ.λπ.

»Ενα θανατηφόρο ατύχημα να προκαλέσει μόνο ένα από αυτά, αναλογιστήκατε τι οικονομικές επιπτώσεις θα έχει στο σύστημα υγείας, στις ασφαλιστικές εταιρείες, στις συντάξεις, στις αποζημιώσεις κ.λπ.; Οσον αφορά στο οικονομικό σκέλος, θα μπορούσαν να κληθούν να συνδράμουν και οι ασφαλιστικές εταιρείες, που τελικά θα βρεθούν ωφελημένες.

»Για να γίνει κατανοητό πώς αντιμετωπίζεται η τόσο παραγκωνισμένη οδική ασφάλεια θα αρκούσε μια σύγκριση με τη διαχείριση που έγινε για τον ιό της νέας γρίπης, δηλαδή διαρκή τηλεοπτικά μηνύματα, φυλλάδια, εμβόλια, συζητήσεις, εκπομπές με τζίρο εκατομμυρίων ευρώ και τελικό απολογισμό περίπου 130 νεκρούς. Αντίθετα, στους δρόμους θυσιάζουμε 1.500 άτομα κάθε χρόνο και δεν συμβαίνει τίποτα από τα παραπάνω. Μήπως στο μέλλον έπρεπε να δούμε με τον ίδιο τρόπο και τους χιλιάδες θανάτους στην άσφαλτο και με δεδομένο ότι εδώ "εμβόλιο" δεν υπάρχει;».

*Συμπερασματικά σημειώνουν επίσης: «Εντοπίσθηκαν οι περιοχές που έχουν πρόβλημα ατυχημάτων και η απόδοση της τροχαίας δεν είναι ικανοποιητική. Πρέπει να παρακολουθούνται σε κάθε νομό οι αυξομειώσεις της απόδοσης από έτος σε έτος και να μελετηθούν τα αίτια της αύξησης ή της μείωσης των ατυχημάτων. Ο συνδυασμός των δύο αναλύσεων μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο τόσο για την παρακολούθηση της επικινδυνότητας κάθε νομού, όσο και για τη λήψη μέτρων.

»Στις περιοχές που εντοπίσθηκαν από την έρευνα να έχουν πρόβλημα τροχαίων ατυχημάτων πρέπει οι αστυνομικοί να είναι αυστηρότεροι με τους οδηγούς και τα όρια ανεκτικότητας να είναι μηδενικά.

»Πρέπει να ενισχυθεί το ανθρώπινο δυναμικό των υπηρεσιών τροχαίας, περισσότερες περιπολίες και αυτοκίνητα στους δρόμους, ποιοτική αναβάθμιση του προσωπικού και κίνητρα για αποδοτικότερη εργασία.

»Πρέπει ακόμα να επισπευσθεί η δημιουργία γενικής γραμματείας πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων για τον καλό συντονισμό όλων των εμπλεκόμενων φορέων και για να δώσει οδηγίες στις κατευθύνσεις που χρειάζεται. Πρέπει να γίνει για το υπόλοιπο του 2010 ένα μεταβατικό συμπληρωματικό σχέδιο του "καθ' οδόν" μέχρι να εκπονηθεί και εφαρμοστεί το νέο στρατηγικό σχέδιο οδικής ασφάλειας 2010-2015, γιατί κάθε μέρα είναι σημαντική και δεν πρέπει να χάνεται πολύτιμος χρόνος στην κατεύθυνση αυτή.

Κάθε χρόνο 100 λιγότεροι νεκροί

»Για να επιτευχθεί τόσο ο στόχος της μείωσης των νεκρών κατά 100 κάθε χρόνο μέχρι το 2014 πρέπει να εκπονηθεί και εφαρμοσθεί συγκεκριμένο σχέδιο που θα προβλέπει ανά περιοχή και κατηγορία ατυχήματος τις μειώσεις που πρέπει να γίνουν και τους επιμέρους στόχους.

»Ανεξάρτητα από τα έργα που πρέπει να γίνουν για τη βελτίωση του οδικού δικτύου τα οποία είναι μακροπρόθεσμα και την επανεξέταση του μέτρου της απόσυρσης των παλαιών αυτοκινήτων για την ανανέωση του στόλου και την κυκλοφορία ασφαλέστερων οχημάτων, η κατάσταση για τη μείωση των ατυχημάτων πρέπει να αντιμετωπισθεί με τα σημερινά υπάρχοντα δεδομένα, λαμβανομένης υπόψη και της οικονομικής κρίσης».
Από enet.gr

Kαμία πρόκληση δεν είχαν δεχτεί οι αστυνομικοί και ότι η περιοχή ήταν γεμάτη από κόσμο, κατέθεσε στην δίκη 17 χρονος μαθητής

Μαθητής καταθέτει στοιχεία για τη δολοφονία Γρηγορόπουλου

Με τη συγκλονιστική κατάθεση ενός δεκαεπτάχρονου σήμερα μαθητή που βρισκόταν στο σημείο όπου δολοφονήθηκε ο Αλέξανδρος και είναι ένα από τα δύο παιδιά που τον έπιασαν λίγο πριν ξεψυχήσει συνεχίζεται στην Άμφισσα η δίκη των δύο ειδικών φρουρών, Επαμεινώνδα Κορκονέα και Βασίλη Σαραλιώτη.

Ο μάρτυρας υποστήριξε ότι καμία πρόκληση δεν είχαν δεχτεί οι αστυνομικοί, ότι η περιοχή ήταν γεμάτη από κόσμο, κυρίως από... μαθητές και φοιτητές και ότι όταν πυροβολήθηκε ο Αλέξανδρος βρισκόταν σχεδόν απέναντι από τους αστυνομικούς.

Η δίκη χρειάστηκε να διακοπεί για λίγο, καθώς ο νέος ξέσπασε σε λυγμούς όταν περιέγραφε τα τελευταία δευτερόλεπτα της ζωής του άτυχου μαθητή που προσπαθούσε, όπως τόνισε, κάτι να μας πει, αλλά δεν τα κατάφερε.

Αύριο έχει κληθεί να καταθέσει ο βασικότερος μάρτυρας της υπόθεσης, ο 16χρονος φίλος του Αλέξανδρου, ο οποίος βρισκόταν δίπλα του την ώρα του τραγικού συμβάντος.
Από enet.gr

ΡΑΦΤΙΝΓΚ ΣΤΟΝ ΕΥΗΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ-ΟΡΕΙΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΙΤΕΑΣ


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΩΝ ΟΡΕΙΒΑΤΩΝ ΙΤΕΑΣ – ΚΙΡΡΑΣ


ΚΥΡΙΑΚΗ 11/ 4 / 2010 ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΡΑΦΤΙΝΓΚ ΣΤΟΝ ΕΥΗΝΟ.

ΚΟΣΤΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

1) ΕΤΑΙΡΕΙΑ TREKKING HELLAS 50 e
Περιλαμβάνει .....
α) Επαγγελματία οδηγό .
β)τοπική μεταφορά
γ) Ελαφρύ γεύμα .
δ) Εξοπλισμό απαραίτητο (στολή νεοπρέν , σωσίβιο, κράνος ) .

2) ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ……………….15 e

ΣΥΝΟΛΟ Ν 65 e

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ
ΠΕΜΤΗ

ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ 7 & 30 μ.μ .

ΤΗΛ. 2265032100 κιν. 6945703548

Αυξάνονται πάλι οι τιμές των καυσίμων στις περιοχές που έχει επιβληθεί πλαφόν, αλλά συνεχίζουν να αγνοούν το πλαφόν οι βενζινοπώλες

Νέες ανώτατες τιμές καυσίμων ισχύουν από την Δευτέρα

Τις νέες ανώτατες τιμές των καυσίμων που θα ισχύουν από Μ.Δευτέρα,μέχρι και την Κυριακή του Πάσχα ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Οι νέες ανώτατες τιμές είναι 0,1 - 0,2 λεπτά υψηλότερες σε σχέση με εκείνες που ισχύουν τώρα, λόγω μεταβολής των διεθνών τιμών στο μεσοδιάστημα.

Όπως είναι γνωστό, το πλαφόν στις τιμές των καυσίμων επιβλήθηκε σε οκτώ νομούς (Δωδεκάνησα, Ηράκλειο, Θεσπρωτία, Λασίθι, Πρέβεζα, Ρέθυμνο, Φωκίδα, Χανιά) και ... θα ισχύσει μέχρι τις 11 Απριλίου.

Το υπουργείο καλεί τις νομαρχίες να κάνουν ελέγχους για την εφαρμογή του πλαφόν και να επιβάλουν κυρώσεις σε περίπτωση παράβασης.

Ο νόμος προβλέπει ποινικές κυρώσεις και πρόστιμα από 5.000 έως 1.500.000 ευρώ.

Νομός/Αμόλυβδη 95 RON/Super Αμόλυβδη 100RON/Super (LRP)/ Diesel Κίνησης

ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ: 1,519/1,710/1,552/1,240

ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ:1,522/1,736/ 1,579/1,281

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ: 1,494/-/-/1,271

ΛΑΣΙΘΙΟΥ: 1,545/1,733/1,602/1,275

ΠΡΕΒΕΖΑΣ: 1,479/1,679/-/-

ΡΕΘΥΜΝΗΣ: 1,563/1,783/1,600/1,294

ΦΩΚΙΔΑΣ: 1,492/-/-/-

ΧΑΝΙΩΝ: 1,539/1,745/1,596/1,289

Από kathimerini.gr

Αγνοούν το πλαφόν και πωλούν μέχρι και 5 λεπτά πάνω από αυτό – θα πέσουν πρόστιμα;

Συνεχίζουν να αγνοούν το πλαφόν αρκετοί πρατηριούχοι σε 6 από τους 8 επίμαχους νομούς, μια εβδομάδα σχεδόν από την εφαρμογή του.

Αποκλίσεις μέχρι και… 5 λεπτά το λίτρο, πάνω από το πλαφόν καταγράφει μια απλή σύγκριση με τις μέγιστες τιμές που περιλαμβάνει το Παρατηρητήριο (www.fuelprices.gr) στην ιστοσελίδα του. Και το ερώτημα είναι αν στους συγκεκριμένους πρατηριούχους θα επιβληθούν ή όχι ποινές , δηλαδή πρόστιμα τα οποία σύμφωνα με το νόμο ξεκινούν από τα 5.000 ευρώ και μπορεί να φτάσουν μέχρι και το 1,5 εκατ. ευρώ (θεωρητικά βέβαια, αφού στην πράξη τέτοιες κυρώσεις ουδέποτε έχουν επιβληθεί).

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Πρέβεζας. Στο διάστημα από την Τετάρτη μέχρι και χθες, η ανώτατη επιτρεπόμενη τιμή για το νομό είχε οριστεί στα 1,477 ευρώ, όμως κάποιοι πρατηριούχοι πωλούσαν απλή αμόλυβδη προς 1,529 ευρώ/ λίτρο. Δηλαδή έως 5,2 λεπτά πάνω από το πλαφόν.

Τα ίδια σε άλλους 5 νομούς

Τα ίδια συνέβησαν και σε άλλους 5 από τους 8 νομούς (πλην Ρεθύμνου και Χανίων, τους μόνους που συμμορφώθηκαν σχεδόν απόλυτα). Στα Δωδεκάνησα, η τιμή πλαφόν ήταν 1,517 ευρώ αλλά η πραγματική μέγιστη τιμή 1,56 ευρώ (4,3 λεπτά διαφορά). Στη Φωκίδα, το πλαφόν ήταν 1,490 ευρώ, αλλά η μέγιστη τιμή έφτασε στα 1,528 (απόκλιση 3,8 λεπτά). Αντίστοιχα στη Θεσπρωτία είχαμε πλαφόν 1,493 ευρώ, αλλά μέγιστη τιμή 1,519 ευρώ (2,6 λεπτά). Στο Λασίθι, πλαφόν 1,543 ευρώ, αλλά ανώτατη τιμή αντλίας τα 1,558 ευρώ (1,5 λεπτά διαφορά). Και στο Ηράκλειο πλαφόν 1,520 ευρώ και μέγιστη τιμή τα 1,535 ευρώ (1,5 λεπτά η διαφορά).

Θα επιβληθούν κυρώσεις;

"Σήμερα αναμένουμε την ενημέρωση από τις 8 νομαρχίες για τα αποτελέσματα των ελέγχων", απαντά ο γενικός γραμματέας Εμπορίου Στέφανος Κομνηνός, που την Παρασκευή τους απέστειλε επιστολή, επισημαίνοντας τους τα αυτονόητα : Δηλαδή "να ελέγχουν καθημερινά τις τιμές λιανικής, καθώς και χονδρικής στις οποίες αγοράζουν τα πρατήρια, ει δυνατόν με επιτόπια έρευνα", και ότι "σε περίπτωση υπέρβασης της ανώτατης τιμής, να επιβάλλονται οι προβλεπόμενες ποινικές κυρώσεις...". Στην ίδια επιστολή καλεί τις νομαρχίες να ενημερώσουν την Επιτροπή Ανταγωνισμού αν διαπιστωθούν εναρμονισμένες πρακτικές τιμολόγησης, δηλαδή να πωλούν όλοι στην ίδια τιμή, ειδικά όταν προς της επιβολής πλαφόν, πωλούσαν σε τιμές χαμηλότερες της ανώτατης.

Άραγε, τι θα γίνει στη διάρκεια της Μ. Εβδομάδας, όπου οι τιμές πλαφόν στους 8 νομούς θα είναι ελαφρώς αυξημένες κατά 1-2 λεπτά, όπως ανακοινώθηκε την Παρασκευή, λόγω ανόδου των διεθνών τιμών πετρελαίου. Θα αυξηθούν κι άλλο οι μέγιστες τιμές πώλησης ; Και αν ναι, θα πέσουν επιτέλους πρόστιμα ;

Κρήτη: Απειλούν με κλείσιμο πρατηρίων

Στο μεταξύ, το 48ωρο κλείσιμο των πρατηρίων της Κρήτης, τη Μ. Τετάρτη και τη Μ. Πέμπτη ανακοινώσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (η μία από τις δύο που υπάρχει στο κλάδο των βενζινοπωλών με τα περισσότερα μέλη της να βρίσκονται στην Κρήτη), αντιδρώντας στην επιβολή πλαφόν μόνο στη λιανική, και όχι και στους άλλους δύο κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας, δηλαδή τα διυλιστήρια και στις εταιρείες. Συνάντηση μαζί της αναμένεται να έχουν σήμερα ο γ.γ. Εμπορίου και ο υφυπ. Περιβάλλοντος Ι. Μανιάτης προκειμένου να βρεθεί τρόπος να μην κλείσουν μέσα στις γιορτές οι πρατηριούχοι- μέλη της.

Γιώργος Φιντικάκης
Από www.reporter.gr

Για να δείτε τις τιμές των καυσίμων στην Φωκίδα πατήστε ΕΔΩ

Ο πλάτανος στο Κουπάκι Φωκίδας

Το Κουπάκι είναι ένα από τα πανέμορφα χωριά της ορεινής Δωρίδας και από 25/03/2010 υπάρχει στο διαδίκτυο
η ηλεκτρονική σελίδα του χωριού
Σας παρουσιάζουμε απο εκεί ένα άρθρο για τον πλάτανο του χωριού.


Όλοι έχουμε ξαποστάσει στην σκιά του. Είναι το σύμβολο του χωριού μας.
Ο Μεγάλος Πλάτανος στην βρύση της Μότσου.
Κάποιοι όμως αποφάσισαν ότι ο Πλάτανος αυτός πρέπει να κλαδευτεί. Χωρίς να ρωτήσουν, χωρίς να προειδοποιήσουν και χωρίς να ενημερώσουν κανέναν.
Και ο Πλάτανος κόπηκε, από κάποιους ανειδίκευτους εργάτες, και χωρίς την παρουσία ... κάποιου ειδικού γεωπόνου τουλάχιστον.
Τα σχόλια περισσεύουν. Δείτε πως ήταν και πως κατάντησαν το καμάρι του χωριού μας.

Ο Πλάτανος όπως όλοι τον καμαρώναμε .......................


.............. και όπως τον κατάντησαν



Από coupaki.gr

Eπιτέθηκαν στον πρόεδρο της ΓΣΕΕ στο Αγρίνιο

Ήταν να μην γίνει η αρχή. Πάλι γιούχαραν και πετάξανε νερά στον Παναγόπουλο.
Έτσι είναι αυτή είναι η μοίρα όσων θησαυρίζουν για να αποτρέπουν τους εργατικούς αγώνες.
Κατατίθεται το φορολογικό Νομοσχέδιο και ούτε την τρίωρη στάση που είχαν κηρύξει στο προηγούμενο νόμο για την περικοπή των μισθών δεν καλεί πλέον η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ, φαίνεται θεωρούν φυσιολογικό τα βάρη να πέφτουν πάλι στους εργαζόμενους ενώ οι τράπεζες φορολογούνται μόνο με 10% ...
Θύμα επίθεσης ομάδας νεαρών ατόμων έπεσε ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γιάννης Παναγόπουλος χθες τα μεσάνυχτα στο κέντρο του Αγρινίου. Ο κ. Παναγόπουλος παραβρέθηκε στα εγκαίνια καφετέριας, στενού συγγενικού προσώπου του, που βρίσκεται ...επί της πλατείας Δημοκρατίας. Φεύγοντας από το συγκεκριμένο μαγαζί έκανε μια στάση στο καφέ Μετρό όπου και του επιτέθηκαν οι νεαροί, οι οποίοι τον ακολουθούσαν περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να δράσουν, εκσφενδονίζοντάς του μπουκάλια με νερό. Ευτυχώς με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων και την άμεση επέμβαση της αστυνομίας τα πνεύματα ηρέμησαν.
Από agrinio-news

Έκρηξη βόμβας με νεκρό στα Κ. Πατήσια

Βόμβα εξερράγη με αποτέλεσμα να διαμελιστεί 15χρονος Αφγανός και να τραυματιστεί σοβαρά η αδελφή του ηλικίας 11 ετών και ελαφρύτερα η μητέρα του ηλικίας 45 ετών.

Όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες, το κορίτσι έχει τραυματιστεί στα άνω άκρα και διακομίστηκε στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, όπου νοσηλεύεται στην μονάδα εντατικής θεραπείας, ενώ η μητέρα που ονομάζεται Ναζάχ Ζάχρα, διακομίστηκε στον Ερυθρό Σταυρό. Και οι δύο είναι αλλοδαπές, αφγανικής καταγωγής. Στο νοσοκομείο έσπευσε ο αρχηγός της ΕΛΑΣ Λευτέρης Οικονόμου και αργότερα συμμετείχε σε έκτακτη σύσκεψη υπό τον ... υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Το περιστατικό συνέβη στην διασταύρωση των οδών Πολίτη Φωτίου 10 και Ιακωβάτων 61, σε κτίριο της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης στα Κάτω Πατήσια, όπου στεγάζεται το Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης, περίπου στις 10:40 το βράδυ της Κυριακής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η 11χρονη είδε στο πεζοδρόμιο μία σακκούλα, την πήρε την έδωσε στον αδελφό της και όταν απομακρύνθηκαν 10 περίπου μέτρα έγινε η έκρηξη.

Επί τόπου βρίσκεται κλιμάκιο της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας που έχει αποκλείσει την περιοχή και ο υπαρχηγός της ΕΛΑΣ Ι. Ραχωβίτσας.

Σημειώνεται ότι δεν υπήρξε προειδοποιητικό τηλεφώνημα για βόμβα, ενώ στο Σπόρτινγκ το βράδυ της Κυριακής διοργανώθηκε εκδήλωση μουσουλμάνων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Αντιτρομοκρατική αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά και αρχικά εξέτασε δύο σενάρια: ή ο νεκρός προσπαθούσε να τοποθετήσει τον εκρηκτικό μηχανισμό και από λάθος στη συνδεσμολογία αυτός εξερράγη, ή πρόκειται για περαστικό ο οποίος αντελήφθη το ύποπτο πακέτο έσκυψε να δει τι είναι και η βόμβα εξερράγη, με αποτέλεσμα να διαμελιστεί και να τραυματιστούν οι δύο Αφγανές.

Αρχικά εξετάστηκε το ενδεχόμενο ο νεκρός να ήταν ο σύζυγος της Αφγανής, αφού πληροφορίες ανέφεραν ότι η οικογένεια ζούσε συλλέγοντας αντικείμενα από τα σκουπίδια, και κατά μία εκδοχή που αναφέρουν αυτόπτες μάρτυρες, ο νεκρός έψαχνε σε κάδο απορριμμάτων όταν εξεράγη ο μηχανισμός, ο οποίος μπορεί να βρισκόταν σε μία παλαιά βαλίτσα.

Για τον λόγο αυτό η Αστυνομία εξετάζει και το ενδεχόμενο ρατσιστικής επίθεσης, δηλαδή κάποιοι να παγίδευσαν την βαλίτσα για να σκοτώσουν αλλοδαπούς ρακοσυλλέκτες.
Από zougla.gr

Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Δου Νου Του ρε… τι σου ζητάνε;

Επιβάλλετε να ρίξουμε μια ματιά πίσω από τις γραμμές των αποφάσεων και κυρίως πίσω από τη σκόνη που σηκώνουν πανηγυρίζοντας οι κυβερνήτες μας και οι αλαλάζοντες «συνεργάτες» τους στα media, στην προσπάθεια τους να μας πείσουν πως στη Σύνοδο της Ευρωπαϊκής Ενωσης «σωθήκαμε». Τα ψέματα και η σύγχυση δεν μπορούν να κρύψουν την οδυνηρή πραγματικότητα, για την οποία θα πρέπει να προετοιμαστούμε. Καλό θα είναι λοιπόν να αποκωδικοποιήσουμε αυτές τις αποφάσεις και να προετοιμαστούμε για να αντιμετωπίσουμε τα δύσκολα που έρχονται:

Πρώτον:
Στη μάχη που δίνει η Γερμανία (ευρώ) προκειμένου να διασφαλίσει τα συμφέροντά της έναντι των ΗΠΑ (δολαρίου) έκανε την στρατηγική της επιλογή, στην οποία δεν περιλαμβάνεται η Ελλάδα. Η Ελλάδα την περασμένη Πέμπτη παραδόθηκε στους μηχανισμούς του ΔΝΤ και της Ουάσιγκτον. Αν, τελικά, η Γερμανία καταφέρει να περισώσει την ευρωπαϊκή οικονομική της ηγεμονία και το ευρώ, είναι κάτι που θα φανεί μέσα στα λίγα επόμενα χρόνια. Σε κάθε περίπτωση πάντως, μέσα σε αυτά τα επόμενα χρόνια η ελληνική οικονομική πραγματικότητα θα γίνει…αγνώριστη. Απολύσεις, μείωση αμοιβών,ανασφάλιστη εργασία, ιδιωτικοποιήσεις σε ότι από τη δημόσια περιουσία έχει απομείνει, περιγράφει το κοντινό μας μέλλον. Αυτό είναι το πανάκριβο κόστος του «φτηνού» δανεισμού μέσω του ΔΝΤ. Με αυτόν τον τρόπο θα ολοκληρωθεί η απορύθμιση της ελληνικής οικονομίας και θα ξεπουληθεί έναντι ευτελούς τιμήματος ότι έχει αξία. Δηλαδή υποδομές (δρόμοι, λιμάνια αεροδρόμια, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια) πλουτοπαραγωγικοί πόροι στο υπέδαφος, υπηρεσίες ... (υγεία παιδεία) και πάει λέγοντας…

Δεύτερον: Με αφορμή την ελληνική κρίση το Βερολίνο σπεύδει να δημιουργήσει μια νέα γραμμή άμυνας ξεκινώντας την προσπάθεια μιας θεσμοθετημένης ευρωπαϊκής οικονομικής διακυβέρνησης, σύμφωνη με την γερμανική «αρχιτεκτονική» και συντονισμένη με τα γερμανικά συμφέροντα. Το μήνυμα του Βερολίνου είναι σαφές: όποιος (π. χ. Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία κλπ ) επιθυμεί να απολαμβάνει την νομισματική σταθερότητα και ισχύ του ευρώ θα αποδεχτεί και τον γερμανικό έλεγχο επί της δημοσιονομικής- οικονομικής του πολιτικής. Πρόκειται, προφανώς, για μια επιλογή με κόστος, καθώς η γερμανική μηχανή ρισκάρει να χάσει, εκτός από την Ελλάδα την οποία ήδη «θυσίασε» ολόκληρο τον ευρωπαικό νότο (Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία).

Τρίτον : Αυτό που παρουσιάζεται ως μικτός μηχανισμός (ΕΕ και ΔΝΤ) διάσωσης της ελληνικής οικονομίας είναι στην πραγματικότητα ο μονόδρομος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Εκεί υπάρχει έτοιμο ένα πραγματικό πακέτο χρήματος με επιτόκιο 2,45%. Τόσο χρήμα (γύρω στα 25 δισεκατομμύρια ευρώ) και με τέτοιο επιτόκιο η Ελλάδα δεν μπορεί να βρει πουθενά. Τα όσα ακούγονται περί διμερούς δανεισμού της Ελλάδας από τους Ευρωπαίους εταίρους στην περίπτωση που δε μπορεί να βρει φτηνό χρήμα στην αγορά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Οι εταίροι, όπως διατυπώνεται στην απόφαση της περασμένης Πέμπτης, αν τελικά δανείσουν στην Ελλάδα, θα τη δανείσουν με τα τοκογλυφικά επιτόκια της αγοράς.

Συμπέρασμα: Η διαχείριση του ελληνικού χρέους, περνά στο ΔΝΤ. Με ποιο απλά λόγια το οι ΗΠΑ επανεμφανίζονται δυναμικά στο ελληνικό «οικόπεδο» για …παρατεταμένη εγκατάσταση
Απο skakistis.wordpress

Κυριακή των Βαΐων με ψάρι στην Ιτέα

ψαράδες ΙτέαςΊσως να μην το ξέρετε αλλά σήμερα, Κυριακή των Βαΐων, τα παλιότερα χρόνια τουλάχιστον έλεγαν κάλαντα και σας λέω μερικά:
«Ήρθε ο Λάζαρος ,
ήρθαν τα Βάγια ,
ήρθε η Κυριακή που τρών’ τα ψάρια.
Βάγια ,Βάγια και Βαγιώ,
Τρώνε ψάρι και κολιό.
Και την άλλη Κυριακή,
Τρώνε το ψητό τ’αρνί .

Καλό Πάσχα