Σελίδες
Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009
Υποτροφίες σε φοιτητές Ιατρικής, ενδιαφέρει και την Φωκίδα
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΥ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Σας γνωρίζουμε ότι το «Ίδρυμα Υποτροφιών για την Εκπαίδευση Χριστίνας
και Ιωάννη Ανάγνος» θα απονείμει μέχρι τις 10/12/2009 δύο υποτροφίες σε
ισάριθμους φοιτητές ιατρικής του πρώτου έτους.
Η προθεσμία υποβολής της σχετικής αίτησης θα λήξει στις 4/12/2009. Το ποσό κάθε υποτροφίας ... θα ανέλθει σε 8.500 δολάρια ΗΠΑ περίπου ετησίως.
Οι ανωτέρω υποτροφίες θα απονεμηθούν σε φοιτητές που κατάγονται από
το Νομό Ευρυτανίας αλλιώς από τους Νομούς Αιτωλοακαρνανίας, Φθιώτιδας και
Φωκίδας.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Από Οινοχώρι
Εγγραφές νέων μαθητών στην Φιλαρμονική Ιτέας
ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ !!!
ΟΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΗΛΙΚΙΑΣ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ
ΠΝΕΥΣΤΟ ή ΚΡΟΥΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ,
ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΜΑΣ,
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ
ΣΤΟΝ ΜΑΕΣΤΡΟ ΜΑΣ
ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΡΙΤΗ
ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ 5 - 8 μμ
ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ
( πίσω απ΄τον ΟΤΕ ).
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ... ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ, ΕΝΩ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ.
Από την πολύ καλή σελίδα xatzis.blogspot.com που είναι αρκετά ανανεωμένη και έχει πλέον ταξινομηθεί και ημερολογιακά με αποτέλεσμα να βρίσκει κανείς πιο εύκολα αυτό που τον ενδιαφέρει.
Μαγειρεύουν νέο, απαράδεκτο εκλογικό νόμο!
Ως πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησής του έθεσε την αλλαγή του εκλογικού συστήματος
"Νέος εκλογικός νόμος βάσει του λεγόμενου γερμανικού μοντέλου με συνδυασμό μικρών μονοεδρικών περιφερειών και μεγάλης περιφέρειας. Αυτό εξασφαλίζει την προστασία των βουλευτών με την κατάργηση των εξαρτήσεων και τις μεγάλες προεκλογικές δαπάνες" σημείωσε...." (Ελευθεροτυπία)
Είμαι εγώ δύσπιστος ή δικαίως το μυαλό μου πάει στο κακό;
Μετά έρχεται και η εκλογή του Μαχαίρι-στο-κόκαλο Παπουτσή (θυμόσαστε τι είχε γίνει με το ... Σαμίνα;):
Με 124 ψήφους είναι από χθες ο νέος γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ.
Το γλυκό "έδεσε"...
Το νέο εκλογικό σύστημα που θέλει να εφαρμόσει ο Γιωργάκης, θα εξασφαλίζει την παντοδυναμία του πρώτου κόμματος και τη συντριβή- διακοσμητική παρουσία των μικρότερων κομμάτων.
Πώς θα γίνει αυτό;
-150- 180 βουλευτές θα εκλέγονται από μονοεδρικές περιφέρειες/ στις οποίες θα κατατμηθεί η χώρα (άρα πιθανότητες εκεί έχουν μόνο η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ)
-Οι υπόλοιποι θα εκλέγονται ..."αναλογικά", με επιπλέον δώρο 50 βουλευτών στο πρώτο κόμμα!
-Θα παραμείνει το όριο του 3% για την είσοδο στη βουλή
Ο ΓΑΠ θεωρεί ότι καθώς με το σύστημα αυτό θα εξαφανιστούν όλοι οι μικρότεροι, η ΝΔ δεν έχει λόγο να μη συναινέσει...
Ο δικομματισμός εξασφαλίζεται από κάθε... "κίνδυνο".
Το αστείο είναι πως παρουσιάζεται αυτή η κλοπή ψήφων από τα ΜΜΕ: Ως ενίσχυση του ρόλου των βουλευτών!
Μου είναι γενικά ακατανόητο πως αποδέχονται οι πολίτες τη θεσμοθετημένη διακυβέρνηση από μειοψηφίες.
Ακόμη και το ΠΑΣΟΚ, παρά το θρίαμβο του, είναι πανίσχυρο στη βουλή έχοντας απέναντί του το 56% των πολιτών που δεν το ψήφισαν.
Το ΠΑΣΟΚ έβγαλε 1 βουλευτή για κάθε 17500 ψήφους. Ο ΣΥΡΙΖΑ πχ χρειάστηκε για κάθε βουλευτή πάνω από 24000 ψήφους. Οι Οικολόγοι με 173000 ψήφους έμεινα εκτός Βουλής...
Και τα πράγματα θα γίνουν ακόμη χειρότερα.
Το μόνο δίκαιο σύστημα που εξασφαλίζει την ισότητα των πολιτών και της κάθε ψήφου είναι η απλή αναλογική. Όλα τα άλλα εκλογομαγειρέματα, είναι εκ του πονηρού.
Από stoforos.blogspot.com
Σημείωση Iteanet: Στο τέλος θα κάνουν εκλογικό νόμο που θα καθορίζει το κυβερνών κόμμα ποιες περιοχές θα βγάζουν βουλευτή και κατόπιν το πρώτο κόμμα θα παίρνει 290 έδρες και τις υπόλοιπες δέκα τα υπόλοιπα κόμματα. Το πρόβλημα για να αποφασίσουν κάτι τέτοιο δεν είναι το Σύνταγμα που έτσι και αλλιώς απαγορεύει όλους τους καλπο-νοθευτικούς νόμους, ούτε και οι Δικαστές που το ερμηνεύουν , αυτοί είναι πρόθυμοι να δώσουν ότι γνωμοδότηση τους ζητήσουν. Ο μοναδικός λόγος που δεν το εφαρμόζουν ακόμα είναι γιατί έχουν λίγο μεγαλύτερα ποσοστά, αν τα ποσοστά του μικρύνουν θα το επιχειρήσουν στα σίγουρα.
Η δημοκρατία τους είναι η εξυπηρέτηση της οικονομικής εξουσίας, αν αυτή το ζητήσει δεν έχουν πρόβλημα και καταργούν όλα τα αίτια που προκαλούν ...ακυβερνησία.
Με την άδεια του Νομάρχη, συνεχίζεται η ρύπανση του Κορινθιακού απο την κόκκινη λάσπη του Αλουμινίου
Επειδή όμως τα πράγματα έχουν δυσκολέψει αφού υπάρχουν αντιδράσεις (κυρίως απο την ... Άρτεμη, τη Συμπαράταξη και το δίκτυο των συλλόγων και κινήσεων του Κορινθιακού), τελικά εκδόθηκε και η απαραίτητη άδεια.
Ας θυμηθούμε κάποιες συμπτώσεις:
1. Το Σεπτέμβρη του 2007 το Ν.Σ. ομόφωνα απέριψε την ΜΠΕ εφαρμογής των Βέλτιστων Διαθέσιμων Τεχνικών της εταιρίας ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ της ΕΛΛΑΔΟΣ. Ταυτόχρονα δήλωναν πομπωδώς αναρμοδιότητα υπογραφής της άδειας διάθεσης της ερυθράς ιλύος.
2. Πέρυσι, το Νοέμβρη του 2008, το ΕΛΚΕΘΕ απέστειλε επίσημο έγγραφο σε ΥΠΕΧΩΔΕ και Νομάρχη, αναφέροντας ότι είχε ανησυχητικά αποτελέσματα σε μετρήσεις και ζητώντας να γίνει έρευνα. Απάντηση δεν πήρε απο κανένα.
3. Τον ίδιο μήνα αντιπροσωπεία της Συμπαράταξης επισκέφθηκε το Νομάρχη ζητώντας του να προσφύγει κατά απόφασης του ΥΠΕΧΩΔΕ, στηριζόμενος σε ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου που γνωμοδοτούσε αρνητικά (υπό την πίεση εκατοντάδων πολιτών που ήταν παρόντες). Ο νομάρχης αρνήθηκε.
4.Η συνέχεια είναι γνωστή. Οι μετρήσεις συνεχίστηκαν και κατέδειξαν εφιαλτική ρύπανση σε καρκινογόνους ρύπους . Ο κ.Μυτηλιναίος μήνυσε (;) μελετητές και πολίτες.
5. Η μελέτη παρουσιάσθηκε σε ανοιχτή εκδήλωση στην Αντίκυρα με μεγάλη συμμετοχή πολιτών. Κανείς δεν ήρθε απο τη Νομαρχία και απο τους βουλευτές του νομού αν και είχαν όλοι προσκληθεί.
6. Αντίθετα άπαντες οι τοπικοί "παράγοντες" έκαναν παρέλαση και δηλώσεις πανηγυρίζοντας την γαλάζια σημαία στον Αη-Σίδερη. Μερικοί μάλιστα αναφέρθηκαν και στους "συκοφάντες" που διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις.
Θα επανέλθουμε
Από Συμπαράταξη Βοιωτών για το περιβάλλον
Τα ατυχήματα στον μεταλλευτικό κλάδο και οι ..εργολάβοι
Νέο εργατικό δυστύχημα στο συγκρότημα της ΛΑΡΚΟ και η θαρραλέα απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΝ να προβεί στην (για πρώτη φορά στα χρονικά ) προσωρινή σφράγιση του συνόλου των πέντε ηλεκτροκαμίνων στο εργοστάσιο σιδηρονικελίου της Λάρυμνας.
Σε έναν κλάδο που παρουσιάζει ένα από τους μεγαλύτερους δείκτες ατυχημάτων στην εργασία σε παγκόσμιο επίπεδο, απαιτείται ιδιαίτερη έμφαση στους τομείς της υγιεινής και ασφάλειας της εργασίας.
Στην Ελλάδα κάθε χρόνο συμβαίνουν 250-300 ατυχήματα στον κλάδο, από τα οποία 5-10 περίπου είναι θανατηφόρα (ΜΟ τελευταίας 20ετίας:7). Λαμβάνοντας δε υπόψιν το σύνολο των ... απασχολούμενων στον κλάδο, ο οποίος κυμαίνεται μεταξύ 15000-20000 ατόμων, προκύπτει ότι η συχνότητα των θανατηφόρων ατυχημάτων ανά 100.000 εργαζόμενους είναι περίπου 40. Τα παραπάνω αφορούν ατυχήματα στους μεταλλευτικούς και λατομικούς χώρους καθώς και το μεταλλουργικό συγκρότημα της ΛΑΡΚΟ ΓΜΜ. Α.Ε το οποίο εντάσσεται κλαδικά στον ίδιο τομέα εφόσον βρίσκεται εντός μεταλλευτικής παραχώρησης του δημοσίου.
Αν συγκριθούν τα παραπάνω με τα στοιχεία του ΙΚΑ για τα εργατικά ατυχήματα (συχνότητα θανατηφόρων ανά 100.000 εργαζόμενους) όπου η συχνότητα κυμαίνεται μεταξύ 4-5, συμπεραίνει κανείς ότι ένας εργαζόμενος στον εξορυκτικό τομέα έχει 10πλάσια πιθανότητα να πάθει θανατηφόρο ατύχημα από κάποιον που απασχολείται σε άλλη δραστηριότητα στην Ελλάδα.
Βέβαια τα συμπεράσματα αυτά είναι αναμενόμενα, λαμβάνοντας υπόψιν ότι οι μεταλλευτικοί και λατομικοί χώροι ως περιβάλλον εργασίας, παρουσιάζουν σημαντικές ιδιομορφίες, συνήθως χρησιμοποιούνται πολύ μεγάλα οχήματα, εκρηκτικά και μετακινούνται τεράστιες ποσότητες πετρώματος. Αν στα παραπάνω προστεθούν το δυναμικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον καθώς και οι ιδιαιτερότητες της ελληνικής οικονομίας, αντιλαμβάνεται κανείς την σοβαρότητα της κατάστασης αλλά και την ανάγκη για ειδικές παρεμβάσεις.
Ανάλογα είναι τα συμπεράσματα από στοιχεία που αφορούν την ΕΕ. Επισημαίνεται ότι μόνο ο αριθμός των θανατηφόρων ατυχημάτων που αφορούν τον εξορυκτικό κλάδο στην ΕΕ, είναι 5 φορές μεγαλύτερος από τον μέσο όρο των υπολοίπων κλάδων (ΕU, DG Enterprise, 2006). Στις ΗΠΑ ο δείκτης συχνότητας (ανά 100.000 εργαζόμενους) για τα θανατηφόρα ατυχήματα στον εξορυκτικό κλάδο είναι 20-30 για την τελευταία 20ετία, ενώ στην Νότιο Αφρική είναι 70-80. Στην Κίνα ο δείκτης είναι ακόμη μεγαλύτερος, καθώς κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους περισσότεροι από 6000 «μεταλλωρύχοι», σε μεταλλεία (συνήθως ανθρακωρυχεία) μικρής κλίμακας. Σύμφωνα με αναφορά του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας (ΔΟΕ), ο κίνδυνος θανατηφόρου ατυχήματος στα μικρά μεταλλεία ορισμένων αναπτυσσόμενων χωρών είναι μέχρι και 90 φορές μεγαλύτερος από αυτόν στα μεταλλεία των αναπτυγμένων χωρών.
Ποιες είναι οι αιτίες; Φυσικά δεν είναι η «κακιά η ώρα» ή οι συγκυρίες στις οποίες συχνά αποδίδονται τα ατυχήματα. Τα πλέον συνήθη πορίσματα των εκθέσεων συμφωνούν ότι τα ατυχήματα προκαλούνται από (α) ανασφαλείς συνθήκες εργασίας (β) ανασφαλείς ενέργειες και σπανίως από (γ) «τυχαία» συμβάντα, αδύνατον να προβλεφθούν.
Εντούτοις, αν εξετάσει κανείς διαχρονικά και σε βάθος τις αιτίες των ατυχημάτων, το κανονιστικό πλαίσιο των μεταλλευτικών και λατομικών εργασιών και έχει την εμπειρία και το θάρρος να «διαβάσει» πίσω από τις επιμέρους εκθέσεις, θα συμφωνήσει ότι τα ατυχήματα του τομέα στον τόπο μας έχουν τρεις διαχρονικές κυρίως αιτίες με σοβαρές πολιτικές προεκτάσεις:
1.Η ανάγκη για αξιόπιστη λειτουργία των ελεγκτικών μηχανισμών, ειδικότερα των Επιθεωρήσεων Μεταλλείων.
Στον τόπο μας, η πολιτεία που πρέπει να θέτει το κατάλληλο ελεγκτικό πλαίσιο (εργασιακές συνθήκες, περιβάλλον κλπ) έχει δυστυχώς αποτύχει επί δεκαετίες όχι τόσο να καταρτίσει το πλαίσιο αυτό (εν πολλοίς μας επιβάλλεται από την ΕΕ) αλλά κυρίως στο να καταφέρει να εγγυηθεί για την τήρησή του. H βασικότερη αδυναμία της πολιτείας είναι να ανταποκριθεί στην ανάγκη για δημιουργία αξιόπιστων ελεγκτικών μηχανισμών. Ηδη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Κοινωνικών Δικαιωμάτων (ΕΕΚΔ), εξετάζοντας το θέμα στο πλαίσιο της συλλογικής καταγγελίας 30/2005 του «Ιδρύματος Μαραγκοπούλου για τα δικαιώματα του ανθρώπου κατά της Ελλάδος» κατέληξε στο συμπέρασμα ότι υπάρχει εκ μέρους της Ελλάδος, παραβίαση του αρθρ.3 παρ.2 του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη, τον οποίο έχει κυρώσει η χώρα μας, ειδικότερα για τον μεταλλευτικό τομέα, λόγω έλλειψης επιθεωρητών μεταλλείων, μειωμένου ποσοστού ελέγχων αλλά και παροχής δεδομένων για τα ατυχήματα στους εξορυκτικούς χώρους.
Οι Επιθεωρήσεις Μεταλλείων Νοτίου και Βορείου Ελλάδος (ΕΜΝΕ και ΕΜΒΕ) αποτελούν κομβικές υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης, διαπεριφερειακής αρμοδιότητας, οι οποίες λειτουργούν για πολλές δεκαετίες έχοντας ανταποκριθεί στον ελεγκτικό τους ρόλο τόσο σε καταστάσεις δυναμικής ανάπτυξης αλλά και ύφεσης του εξορυκτικού κλάδου. Στα πλαίσια αυτά, διενεργούν προληπτικούς και κατασταλτικούς επιτόπιους ελέγχους (κατόπιν ατυχημάτων, καταγγελιών, εκτάκτων γεγονότων κλπ) και προβαίνουν σε όλα τα προβλεπόμενα μέτρα από το άρθρο 3 παρ. 1 και 2 του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη, δηλ. εκδίδουν μέτρα ασφαλείας, ελέγχουν την εφαρμογή τους και επιβάλλουν διοικητικές κυρώσεις όπου απαιτείται, προκειμένου να επιτευχθούν ασφαλείς και υγιεινές συνθήκες εργασίας.
Την τελευταία δεκαετία το προσωπικό των Επιθεωρήσεων Μεταλλείων δεν επαρκεί για την επιτέλεση του σοβαρότατου ελεγκτικού έργου, είτε προληπτικού είτε κατασταλτικού. Συνεπώς, οι Επιθεωρήσεις Μεταλλείων για να συνεχίσουν να είναι αποτελεσματικές στο έργο τους θα πρέπει να αναβαθμιστούν με νέο έμψυχο υλικό και υποδομές χωρίς περαιτέρω κατακερματισμό τους σε επιμέρους παραρτήματα ανά την επικράτεια. Κι αυτό γιατί η αποτελεσματικότητα του θεσμού οφείλεται αφενός μεν στην ολοκληρωμένη και ενιαία αντιμετώπιση των θεμάτων και αφετέρου στην ανάπτυξη τεχνογνωσίας, η οποία απορρέει από τη συγκριτική θεώρηση πολλών ομοειδών περιπτώσεων σε διάφορες περιοχές της Χώρας.
2.Η εργολαβική ανάθεση των περισσότερων εργασιών, η οποία κατά κανόνα αποβαίνει σε βάρος της ασφάλειας και της ποιότητας εργασίας.
Δυστυχώς αν κάνει κανείς τη συσχέτιση ατυχημάτων και εργολάβων, θα διαπιστώσει ότι τα περισσότερα και σοβαρότερα (δείκτες συχνότητας και σοβαρότητας) των ατυχημάτων του τομέα, συμβαίνουν στις εργασίες που γίνονται με εργολαβική ανάθεση.
Οι λόγοι είναι πολλοί: ανεπάρκεια ουσιαστικής επίβλεψης από κατάλληλα εξειδικευμένα στελέχη των εταιρειών, κριτήρια επιλογής τους από τις εταιρίες, ανύπαρκτες ή ελλιπείς συμβάσεις έργου, χαλαρότητα στην αντιμετώπιση όρων που αφορούν κανόνες ασφάλειας, ασυνεννοησία μεταξύ στελεχών επίβλεψης εργοδότη-εργολάβου. Κι ακόμα, ελλείψεις σε εκπαίδευση προσωπικού εργολάβου, ανεπάρκεια σε χρήση Μέσων Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ) και συστημάτων Υγιεινής και Ασφάλειας (Υ&Α), ελλιπής συντήρηση εξοπλισμού κλπ.
Στην Ελλάδα, ο θεσμός της εργολαβίας έχει στην πράξη αποδειχθεί ενδεχομένως για τις συγκυρίες των καιρών. Προσφέρει ευελιξία σε εργασιακά ζητήματα (ωράριο κλπ), ανάλογα με τις συνθήκες ζήτησης αγοράς, αξιοποίηση εξειδικευμένου και έμπειρου στελεχιακού δυναμικού, σημαντική μείωσης κόστους κ.α.
Εντούτοις, το προσωπικό των εργολάβων θα πρέπει να αντιμετωπίζεται, τουλάχιστον ως προς τα θέματα υγιεινής και ασφάλειας της εργασίας, όπως το προσωπικό της εργοδοτικής εταιρείας, δηλ. να τους παρέχεται κάθε υλικό μέσο αλλά και κάθε δυνατότητα εκπαίδευσης και βελτίωσης στην κατεύθυνση των θεμάτων Υ&Α.
Πρέπει λοιπόν οι μεταλλευτικές εταιρείες να αποδεχτούν πλήρως ότι ανεξάρτητα από τα αναγραφόμενα στις σχετικές εργολαβικές συμβάσεις «η ευθύνη για τις εργασίες εργολαβικής ανάθεσης είναι και δική τους», εφόσον αυτοί επιλέγουν τον «καλό ή τον κακό» εργολάβο κι εφόσον επιπλέον το θέμα επηρεάζει άμεσα τις επιδόσεις της εκάστοτε εταιρείας στον τομέα της ασφάλειας της εργασίας αλλά και τη γενικότερη εικόνα της.
Ανεξάρτητα λοιπόν αν πρόκειται για εργοδότη ή εργολάβο, η μείωση των ατυχημάτων πρέπει να έχει κοινές επιχειρησιακές πολιτικές, τακτικές και δράσεις: πιστή τήρηση των σχετικών διατάξεων του ΚΜΛΕ, συνεχής εκπαίδευση όλου του προσωπικού ανεξάρτητα ηλικίας και θέσης ευθύνης, οργανωμένα συνεργεία συντήρησης, αξιοποίηση της γραπτής εκτίμησης επαγγελματικών κινδύνων (Risk Assessment), του επιβλέποντος μηχανικού και τεχνικού ασφαλείας, επιχειρηματική υπευθυνότητα κ.α.
3.Η ανάγκη για αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου
Ο Κανονισμός Μεταλλευτικών και Λατομικών Εργασιών (ΚΜΛΕ), ένα χρησιμότατο εργαλείο που έχει συμβάλει μέχρι σήμερα (από το 1984) στην ασφάλεια και στην ορθολογική εκμετάλλευση, θα πρέπει να τροποποιηθεί σε ορισμένα σημεία ώστε να προσαρμοστεί στις σημερινές ανάγκες. Η αναθεώρηση του ΚΜΛΕ έχει ήδη ξεκινήσει με την με από τον Ιούνιο του 2009 σχετική απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης, η αρμόδια επιτροπή έχει συσταθεί και έχει ζητήσει απόψεις για όλα τα θέματα από τους κοινωνικούς εταίρους.
Από telegraph.gr
Nέες καταλήψεις σε σχολεία της Β.Ελλάδας.
Νέες καταλήψεις σήμερα σε πολλά σχολεία της Β.Ελλάδος.Συγκεκριμένα,στον Έβρο όλα τα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Νέας Ορεστιάδας τελούν πλέον υπό κατάληψη, ενώ σε κατάληψη προχώρησαν από το πρωί και τα Γυμνάσια του Κυπρίνου και της Βύσσας αλλά και το Επαγγελματικό Λύκειο του Διδυμοτείχου.
-Στην πόλη της...Κοζάνης υπό κατάληψη τελούν: το 2ο, 3ο και 4ο Γενικό Λύκειο και ... το 2ο Επαγγελματικό Λύκειο
-ενώ στην πόλη της Πτολεμαϊδας το 1ο Γυμνάσιο, το 1ο και 2ο Γενικό Λύκειο και το 2ο Επαγγελματικό Λύκειο.
-Στο νομό Γρεβενών υπό κατάληψη τελεί το Γενικό Λύκειο Δεσκάτης και
-στο νομό Φλώρινας το γυμνάσιο Φιλώτα, καθώς επίσης
-το γυμνάσιο, το λύκειο και το επαγγελματικό λύκειο Αμυνταίου.
Οι μαθητές ζητούν μεταξύ άλλων την αύξηση των δαπανών για την Παιδεία, τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, την πλήρωση των κενών σε διδακτικό προσωπικό, την άμεση διάθεση βιβλίων, την επαναφορά της ενισχυτικής διδασκαλίας και την αναστολή της λειτουργίας των κολλεγίων....
Την αρχή έκανε προχθές (2009/10/blog-post_4866.html ) το πρώτο Επαγγελματικό Λύκειο Τρίπολης και καθημερινά προστίθενται νέες καταλήψεις σε μια κατάσταση που μοιάζει πλέον με "έθιμο" κάθε χρόνο την ίδια εποχή..
Από greece-salonika.blogspot.com
Θανατηφόρο δυστύχημα στο μεταλλείο Μαύρων Πετρών
Η ανακοίνωση της εταιρείας ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ βρίσκεται στο http://respentza.blogspot.com/2009/10/blog-post_5103.html
Από antigoldgreece