Σελίδες

Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

O Σουφλιάς, ο Κούτρας-ΑΚΤΩΡ και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο

Οι φωτογραφίες είναι από τον Απρίλιο 2009, όμως κυκλοφόρησαν ευρύτατα τις τελευταίες ημέρες, λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών στην ανατολική Αττική και των ποικίλων συνειρμών που δημιούργησαν. Απολαύσαμε την “Ελληνική λεβεντιά” των Σουφλιά-Κούτρα, όπως και το σχόλιο του Zorro με τίτλο «Παραδοσιακός χορός: ο νταβατζίδικος» . Ας συνεχίσουμε λίγο με την ίδια χιουμοριστική διάθεση…

Το τραγούδι στους ήχους του οποίου επιδεικνύει την χορευτική του δεινότητα ο ... κ. ΥΠΕΧΩΔΕ, έχει τίτλο «ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ» και περιγράφει τη μεγαλύτερη ΛΗΣΤΕΙΑ στη νεότερη ιστορία της χώρας – την εκποίηση μιας κολοσσιαίας ιδιοκτησίας με μεταλλευτικό πλούτο ύψους μεταξύ 11 και 22 εκατ. ευρώ, αντί μηδενικού τιμήματος και με μηδενικά royalties για το Ελληνικό Δημόσιο. Οι μεγάλες ληστείες και οι περιπέτειες των αρματωλών και κλεφτών ήταν πάντα αγαπημένα θέματα για τη λαϊκή μούσα…

Ο χορός βαφτίστηκε «νταβατζίδικος» ή «του νταβατζή» ένα βράδυ στην ιστορική ταβέρνα «του Μπαϊρακτάρη» από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό κ. Καραμανλή, προς τιμήν του πρωταγωνιστή της ιστορίας, γνωστού επιχειρηματία και σπόνσορα της Κυβέρνησης το λογότυπο του οποίου φιγουράρει πίσω από τον ξαναμμένο κ. Σουφλιά. Το Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (ΔΕΚ), που ήδη διερευνά την όζουσα υπόθεση που αφηγείται το τραγούδι, παρεμβαίνει στον τίτλο μας επειδή «βαράει τα όργανα» στον λεβέντικο χορό του κ. Υπουργού. Οι αναγνώστες του ιστολογίου μας είναι ήδη γνώστες της απίστευτης αυτής ιστορίας που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ένα πρωτότυπο σενάριο κινηματογραφικής ταινίας (δείτε εδώ, εδώ κι εδώ).

Στους στίχους και τη μουσική του άσματος και του ομώνυμου δίσκου έχουνε βάλει πολλοί το χεράκι τους. Ξεχωρίζει ο πρώην Υπουργός Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Πάχτας, το άστρο του οποίου μεσουράνησε στη δεκαετία 1993-2003, ενώ στα ψιλά γράμματα του δίσκου βρίσκουμε κι άλλα γνωστά μας ονόματα από τις Κυβερνήσεις και του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Όλοι αυτοί (και πολλοί άλλοι) πήρανε τα κέρδη τους από τα «πνευματικά δικαιώματα» και αποχώρησαν από το σκηνικό.

Η λεία τώρα πια ανήκει αποκλειστικά στους θηρευτές, τους ανθρώπους που εδώ και έξι χρόνια από την αφάνεια των παρασκηνίων κινούν τα νήματα των Κυβερνήσεων και των Υπουργών-μαριονεττών. Η απάτη-μαμούθ κυρώθηκε με νόμο από την προηγούμενη Κυβέρνηση, όμως επισφραγίστηκε με το «Ειδικό Χωροταξικό της Βιομηχανίας» που συνέταξε κατά παραγγελίαν ο κ. Σουφλιάς. Το σκηνικό έχει πλέον στηθεί και ο δρόμος για τη λεηλασία είναι ανοιχτός.

Ο δίσκος «ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ» αποδείχθηκε πραγματικό ΧΡΥΣΩΡΥΧΕΙΟ και ξεχώρισαν αμέσως τα τραγούδια «ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ» και «ΣΤΡΑΤΟΝΙΚΗ» που ήδη παίζουν εδώ και πολλά χρόνια στα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις. Ο «νταβατζίδικος» χορός διαδόθηκε σε όλη την Ελλάδα και σε εξαιρετικές περιπτώσεις, χορεύεται με συνοδεία ΜΑΤ. Μεγάλο σουξέ! Σύμφωνα δε με τους ειδήμονες, το επόμενο μεγάλο «χιτ» θα είναι το τραγούδι «ΣΚΟΥΡΙΕΣ», που αναμένεται να γίνει όχι μόνο ΧΡΥΣΟ αλλά και ΠΛΑΤΙΝΕΝΙΟ!

Εξαργυρώνοντας την επιτυχία του δίσκου, η δισκογραφική εταιρεία «ΑΚΤΩΡ» των Κούτρα- Μπόμπολα κέρδισε 260 εκατ. ευρώ από την πώληση του 95% των δικαιωμάτων των «ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ» στην εταιρεία “EUROPEAN GOLDFIELDS”, με έδρα το Τορόντο του Καναδά. Διατηρώντας ένα άμεσο ποσοστό 5% και έχοντας αποκτήσει στο μεταξύ και τον έλεγχο του 30% της EUROPEAN GOLDFIELDS, οι πανέξυπνοι επιχειρηματίες Κούτρας-Μπόμπολας έχουν εξασφαλίσει να έχουν τη μερίδα του λέοντος από τα κέρδη των πωλήσεων του δίσκου ακόμα και σήμερα, αφού έχουν πουλήσει τα «ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ»!

Κι έτσι όταν έσκασε η βόμβα της παραπομπής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, η εταιρεία των Κούτρα-Μπόμπολα είχε έτοιμη την απάντηση: «Εμείς έχουμε πουλήσει το ποσοστό μας, άρα η παραπομπή δεν μας αφορά»!

Ο κ. Δημήτρης Κούτρας- ΑΚΤΩΡ στη φωτογραφία υποβαστάζει τον πρώτο χορευτή-Υπουργό με το μαντήλι με το οποίο σκούπισε τα χέρια του μετά από αυτήν την δήλωση-καθαρμό. Έχει κάθε λόγο να είναι ικανοποιημένος. Με το επιχειρηματικό τους δαιμόνιο, αυτός κι ο συνέταιρός του έφτασαν να έχουν την μεγαλύτερη κατασκευαστική – μας συγχωρείτε, ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ – εταιρεία στην Ελλάδα, έχουν κάνει Πρωθυπουργούς και Υπουργούς να υποκλίνονται μπροστά τους και δεν είναι μακράν της πραγματικότητας οι φήμες ότι ανεβοκατεβάζουν και Κυβερνήσεις!

Ο Υπουργός-μαριονέττα χορεύει σαν αρκούδι δεμένος στο άρμα του «νταβατζή» που χαμογελάει ικανοποιημένος. Τα ΜΜΕ που ελέγχονται από τους «νταβατζήδες» πλέκουν διαρκώς το εγκώμιο του υπερ-Υπουργού Σουφλιά και οι φήμες στο διαδίκτυο οργιάζουν: «οι νταβατζήδες θέλουν τον Σουφλιά Πρωθυπουργό», «ο Σουφλιάς για Πρόεδρος της Δημοκρατίας»! Και κείνος ξεσκίζεται να εξυπηρετήσει.

Ζαλισμένος από την εύνοια του μεγαλύτερου επιχειρηματικού ομίλου της χώρας, ο Υπουργός «Περιβάλλοντος» δεν βλέπει το ρημαδιό που αφήνει πίσω του. Τα τελευταία δάση της Αττικής έγιναν κάρβουνο μέσα σε λίγες ώρες, όμως ο Εξοχότατος Υπουργός απαξίωσε ν’ασχοληθεί σοβαρά. Κακό πράγμα η πυρκαγιά, αλλά ίσως τελικά να βγει και κάτι καλό από την «εκκαθάριση» αυτής της έκτασης… κανένας αυτοκινητόδρομος, κανένας νέος οικισμός, κανένας ΧΥΤΑ… Έχουμε και υποχρεώσεις!

Η περιοχή των ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ που χαρίσθηκε στους επιχειρηματίες-φίλους του είναι 317.000 στρέμματα με δασοκάλυψη 95%, λίγο μεγαλύτερη από την έκταση που πυρπολήθηκε τις τελευταίες μέρες σε όλη την Ελλάδα. Τα δάση των ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ προορίζονται να γίνουν απέραντο εξορυκτικό τοπίο και να σκεπαστούν με εκατομμύρια τόνους τοξικών αποβλήτων, για να μπορέσει ο κ. Κούτρας να πάρει από τα σπλάχνα τους και το τελευταίο γραμμάριο πολύτιμου μετάλλου.

Και ο «νταβατζίδικος» χορός των Σουφλιά-Κούτρα καλά κρατεί, αφού οι Νεοέλληνες βαράμε παλαμάκια, η Ελληνική Δικαιοσύνη απλώς αρχειοθετεί τα καταγγελόμενα και οι 300 λεβέντες μας ιδροκοπούν για την εξασφάλιση μιας θέσης στην επόμενη Βουλή της διαφθοράς και της διαπλοκής.

Εμείς πάντα το λέγαμε ότι το νταβατζιλίκι σκοτώνει τη μουσική!
Από Antigold

ΕΞΗΝΤΑΒΕΛΩΝΗΣ... DREAM

Την Κυριακή το βράδυ στο σχολείο της Κίρρας γίνεται η παράσταση “Εξηνταβελόνης ...DREAM ” από το Θεατροδρόμιο. Είσοδος ελεύθερη.
Η ιστορία εξελίσσεται στην Πόλη πριν το τέλος του 1950. 0 Εξηνταβελόνης - ένας πλούσιος χήρος με δύο παιδιά - έχει δύο μεγάλα πάθη.
Το πάθος του για το χρήμα - με αποτέλεσμα να κάνει τη ζωή των παιδιών του και των γύρω του μίζερη και δυστυχισμένη και τον έρωτα του για τπν μικρή Εμινε.
Αποφασίζει λοιπόν να παντρευτεί την κατά 40 χρόνια μικρότερη του Εμινέ.
Την ίδια γυναίκα όμως αγαπάει και ο γιος του, τον οποίο σκοπεύει να παντρέψει με μια πλούσια χήρα. Την δε κόρη του που αγαπάει κρυφό έναν νέο που εργάζεται σπίτι του ως υπηρέτης, θέλει να την παντρέψει με έναν ηλικιωμένο με τον οποίο έχει συμφωνήσει να μην του δώσει προίκα για το γάμο.
Κι ενώ ετοιμάζει ένα δείπνο για να αναγγείλει τον δικό του αρραβώνα και της κόρης του, μαθαίνει ότι ... ο γιος του είναι ερωτευμένος με τη μέλλουσα σύζυγο του.
Συγχρόνως, ο υπηρέτης του που υποφέρει τα πάνδεινα από το φιλάργυρο γέρο, κλέβει την κασέλα με τα τάλαρα που ο Εξηνταβελόνης είχε θάψει στο περιβόλι του.
Έτσι για να πάρει πίσω την κασέλα του ο Εξηνταβελόνης αναγκάζεται να επιτρέψει στον γιο του να παντρευτεί τη γυναικά που προόριζε για τον εαυτό του και να δεχτεί τον νέο για γαμπρό της κόρης του.
Συντελεστές:
Ελεύθερη Διασκευή: ΠΑΥΛ0Σ ΛΙΑΡ0Σ
Σκηνοθεσία ΠΑΥΛ0Σ ΛΙΑΡΟΣ
Μουσικές Τραγουδιών: ΝΙΚΟΣ ΚΡΙΤΣΕΛΗΣ
Τραγούδι: ΣΩΤΗΡΙΑ ΧΑΤΖΗ
Κατοσκευπ Κοστουμιών: ΒΑΣΩ ΤΣΙΑΓΑΛΙΩΤΟΥ
Χορογραφίες: ΕΛΕΝΑ ΕΝΤΕΕΒΑ
Φωτισμοί: ΤΑΚΗΣ ΒΕΝΕΤΣΑΝΑΚΟΣ
Σκτινικά: ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΤΣΗΣ
Μουσική Επιμέλεια: ΠΑΥΛ0Σ ΛΙΑΡΟΣ
Παίζουν σι πθοποιοί:
Π.Λιάρος, Γ. Καμμάς, Σ. Χατζή, Β. Μπατσακούτσας,
Γ. Κωβαίου, Ε. Μεσβελιάνη, Σ. Κηπουρός

Μαρία η Πενταγιώτισσα στην Άμφισσα

Η Θεατρική Σκηνή του Δήμου Ελευσίνας παρουσιάζει την Κυριακή 30 Αυγούστου στο θέατρο του Κάστρου των Σαλώνων, στην Άμφισσα στις 21:00, το έργο του σπουδαίου μας Μπόστ, “Μαρία Πενταγιώτισσα”

Η σκηνοθεσία είναι του Δημήτρη Θεοδώρου. Ο σχεδιασμός των κοστουμιών του μεγάλου μας ζωγράφου Γιάννη Τσαρούχη. Η μουσική του Δημήτρη Λέκκα. Η μουσική διδασκαλία του Δημήτρη Ανδρώνη. Στη μουσική της παράστασης που ... υπηρετεί απόλυτα την μποστική σάτιρα όπως την ήθελε ο αείμνηστος Μέντης, ακούγεται ένα μωσαϊκό ήχων και τραγουδιών: τσάμικα, καραγκούνες, αντάρτικα, όπερες, ρεμπέτικα, ζεϊμπέκικα, ταγκό, ντίσκο, καν καν. Οι χορογραφίες είναι του Δημήτρη Θεοδώρου. Η ζωγραφική του σκηνικού της Μαρίνας Τερζή.

Ο Μέντης Μποστατζόγλου αυτός ο σύγχρονος Σουρής, ο αριστοφανικός συνωμότης της γλώσσας και του μύθου, με αφορμή τη ζωή της θρυλικής ηρωίδας γράφει τη δική του Πενταγιώτισσα. Μια μουσικοχορευτική, κοινωνικοπολιτική σάτιρα. Ευθύβολη και διασκεδαστική. Βάζει στο στόχαστρό του όλα τα κακώς κείμενα της ελληνικής κοινωνίας από την αρχαία Ελλάδα ως τις μέρες μας, με την παγκοσμιοποίηση και την οικονομική κρίση.

Με τους σπαρταριστούς δεκαπεντασύλλαβους τη λαϊκή ρητορική του δεινότητα, τις πτώσεις και μεταπτώσεις της ελληνικής γλώσσας, τις ανατροπές του, τη μαστοριά της σάτιρας και της παρωδίας, ο μπόστειος θεατρικός λόγος, υπερρεαλιστικός και πανούργος, αιφνιδιάζει και αποκαλύπτει στο θεατή τα συμπτώματα που προκαλεί η ιδεολογική σύγχυση, ο ψεύτικος καθωσπρεπισμός, η κενότητα της ματαιοδοξίας. Η “Ελληνοελαρία” σ’ όλο της το μεγαλείο.

Παίζουν: Βάσω Παπασπύρου, Σταύρος Χανάς, Γιώργος Στεφανίδης, Ιωάννα Ρενιέρη, Μαίρη Μαρούγκα, Παναγιώτης Κώνστας, Σοφία Παντάλη, Βαγγέλης Καλαντζής, Βασίλης Μόσιος, Ανδρέας Παπακώστας, Λαμπρινή Καλαντζή, Όλγα Ζώτου.

Οι πυρκαγιές συνδέονται με μεγάλα συμφέροντα...Το θέμα είναι ποιος κάνει κουμάντο στην ανάπτυξη

Καμένη γη στον Άγιο Βασίλειο

Η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα πραγματοποίησε περιοδεία χτες στις περιοχές της Βοιωτίας που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές (Θίσβη, Πρόδρομο, Λεοντάρι, Δήμο Πλαταιών)

Στον Πρόδρομο Θίσβης συζήτησε με τους κατοίκους και το δήμαρχο και τόνισε :

Οι πυρκαγιές σε δασικές εκτάσεις δεν αξιοποιούνται πλέον για να πωλούνται οικόπεδα και να χτίζονται σπίτια, όπως την περίοδο του '50, του '60 και του '70, αλλά γίνεται αλλαγή της ... χρήσης γης για επιχειρηματικές δραστηριότητες από τα μονοπώλια, που είναι σε βάρος μιας φιλολαϊκής και φιλοπεριβαλλοντικής ανάπτυξης.|

Στη συζήτηση με τη ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, οι κάτοικοι της περιοχής μετέφεραν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η περιοχή εξαιτίας των πυρκαγιών που την έπληξαν πριν από 10 μέρες, αλλά και εξαιτίας της ιδιωτικής χρήσης του φυσικού λιμανιού στον Αιγιαλό από τον Ομιλο Στασινόπουλου (Σωληνουργία Κορίνθου κ.ά). Ο Ομιλος κατέχει 2.100 στρ. στον Αιγιαλό, από τα οποία τα 1.850 στρ. περιλαμβάνουν μια δασική έκταση και ένα φυσικό λιμάνι.
Από Βιωτικά
Περισσότερα http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=5230497&publDate=28/8/2009