Σελίδες

Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Εποχιακή εργασία για 3 άτομα στον Δήμο Βαρδουσίων

ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (Εποχιακό Προσωπικό)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΕ
ΚΛΑΔΟΣ / ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΤΕΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ
ΘΕΣΕΙΣ 2
ΦΟΡΕΑΣ ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΔΟΥΣΙΩΝ
ΕΔΡΑ / ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ 8/5/2009...

ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (Εποχιακό Προσωπικό)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΕ
ΚΛΑΔΟΣ / ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΤΕΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ
ΘΕΣΕΙΣ 1
ΦΟΡΕΑΣ ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΔΟΥΣΙΩΝ
ΕΔΡΑ / ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ 8/5/2009
ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΔΟΥΣΙΩΝ Ιστοσελίδα
Τηλέφωνα: 22660-41244, 22660-41151

Γενική Συνέλευση Συλλόγου Αμυγδαλιωτών

ΣΑΒΒΑΤΟ 16 ΜΑΪΟΥ 2009 ΩΡΑ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΜΥΓΔΑΛΙΩΤΩΝ

ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΑΝΤΑΜΩΜΑ

Απο http://www.amygdalia.com.gr

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΜΑΣ

Αυτό είναι το σύνθημα εκφράζει τους κατοίκους της Καλλιθέας Βοιωτίας, οι οποίοι σε μια μεγάλη συγκέντρωση στην πλατεία του χωριού αξίωσαν την ματαίωση της τοποθέτησης των ανεμογεννητριών στο βουνό Πυργάρι, κοντά στα σπίτια τους και στην θέση Σωρός. Στην συγκέντρωση παρεβρέθηκαν ο βουλευτής της ΝΔ Μ. Γιαννάκης, ο οποίος δεσμεύτηκε να υποστηρίξει την αίτηση θεραπείας των κατοίκων στην Περιφέρεια, εκ μέρους της Νομαρχίας Βοιωτίας ο Γ. Μουλκιώτης και η Β. Τσόνογλου, ο Δήμαρχος Τανάγρας και Σχηματαρίου, που δεσμεύτηκαν οτι θα υποστηρίξουν το αίτημα των ...κατοίκων, καθώς και εκπρόσωποι της ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΒΟΙΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Από τους συγκεντρωμένους έλήφθη η απόφαση να ξανασυγκεντρωθούν την Δευτέρα 11/5/09, στις 7 π.μ. στην είσοδο του χωριού και να μην επιτρέψουν στον εργολάβο των χωματουργικών έργων να κατευθυνθούν με τα μηχανήματά τους προς το παρακείμενο στο χωριό βουνό Πυργάρι.
Απο Συμπαράταξη Βοιωτών για το Περιβάλλον

Γενική συνέλευση της Ελιάς


Τη Τετάρτη 13 Μαΐου 2009 και ώρα 20:00 θα πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση του Συλλόγου ΕΛΙΑ στην αίθουσα των δημοτικών συμβουλίων του δημοτικού κτηρίου Άμφισσας.

Θέμα της Γενικής Συνέλευσης:

Διοργάνωση Φεστιβάλ "Ήχοι του Δάσους" 2009

Το Ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ για τις Ευρωεκλογές

Ψηφοδέλτιο του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ για τις Ευρωεκλογές της 7ης Ιουνίου 2009

1. ΧΟΥΝΤΗΣ ΝΙΚΟΣ, γραμματέας της ΚΠΕ του ΣΥΝ
2. ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΕΛΕΝΗ, μέλος Δ.Σ. Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων
3. ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ευρωβουλευτής
4. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΝΙΑ, ηθοποιός
5. ΤΡΙΓΑΖΗΣ ΠΑΝΟΣ, οικονομολόγος
6. ΣΠΑΝΟΥΔΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, οικολογικός χώρος, Πολίτες κατά του Λιθάνθρακα, κίνημα Ασωπού
7. ΘΕΩΝΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, πρ. ευρωβουλευτής, πρ. Γεν. Γραμμ. ΓΣΕΕ
8. ΝΤΙΛΕK ΧΑΜΠΙΠ, κοινωνιολόγος, Θράκη
9. ΑΛΕΞΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, συγγραφέας
10. ΤΑΧΤΑΛΙΔΟΥ ΝΤΙΝΑ, συνδικαλίστρια, πρόεδρος συνδικάτου Ιματισμού - Κλωστοϋφαντουργίας Β.Ελλάδας και αντιπρόεδρος σωματείου εργαζομένων ΜΙΝΕΡΒΑ
11. ΓΙΑΜΠΟΥΡΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, οδηγός δικύκλου (courier)
12. ΦΩΤΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ, πρόεδρος της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής σωματείου εργαζομένων με Stage...
13. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ, αγρότης, Λάρισα
14. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗ, δικηγόρος, ειδική στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο Ανθρώπινα δικαιώματα, Πρόεδρος της Επιτροπής Νέων Ποινικολόγων της Διεθνούς Ένωσης Ποινικού Δικαίου
15. ΜΠΑΣΙΟΥΚΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, γιατρός, πανεπιστημιακός, Γιάννενα
16. ΚΟΥΛΟΥΜΠΗ ΝΑΝΤΙΑ, γιατρός, αντιρατσιστικό κίνημα, Πάτρα
17. ΤΖΟΥΛΙΑΝΙ ΤΖΟΥΛΙΑΝΟ, συνδικαλιστής, Ιταλός
18. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, Σωματείο ΟΛΠ
19. ΠΑΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ηθοποιός
20. ΡΙΣΜΑΟΥΪ-ΣΙΝΟΓΛΟΥ ΝΟΡΜΑ, ιδιωτική υπάλληλος, Παλαιστίνια, μέλος του συλλόγου Alawda
21. ΒΕΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ, πανεπιστημιακός

* ΚΑΝΤΙΤΖΑ ΣΑΝΚΟ, μετανάστρια β' γενιάς, σπουδάστρια - Δεν έχει αποκτήσει την ελληνική ιθαγένεια
Από Συριζα Φωκίδας

Το ψηφοδέλτιο των Οικολόγων Πράσινων

Οι Οικολόγοι Πράσινοι ανακοίνωσαν τα ονόματα, που θα ηγηθούν του ευρωψηφοδελτίου τους. Στις δύο πρώτες θέσεις θα είναι ο Μιχάλης Τρεμόπουλος και η Μαρία Βασιλάκου.

Ακολουθούν οι: Νίκος Χρυσόγελος, Κώστας Διάκος, Τάσος Κρομμύδας, Λενιώ Μυριβήλη, Νότης Μαυρουδής, Ρος Ντέιλι, Ελεονώρα Ζώτου, Στέφανος Σταμέλλος, Νατάσα Τσιρώνη, Γιάννης Παρασκευόπουλος, Αλέκος Γεωργόπουλος, Όλγα Κήκου, Λάζαρος Τσικριτζής, Γιώργος Πασχαλίδης, Φίλιππος Δραγούμης, Γιάννα Κοντούλη, Γιώργος Κατσαδωράκης, Λυδία Κονιόρδου, Αντώνης Καφετζόπουλος και Νιεράτ Σουχάντ.

Τα χάλια του ΤΕΙ Λαμίας

Τα ίδια προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι Φοιτητές του ΤΕΙ Άμφισσας και είχαν προχωρήσει σε καταλήψεις και καταγγελίες αντιμετωπίζουν και οι Φοιτητές του ΤΕΙ Λαμίας, όπως φαίνεται από μια προκήρυξη της Αριστερής Ενότητας με αφορμή των αυριανών Φοιτητικών και Σπουδαστικών Εκλογών.

Στο TEI Λαμίας, όπως και στα περισσότερα της χώρας η χρηματοδότηση δεν είναι αρκετή για να καλύψει τα έξοδα, ούτε καν τα απαραίτητα. Πολλά από τα εργαστήρια της ΣΤΕΦ υπολειτουργούν, πάνω από τους μισούς καθηγητές είναι ωρομίσθιοι, τα συγγράμματα καθυστερούν να φτάσουν στα χέρια μας (αν φτάσουν), η επιστημονική έρευνα είναι ανύπαρκτη, οι πτυχιακές εργασίες είναι ελάχιστες, το πρόγραμμα σπουδών αλλάζει κάθε εξάμηνο με το εξάμηνο και οι αλυσίδες είναι πολλές και κάποιες από αυτές ακατανόητες.

Το μεγαλύτερα πρόβλημα του ΤΕΙ Λαμίας είναι οι υλικοτεχνικές υποδομές. Όπως γνωρίζουμε όλοι σημαντικά εργαστήρια από το τμήμα της Ηλεκτρολογίας και της Ηλεκτρονικής δεν έχουν καθόλου εξοπλισμό, ενώ τα υπόλοιπα διαθέτουν απαρχαιωμένο εξοπλισμό. Μερικά από τα συγγράμματα που δίνονται (όταν δίνονται…) δεν καλύπτουν τις ανάγκες των μαθημάτων και το μάθημα γίνετε από παλαιότερα βιβλία. Στο τμήμα της Πληροφορικής δεν υπάρχουν αρκετοί υπολογιστές και το λογισμικό είναι παμπάλαιο! Χαρακτηριστικό παράδειγμα, έναν εργαστηριακό καθηγητή που αναγκάστηκε να αγοράσει ο ίδιος κατσαβίδια και πένσες για το μάθημα του!!!

Ένα εξίσου μεγάλο πρόβλημα είναι η ... έλλειψη προσωπικού. Πολλά από τα εργαστήρια υπολειτουργούν επειδή δεν υπάρχουν αρκετοί βοηθοί καθηγητών και έχουμε φτάσει στο σημείο φοιτητές να κάνουν την πρακτική τους ως βοηθοί στα εργαστήρια. Πολλοί από τους καθηγητές είναι ωρομίσθιοι και μερικοί μη επαρκώς καταρτισμένοι. Το γεγονός αυτό τους κάνει αναλώσιμους, να παίζουν το ρόλο του μπαλαντέρ γυρνώντας από μάθημα σε μάθημα και συγχρόνως να μην έχουν και συνδικαλιστικά δικαιώματα.
Όσον αναφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα ούτε εκεί πρωτοτυπούμε σε σχέση με τα άλλα ιδρύματα. Το τμήμα της Πληροφορικής δεν έχει ακόμα συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα κάτι το οποίο κάνει τους απόφοιτους του τμήματος να ζουν στην ανασφάλεια. Και αν αυτό συνδυαστεί με τα ΚΕΣ(Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών) είναι μαθηματικά επιβεβαιωμένο ότι η ανασφάλεια θα ενταθεί όπως και η ανεργία στους απόφοιτους και των τριών τμημάτων .
Για να συμπληρωθεί το παζλ του ΤΕΙ μας , οι φοιτητικές εστίες είναι λέξη άγνωστη όπως και οι δωρεάν μεταφορές, αλλά αντίθετα έχουμε ιδιωτικές συγκοινωνίες που πληρώνουμε 0.70 ευρώ το φοιτητικό εισιτήριο για μία απόσταση 3χλμ και πανάκριβα ενοίκια. Ειδικά στο ζήτημα των εισιτηρίων είναι ένα χαράτσι που πρέπει επιτέλους να βάλουμε τέλος.

Αυτά τα προβλήματα όπως είπαμε και παραπάνω δεν υπάρχουν μόνο στο ΤΕΙ μας αλλά σε όλα τα ΤΕΙ της χώρας και αυτό δεν είναι τυχαίο, είναι μία μεθοδευμένη πολιτική των κυβερνήσεων ΠΑ.ΣΟ.Κ και Ν.Δ. και των παρατάξεων που τους υποστηρίζουν μέσα στις σχόλες, με προφανή στόχο να υποβαθμίσουν την δημόσια και δωρεάν παιδεία και να ανοίξουν τις πόρτες της για τους ιδιώτες. Όσο περνάει ο καιρός και εμείς οι σπουδαστές μένουμε άπραγοι η υποβάθμιση του ΤΕΙ Λαμίας και συνολικά της παιδείας θα συνεχίζετε καθημερινά.

Στις 13 Μάη να γυρίσουμε τον κόσμο ανάποδα!!!

Οι φετινές φοιτητικές εκλογές έχουν ένα άλλο χρώμα, το χρώμα του Δεκέμβρη, το χρώμα της αμφισβήτησης, της αντίστασης, της αλληλεγγύης! Το Δεκέμβρη, η νεολαία έδειξε ότι θέλει πίσω το παρόν και το μέλλον της. Αυτό που διεκδικούμε είναι μία παιδεία που θα προτάξει την φαντασία, την διαφορετικότητα, τον πολιτισμό, την γνώση. Μία γνώση που θα είναι απελευθερωμένη από κάθε λογική που την αντιλαμβάνεται ως εμπορεύσιμο προϊόν. Ζητάμε ένα πανεπιστήμιο δημόσιο, δωρεάν, δημοκρατικό, ένα πανεπιστήμιο που θα έχει ως πρωταρχικό στόχο τις ανάγκες της κοινωνίας και όχι τις εφήμερες ανάγκες της αγοράς. Όσο κι αν θέλει ο νεοφιλελεύθερος δογματισμός τους να διαμορφώσει εκείνο το μοντέλο σπουδών που θα εξασφαλίζει τη δημιουργία ενός νέου, υποταγμένου στις επισφαλείς σχέσεις εργασίας , ενός νέου που θα φορτωθεί την οικονομική κρίση που ο ίδιος ο νεοφιλελευθερισμός γέννησε, εμείς θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε συλλογικά και να αμφισβητούμε τον κόσμο που θέλουν να φτιάξουν για εμάς χωρίς εμάς.
Η στήριξη της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ επιδιώκουμε να είναι η αρχή για την ενεργοποίηση και τη συμμετοχή κάθε σπουδαστή/στριας για να ανατρέψουμε τον απωθητικό συνδικαλιστικό τοπίο που έχουν δημιουργήσει οι καθεστωτικές παρατάξεις, για την πραγματική δημοκρατία της συμμετοχής και όχι της ανάθεσης.

Απο Αριστερή Ενότητα Λαμίας

8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Ένα άρθρο για το ράλυ ακρόπολις και φωτογραφίες απο τοπικές ιστοσελίδες.
Μπορείτε να δείτε και άλλες εικόνες από το Ράλι από το Οινοχώρι
και από Πολύδροσο από το Αμφίκλεια...

...Το άρθρο το βρήκα στο πολύ καλά ενημερωμένο για το αυτοκίνητο autocarnet.blogspot.com
Μετά από τρεις ημέρες και περίπου 1.200 χιλιόμετρα, οι συμμετέχοντες στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψαν στην Αθήνα για την καρό σημαία που έπεσε κάτω από την Ακρόπολη. 36 από τα, αρχικά, 49 αυτοκίνητα Sporting που ξεκίνησαν το απόγευμα της Παρασκευής κατάφεραν να περάσουν τη ράμπα του τερματισμού, έχοντας αγωνιστεί σε 15 ασφάλτινες και έξι χωμάτινες ειδικές διαδρομές, ενώ αντίστοιχα, στην κατηγορία Regularity 55 από τα 77 πληρώματα πραγματοποίησαν τις 35 από τις 37 δοκιμασίες ακριβείας (η Στεφάνη 1 και 2 ακυρώθηκαν λόγω κυκλοφοριακού φόρτου) που περιελάμβανε η διαδρομή.

Μεγάλοι νικητές στην κατηγορία Sporting είναι οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ένα Ford Escort RS 1600 του 1974, οι οποίοι από την αρχή του αγώνα έδειξαν τις «προθέσεις» τους. Κινήθηκαν γρήγορα στην άσφαλτο, εκεί που το αυτοκίνητό τους υπολείπονταν άλλων, δεν έχασαν ποτέ την επαφή με τις πρώτες θέσεις της κατάταξης, και σήμερα στις χωμάτινες επιφάνειες, εκμεταλλευόμενοι και την ατυχία των Κώστα Αποστόλου – Νικηφόρου Μαραγκού, οι οποίοι εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην τροφοδοσία της Porsche 911 RS ενώ προηγούνταν, πέρασαν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης και διατηρήθηκαν με ασφάλεια εκεί μέχρι το τέλος.
Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι Λουκάς Γιαννακούλης – Γιώργος Πετρόπουλος (Porsche 911 RSR), οι οποίοι κατά τη διάρκεια του αγώνα αντιμετώπισαν κάποια προβλήματα, όχι όμως ικανά να τους βγάλουν από το παιχνίδι. Στην τρίτη θέση σκαρφάλωσαν οι Παναγιώτης Κουτσίκος – Μαρία Παυλή Κορρέ (BMW 2002 ti), οι οποίοι απέφυγαν τα λάθη στην άσφαλτο και κινήθηκαν σταθερά γρήγορα στο χώμα.
Τις επόμενες θέσεις στην πρώτη εξάδα κατέλαβαν οι Αντώνης Γιοβάς – Τάσος Γουσέτης (Audi 80 GT), Χρήστος Οικονόμου – Αντώνης Γαρυφάλλης (Ford Escort RS 2000) και ο Γάλλος Paul Gardere έχοντας στο δεξί του μπάκετ τον πολύπειρο σε ελληνικές επιφάνειες και όχι μόνο Denis Giraudet, με μια Porsche 911 S.

Στην κατηγορία Regularity, οι Κύπριοι Σταύρος Σταύρου – Κυριάκος Χριστoδούλου (Ford Escort) μετά από μεγάλη μάχη με τους δεύτερους, αποδείχτηκαν οι πιο ακριβείς όλων, πέτυχαν τις ιδανικότερες μέσες ωριαίες ταχύτητες και πρόσθεσαν στο παλμαρέ τους τη νίκη στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Πίσω τους ολοκλήρωσαν με διαφορά μόλις 4.3 βαθμών ποινής οι Γιώργος Κοτζιάς – Δημήτρης Γεωργόπουλος (British Layland Mini) οι οποίοι επίσης «φλέρταραν» με την πρώτη θέση κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οδηγώντας με σταθερή ακρίβεια οι Νίκος Ποριώτης – Απόστολος Πάλλας (Alfa Romeo 1750 Berlina).

Αποτελέσματα Sporting

Αποτελέσματα Regularity
--------------------------------------------------------------------------------
Μετά το δεύτερο Σκέλος
Sporting

Mε τη διεξαγωγή 7 αντί των προγραμματισμένων 8 ειδικών (η ΕΔ 16 ακυρώθηκε για λόγους ανωτέρας βίας), ολοκληρώθηκε και το δεύτερο σκέλος του 8ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, χωρίς καμία μεταβολή στις πρώτες τρεις θέσεις της γενικής κατάταξης. Οι Κ. Αποστόλου – Ν. Μαραγκός (Porsche 911 RS) παρά το ότι δεν έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τη σημερινή τους επίδοση, κινήθηκαν με σταθερά γρήγορο ρυθμό και παραμένουν πρώτοι, με τους Β. Βελάνη – Γ. Βελάνη (Ford Escort RS 1600) να ακολουθούν 1:12.0 πίσω τους. Οι Λ. Γιαννακούλης – Γ. Πετρόπουλος αν και αντιμετώπισαν πρόβλημα με διαρροή λαδιού από τον κινητήρα της Porsche 911 RSR διατηρήθηκαν στην τρίτη θέση (+1:48.7), ενώ η διαφορά που χωρίζει τα υπόλοιπα πληρώματα από τον πρώτο, έχει ξεπεράσει τα έξι λεπτά.
Οι ώρες που ακολουθούν ανήκουν στους μηχανικούς, αφού έχουν μπροστά τους δύο ώρες για να κάνουν τις απαραίτητες μετατροπές ώστε τα αυτοκίνητα να αντεπεξέλθουν στην αυριανή, χωμάτινη, μέρα. Το τρίτο και τελευταίο σκέλος για τη Sporting ξεκινάει στις 08:00 από τα Καμένα Βούρλα και ολοκληρώνεται στις 17:12, με τον τερματισμό, στην Ακρόπολη. Κατά τη διάρκεια της ημέρας θα διεξαχθούν οι ειδικές διαδρομές Μενδενίτσα, Γραβιά, Ρεγγίνι, Ελάτεια.

Δηλώσεις οδηγών:
5 APOSTOLOU Konstantinos-MARAGOS Nikiforos (PORSCHE 911 RS) «Γενικά πήγαμε καλά. Ευτυχώς ακυρώθηκε η τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας. Κάθε μικρή ρύθμιση σε αυτά τα αυτοκίνητα επηρεάζει την επίδοσή τους. Λόγω της σκόνης που υπήρχε στους δρόμους, στο πρώτο σκέλος γλιστρούσαμε περισσότερο. Έχουμε μια διαφορά η οποία θα μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε τις δυο πρώτες ειδικές διαδρομές της αυριανής ημέρας, που είναι κακές για τα αυτοκίνητα».
4 VELANIS Vassilis-VELANIS John (FORD Escort RS 1600) «Ξεκινήσαμε άσχημα, όμως στο 2ο σκέλος διορθώσαμε το αυτοκίνητο και ανεβάσαμε ρυθμό. Περιμέναμε την τελευταία ειδική διαδρομή, για να μειώσουμε τη διαφορά, όμως αυτό δεν έγινε αλλά δεν πειράζει. Τα Escort φημίζονται για τις δυνατότητές τους στο χώμα και για αυτό αύριο θα πιέσουμε».
10 GIANNAKOULIS Loukas-PETROPOULOS George (PORSCHE 911 RSR) «Τα προβλήματα μας συνεχίζονται και δε μπορούμε να πιέσουμε. Κινηθήκαμε χαλαρά, όπως θα συνεχίσουμε και αύριο. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε».
16 KOUTSIKOS Panagiotis-Ms PAVLI KORRE Maris (BMW 2002 ti) «Η ημέρα ήταν πολύ καλή. Η ε.δ. Αγόριανη γλιστρούσε τόσο που η ε.δ. Στεφάνη δείχνει να κρατάει μπροστά της. Δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα και περιμένουμε με χαρά το χώμα».
20 GIOVAS Antonis-GOUSSETIS Anastasios (AUDI 80 GT) «Το πρόβλημά μας με τον κινητήρα συνεχίζεται. Το σημερινό σκέλος ήταν πιο μαζεμένο και οι ειδικές διαδρομές πιο ευχάριστες. Είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα ως τώρα, αν σκεφτούμε και τι έχουμε τραβήξει. Διαφωνώ με την ακύρωση της τελευταίας ειδικής διαδρομής της ημέρας»
19 HARAGIONIS Nikiforos-PAPOUTSANIS Dimitrios (FORD Escort MK1 RS 2000) Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ.13 από ημιαξόνιο
27 RAZIS Dimitris-MORAITIS Panagiotis (DATSUN 510 1800 SSS) Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 9 από κινητήρα

Regularity

Τα 385 χιλιόμετρα και οι 13 δοκιμασίες ακριβείας του σημερινού δεύτερου σκέλους, δε στάθηκαν ικανά ώστε κάποιος αγωνιζόμενος να δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας από τους ανταγωνιστές του. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την κορυφή, τα τέσσερα πρώτα πληρώματα κάνουν το παν ώστε να μην υποπέσουν σε λάθη που θα τους βγάλουν έξω από το κυνήγι της νίκης στο 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Σ. Σταύρου – Κ. Χριστοδούλου με Ford Escort παραμένουν ακόμα στην κορυφή της γενικής κατάταξης (28.9 Β.π.), ενώ στη δεύτερη θέση έχουν ανέβει οι Γ. Κοτζιάς – Δ. Γεωργόπουλος (British Layland Mini) με 33.2 βαθμούς ποινής. Σε απόσταση αναπνοής ακολουθούν οι Ν. Ποριώτης – Α. Πάλλας (Alfa Romeo 1750 Berlina) με 34.1 που πραγματοποίησαν πολύ καλές επιδόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του σκέλους.

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:
132 STAVROU Stavros-HRISTODOULOU Kyriakos (FORD Escort) «Ο αγώνας είναι πολύ καλός και ο συναγωνισμός μεγάλος, με πολλές εναλλαγές στην κατάταξη. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την επίδοσή μας ως τώρα».
135 KOTZIAS George-GEORGOPOULOS Dimitris (BRITISH LEYLAND Mini 1275 GT) «Η ημέρα ήταν πολύ ωραία και οι ειδικές διαδρομές όπως έπρεπε. Είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής».
110 PORIOTIS Nikos-PALLAS Apostolos (ALFA Romeo 1750 Berlina) «Η ημέρα ήταν πολύ ευχάριστη, όπως και οι ειδικές διαδρομές. Σε κάποια σημεία πετύχαμε τις λεπτομέρειες, σε κάποια άλλα όχι και τόσο με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Ο συναγωνισμός είναι πολύ έντονος και το λάθος εύκολο».
104 CALEGARI Marco Maria-LE MARCHAND Armelle (PORSCHE 911 2.4T) «Η ημέρα ήταν καλή για εμάς. Στη μέση του σκέλους χάσαμε ορισμένες θέσεις επειδή κάναμε ένα μικρό λάθος. Στη φετινή μας προσπάθεια ουσιαστικά μελετάμε, αφού είναι η πρώτη χρονιά που οδηγώ, διότι τα προηγούμενα χρόνια ήμουν συνοδηγός».

--------------------------------------------------------------------------------

Μάχες και απώλειες την πρώτη ημέρα

Με αφετηρία το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας ξεκίνησε το πρωί το 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με οκτώ ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 96,40 χιλιομέτρων να συνθέτουν το πεδίο δράσης για τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting. Oι Β. Βελάνης – Γ. Βελάνης με Ford Escort RS 1600 τέθηκαν από την πρώτη ειδική διαδρομή επικεφαλής και παρέμειναν εκεί έως και την έκτη ειδική της ημέρας.

Στις επόμενες δύο ειδικές πρώτοι πέρασαν οι Κ. Αποστόλου – Ν. Μαραγκός με Porsche 911 RS οι οποίοι ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα 15.2 δλ. εμπρός από τους δεύτερους. Τρίτοι ακολουθούν οι Λ. Γιαννακούλης – Γ. Πετρόπουλος με Porsche 911 RSR, οι οποίοι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας σημείωναν χρόνους κορυφής.

Η πρώτη σημαντική εγκατάλειψη ήταν αυτή των Σ. Σπάρταλη – Γ. Πολυζώη από κινητήρα, μετά την ΕΔ 2 -στην οποία μάλιστα σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο, ενώ την επόμενη ειδική διαδρομή δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν οι P. Rossi – L. Beltrame οι οποίοι μετά την εγκατάλειψη του Σ. Σπάρταλη βρίσκονταν 2οι στη γενική κατάταξη, καθώς και οι Χ. Καλτσούνης – Α. Περίδης και οι Κ. Μέξης – Ν. Μέξης.

Αγώνες σκοποβολής με ψαροντούφεκο απο τον Συλλογο "Κρισσαίο" στο Κολυμβητήριο Ιτέας

1ος ΑΝΟΙΚΤΟΣ (OPEN) ΑΓΩΝΑΣ Y/B ΣΚΟΠΟΒΟΛΗΣ

Ο Σύλλογός μας διοργανώνει την Κυριακή 31 Μαΐου 2009 και ώρα 10.00 ανοικτό αγώνα Υ/Β σκοποβολής με ψαροντούφεκο. Ο αγώνας θα γίνει στην πισίνα του Κολυμβητηρίου Ιτέας Φωκίδας.

Ο αγώνας περιλαμβάνει την κατηγορία συμβατικά όπλα με βολές σε απόσταση τριών (3) μέτρων από τον στόχο. Οι συμμετοχές δεν μπορεί να είναι πάνω από σαράντα (40) άτομα και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. (Το απόγευμα του Σαββάτου 30/5/2009 θα δοθεί η πισίνα για δοκιμαστικές βολές και προπόνηση των συμμετεχόντων).

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ... δηλώσουν συμμετοχή στα τηλέφωνα:

ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΝΤΖΟΥΡΗΣ: 6947 777 535 και 22650 42188

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΕΤΣΙΚΑΣ: 6977 626 063

ΤΑΣΟΣ ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ: 6947 522 099

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΟΥΛΙΕΡΗΣ: 6936 614 195

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΛΥΖΩΗΣ: 6936 065 440

Η συμμετοχή κοστίζει τριάντα (30,00) ευρώ και περιλαμβάνει: ατομική-ομαδική βαθμολογία και έπαθλα, φυλλάδιο με τον κανονισμό τους χορηγούς και τα βραβεία, κοντομάνικο μπλουζάκι (t-shirt) με σήμα συλλόγου “ΚΡΙΣΣΑΙΟΣ”, εμφιαλωμένο νερό, καφέ ή αναψυκτικό, λαχνός για συμμετοχή στην κλήρωση των δώρων.
Πλήρες γεύμα στο Γαλαξείδι για τους διαγωνιζόμενους και τους συνοδούς στην τελετή απονομής.

Τέλος στα ενοικιαζόμενα δωμάτια στο Γαλαξείδι “ΤΟ ΒΟΤΣΑΛΟ” της Αργυρώς Σχίζα προσφέρονται δίκλινα και τρίκλινα δωμάτια με 35,00 ευρώ η διανυκτέρευση και στο ξενοδοχείο “ΑΡΓΩ” του Αναστάσιου Βούλγαρη με 60,00 ευρώ η διανυκτέρευση μόνο για τους διαγωνιζόμενους.

Παρακαλείται όποιος φίλος της θάλασσας και του υποβρυχίου ψαρέματος θέλει και μπορεί, είναι ευπρόσδεκτος να παρευρεθεί.